Ik ben voor mijn studie opzoek naar een draagbare laptop die ik mee naar college kan nemen.
Dit ter vervanging van het notitie blok en zodat ik alle aantekeningen overzichtelijk bij mij heb in plaats van op drie notitie blokken.
Momenteel kijk ik naar deze twee modellen maar heb geen idee welke van de twee nou aan te raden valt vandaar mijn vraag aan de kenners hier.
Sony 11,6" VAIO SVE1111M1E - E2 1800/4GB/500GB
Medion 12,1" E2312 - E 450/6GB/1TB
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-MS Office student edition
Wat mag je laptop gaan kosten?
-€450
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Mee naar college
-Accuduur moet een college overleven (een uur of 3 moet toch wel lukken denk ik)
-vanwege meeslepen niet te zwaar
Ik weet alleen dat Sony een A merk is maar over Medion heb ik ook goede dingen gehoord.
De tweede lijkt kwa specs veel beter maar doe ik er wel goed aan om daar alleen naar te kijken?
Alvast enorm bedankt!
Dit ter vervanging van het notitie blok en zodat ik alle aantekeningen overzichtelijk bij mij heb in plaats van op drie notitie blokken.
Momenteel kijk ik naar deze twee modellen maar heb geen idee welke van de twee nou aan te raden valt vandaar mijn vraag aan de kenners hier.
Sony 11,6" VAIO SVE1111M1E - E2 1800/4GB/500GB
Medion 12,1" E2312 - E 450/6GB/1TB
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-MS Office student edition
Wat mag je laptop gaan kosten?
-€450
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Mee naar college
-Accuduur moet een college overleven (een uur of 3 moet toch wel lukken denk ik)
-vanwege meeslepen niet te zwaar
Ik weet alleen dat Sony een A merk is maar over Medion heb ik ook goede dingen gehoord.
De tweede lijkt kwa specs veel beter maar doe ik er wel goed aan om daar alleen naar te kijken?
Alvast enorm bedankt!