Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Distributielijsten te beperkt?

Pagina: 1
Acties:

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De groepen of distributielijsten in Outlook 2010 zijn toch echt beperkt in functionaliteit, zo blijkt.

Ik zou volgende groepen willen aanmaken:
- medewerkers 2011
- medewerkers 2012
- medewerkers 2013
- Alle medewerkers

Maar wat blijkt nu?
- vanuit je inbox mensen toevoegen aan een distributielijst is niet mogelijk. Het zal dus een enorme taak worden om door een mailbox van enkele jaren te lopen, de mensen hun mail te copy/pasten en dan toe te voegen in de juiste distributielijst. (distributielijst openen -> contactpersoon toevoegen -> plakken van email of een persoon uit adresboek halen).
- Achteraf opzoeken in welke distributielijst iemand zit is ook niet mogelijk. Elke distributielijst afzonderlijk controleren op aanwezigheid van een bepaalde persoon is de enige mogelijkheid.

Is er alsnog een mogelijkheid, desnoods via een plugin, om bovenstaande dingen makkelijk te laten verlopen?
Bovenstaande lijkt me toch niet zo een bijzonder moeilijk iets? Bizar dat dit niet standaard in outlook zit.

EDIT:
Als alles wat ik hierboven schrijf correct is, ben ik misschien beter af alles bij te houden in excel. Dom dat ik een extern programma moet gebruiken, maar lijsten aanmaken en copy/paste zal vele malen makkelijker gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door hanzer op 21-12-2012 22:38 ]