Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

razer lycosa keyboard layout

Pagina: 1
Acties:

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 14:50

Plux

Team KVM

Topicstarter
hoi,

ik heb n keyboard van het merk razer lycosa, waarschijnlijk welbekend bij sommigen of meerderen. Ik heb het tweedehands gekocht, en ik weet eigenlijk niet welke layout het heeft. het euro teken zit rechtsonder op de 4 maar werkt niet met alt gr, de aanhalingstekens boven de twee en het @ teken twee toetsen links van de enter. links van de @ zitten de ; en de :. Volgens mij is dit gewoon US maar de @ en de aanhalingtekens zijn omgekeerd.. beetje vreemd..

the brain is money, the body is honey

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wikipedia: Keyboard layout

Kan Brits zijn. Maar met een beetje vergelijkingswerk moet je er uit kunnen komen. Een "volgens mij" gaat je niet helpen, meten is weten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dat is inderdaad een Britse keyboard layout. Ik heb hetzelfde op een Saitek Eclipse toetsenbord.

Oh, en dat het Euro-teken op de 4 niet werkt komt uiteraard doordat je geen Britse keyboard layout gebruikt in je besturingssysteem. De opdruk van de fysieke toets heeft natuurlijk geen invloed op het signaal dat naar de computer wordt gestuurd noch hoe deze moet worden geïnterpreteerd.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060