Tags voor grotere threads

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thamell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:27
Ha Tweakers,

Misschien kijk ik er overheen, maar met enige regelmaat zoek ik een groter topic wat ik niet meer kan terugvinden, is het technisch gezien mogelijk om tags aan je topic te verbinden, zodat je die in de topicsearch sneller vindt?

Zoals: ik ben op zoek naar het hardware-ruiltopic en ik zoek in het forum: "Hardware ruil topic" en vele soortgelijke zoekopdrachten maar vind niets.

Dit als idee of tip om grotere, belangrijkere threads beter te vinden, in plaats van dat ze ondergesneeuwd raken door kleinere forums.

Just my 2 cents.

Mvg,

Thamell

Speelt graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
De zoeker is inderdaad nutteloos als je een groot topic zoekt. Als ik het grote far cry topic zoek, krijg ik 100 kleine topics met het woord far cry erin. Ik had gehoopt dat poopulairste topics bovenaan zouden staan

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

Zeror

Ik Henk 'm!

Grotere topics hebben vaak ook wel een topicreeks. Ik zou graag willen zien dat je tags kunt koppelen aan topicreeksen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thamell
Ik ben dus niet de enige ;)

Maar ik zie hierin een mooie uitdaging! Nu kan je wel componenten aan je thread koppelen, maar nog geen vindbaar onderwerp. Grote topics sticky houden is ook geen oplossing lijkt me, dan moet je gaan bepalen wat "groot" is.

Speelt graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Gamebuster schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:25:
De zoeker is inderdaad nutteloos als je een groot topic zoekt. Als ik het grote far cry topic zoek, krijg ik 100 kleine topics met het woord far cry erin. Ik had gehoopt dat poopulairste topics bovenaan zouden staan
Kijk eens wat er in de beta zit? Zoeken op 'far cry'
Meer info: Test de nieuwe beta-Forumsearch!

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 22-12-2012 10:54 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thamell
Nice, wanneer wordt deze verwacht, want de topics die ik normaal gesproken niet vind, kan ik nu wel zonder moeite vinden.

Goed gedaan, jullie lopen voor op de ontwikkelingen! :D

Speelt graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
ACM schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:12:
Overigens is de verwachting dat het nog wel een paar iteraties duurt voor we dit helemaal in productie opzetten. Sowieso zijn er veel vakanties de komende tijd en we moeten het design van de resultaten nog beter uitwerken :)
:)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Tags toevoegen kan overigens via het linkje "koppel onderwerpen" bovenaan het topic.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1