zeck speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 750 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand hier al eens iets van zeck audio gehoord?
schijnen echt goeie speakers (PA en disco) te zijn, en wij (ons verhuurbedrijfje) overwegen deze te kopen!
www.zeckaudio.de

we denken over de ASP 215.2 en de sub 18E

laat eens weten wat je ervan vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:07

Jag

Ik heb alleen een keer een 18-inch sub gehoord van Zeck. Die gasten in Sneek gebruikt veel Zeck.
Maar ik heb het echt niet lang en goed genoeg gehoord om er een echt oordeel over te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-07 23:03
heb het nog nooit gehoord geloof ik,
als je hier niks vind kan je op www.licht-geluid.nl kijken.

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerslave477
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02-2005

Powerslave477

wasted time till it wasted me

Gisteren toevallig een bandje zien en horen spelen wat ook zeck speakers gebruikte, ik had er nog nooit van gehoord maar omdat ik zelf ook regelmatig de gitaar ter hand neem in een band was ik wel geinteresseerd.
Het geluid was mooi vol en helder waarbij het me opviel dat vooral de baspartijen er mooi uitkwamen, het design vond ik niet al te mooi, maar leek me wel degelijk.

Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm ik vind ze persoonlijk niet echt geweldig.. Moet ik wel zeggen dat ik alleen maar kleintjes heb gehoord, maar er is beter, misschien zijn ze wel een goede koop als ze niet te duur zijn:: er is veeeeel slechter spul te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken ze wel, Cultureel Centrum Harderwijk ( das een theater voor ongeveer 500~600 pers ) gebruikt ze ( en daar heb ik gewerk met ze ), dat waren 200 Watt speakers. Het waren prima dingen, al kun de bas wel beter, en hadden we behoorlijk wat problemen met de twieters ( die bliezen we er om de 2 maanden uit :( )

maar voor het geld uitstekend apparatuur
Pagina: 1