Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede webcam

Pagina: 1
Acties:

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:08

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey,

voor mijn desktop wilde ik graag een webcam met echt goede beeldkwaliteit uitgeven, voornamelijk voor VoIP maar wellicht ook nog wat opneemwerk. Nu valt mij op dat de beelden die ik van zelfs de Logitech 920 op youtube zie nu niet echt briljant te noemen zijn. Op zich zou zelfs een resolutie 720p voor mij wel prima zijn, mits de kleurweergave en autofocus gewoon goed is. Dus weinig beeldruis en artefacts. Ligt dit aan mij of zijn die webcams gewoon niet echt in goede kwaliteit te vinden?

Met de flashcamera'tjes van tegenwoordig die zelfs in een iPhona al heel degelijke 1080p weergeven valt de kwaliteit van webcams me eigenlijk erg tegen.

youtube.com/@hisrep

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Harrie

NederVlaming

Ik heb een Logitech webcam pro 9000, en ben eigenlijk vrij tevreden over de kwaliteit.
Carl zeiss lens en auto focus.

Ik heb ook even een review gemaakt:

:+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HVG1Sx-uJUk]

[ Voor 12% gewijzigd door Harrie op 22-12-2012 14:47 ]

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:08

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
De topserie van Logitech doet het opzich vrij aardig, maar toch had ik voor een los apparaat van 90+ euro wel iets meer kwaliteit verwacht. Voor 110 heb je een flash 1080p videocam met betere beeldstabilisatie e.d. ...

youtube.com/@hisrep