Toon posts:

Computer beheren op afstand ( het zelfde netwerk )

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zit met een probleem mijn vader heeft een d*wnload verslaving.
En elke keer als ik een spelletje aan het spelen ben lag ik fk hard om dat meneer zonodig weer wat troep moest d*wnloaden dan moet ik weer naar beneden lopen en weer een gescheld van 15 min aanhoren voor dat hij eindelijk een keer op pause word gezet .

Het is me al een keer gelukt maar ik heb helaas niks genoteerd hoe ik het deed en ik heb nu dus werkelijk geen idee meer hoe dat in elkaar zit ( een tutorial via YT die helaas verdewen is )

Het is dus gewoon een thuisnetwerk ik kan ook op die pc komen maar de bedoeling is dus dat ik het gewoon via mijn computer op zijn pc kan komen om ff op die pause knop te klikken :)

Alvast bedankt
Groeten kippen144

( sorry als dit onder het verkeerde forum gedeelte valt maar ik weet niet waar hij anders moet staan )

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:23

Onbekend

...

Configureer in de router een snelheidslimiet.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:33

FCC

Zoek eens op remote desktop ;)

Waar een wil is, is een stopcontact....

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 19:40

Super_ik

haklust!

zoek eens op vnc

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 17:46
Andere oplossing:
Kijk eens of je in het downloadprogramma een snelheidlimiet kan instellen.
Anders aan de slag met programma's die de snelheid kunnen beperken op je vaders pc.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:33

FCC

Yarno schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:23:
Andere oplossing:
Kijk eens of je in het downloadprogramma een snelheidlimiet kan instellen.
Anders aan de slag met programma's die de snelheid kunnen beperken op je vaders pc.
Dat is natuurlijk de beste oplossing, in de meeste programma's kan je de download (en upload) wel instellen. Zo is iedereen blij.

Waar een wil is, is een stopcontact....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Met respect: wat een onzin om "stiekem" op pauze te drukken. Wat denk je dat er gebeurt als vader dat merkt?

Als je de bandbreedte voor jezelf wilt: gewoon je eigen internetabo nemen & betalen. Zolang het gedeeld is moet je niet "zeuren" dat ieder een deel krijgt ;)

Of koop / regel zelf een (weinig stroom vretend) apparaat die het downloaden 's nachts doet. Na overleg met vader over of dat zinvol is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12 04:53
Ik zou eerst eens beginnen om wat respectvoller over je vader te praten, dan nog eens nadenken hoeveel uur je zelf in games steekt voordat je je vader zijn gedrag gaat omschrijven als een verslaving. Als ik je nickname mag geloven zit je volgens xfire al bijna aan de 5000 uur. Heel knap, zelf zou ik niet zoveel kunnen gamen, maar er is natuurlijk wel wat van te vinden. Ook moet je jezelf afvragen of je zo met je vader om wilt gaan. Een zoon van mij zou zoiets niet hoeven proberen; als mijn zoon maar wanneer het hem uitkomt zijn gezicht beneden laat zien, om mij te commanderen dat ik niet mag downloaden omdat hij vindt dat hij meer recht heeft om te gamen, loop ik naar boven en zet ik zijn voortanden op zijn computerkast. Maar uit jou reactie is wel te merken dat je schijt aan je vader hebt, als je hem voor de gek wilt houden.

En wie betaald bij jou thuis het internet?

[ Voor 94% gewijzigd door Streskip op 22-12-2012 18:04 ]

• Blackwolf-nl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12 17:14
Streskip schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:31:
................Ook moet je jezelf afvragen of je zo met je vader om wilt gaan. Een zoon van mij zou zoiets niet hoeven proberen; als mijn zoon maar wanneer het hem uitkomt zijn gezicht beneden laat zien, om mij te commanderen dat ik niet mag downloaden omdat hij vindt dat hij meer recht heeft om te gamen, loop ik naar boven en zet ik zijn voortanden op zijn computerkast.
helemaal mee eens streskip. ;) ;)
als mijn zoon het was zou zn pc echt niet meer op starten na wat technisch hand werk van mij hahahah

@ kippen 144
leer eerst wat respect is en stel dan nog is de vraag hoe het misschien opgelost kan worden !!!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik al met hem had afgesproken dat hij alleen snachts zou downloaden en niet overdag is het heel normaal als dat iritatie opwekt dit gaat al een paar jaar zo door en het begint echt giganties te iriteren . En als het nouw zinvol was wat hij binnen haalde nee het is ook nog allemaal bagger wat wij al hebben enzo .

En als jij denk dat ik al op de 5000 game uren zit in 3 jaar tijd is dat maar 4 uur ongeveer op een dag met weekenddes er bij.

En respect voor mijn vader is er zat meer als zat eigenlijk . En ooit geprobeert om voor school tewerken met een snelheid van 90kb/s per seconden ? Schiet lekker op. Maar ik ga niet verder in de verdediging mocht je denken dat ik respectloos tegen mijn ouders ben ga je gang .....

Voor de rest het is me gelukt met remote desktop bedankt daarvoor :-)
( het is alleen ingebruik als ik een online spelletje speel nergens anders voor en aangezien ik geen zin heb om telkens die trap op en neer te rennen om op die pc wat aan te klikken of uit is het hier mee opgelost dus nogmaals bedankt ! )

Groeten kippen144

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Als je vader met torrents download kan met utorrent via een webinterface benaderd worden.

Download je vader via nieuwsgroepen installeer sabnzbd.

Thuis downloaden we via sabnzbd, als mijn broertje gaat gamen zet hij de downloads voor een bepaalde tijd op pauze.

De ideale oplossing lijkt me

Verwijderd

Een goede router kopen en dan instellen. Bv. van ed 8 Mb, mag hij 6 in gebruik nemen, de rest (2 Mb) is voor jou. ZAT voor online games.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:X
ooit geprobeer[i]t[i/] om voor school tewerken met een snelheid van 90kb/s per seconden ? [...] aangezien ik geen zin heb om telkens die trap op en neer te rennen
:X :X

Doe jezelf een lol en ga een kwart van die uren werken i.p.v. lui-zijn. Zelfs met minimumloon (dus: max(IQ,inzet) = 0) heb je zat geld om een aparte glasvezellijn voor jezelf te nemen en nog geld over te hebben ook voor wat extra hardware. Doe een tweede kwart ervan voor fatsoenlijke hoeveelheid lezen/huiswerk/leren en je komt er wel.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 24-12-2012 00:27 . Reden: en lol +e ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Technisch is alles wel op te lossen, maar het probleem zit hem hier niet in de techniek. Goede communicatie met je vader, en een beetje respect voor je ouders kan nooit kwaad. Onthoudt ook dat je vader diegene is die de rekening betaald.

Ik sluit dit topic om twee redenen.
1) Het remote beheren van een PC is al veel vaker voorgekomen, en had je met een beetje zoeken wel kunnen vinden.
2) Ik heb geen zin in een flame-war over hoe dit anders opgelost had moeten worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.