Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop Zekerheids vraagje

Pagina: 1
Acties:

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 17:54
Omdat mijn oude Laptop de geest heeft gegeven (moederbord), ben ik enigszins verplicht te zoeken naar een nieuwe.
Ik zal er voornamelijk mee Gamen (best grote steam library) en hier en daar wat zwaardere programma's draaien. zoals SolidWorks.
Het moet een laptop zijn, omdat ik het ding mee moet kunnen nemen naar waar ik op dat moment ben.
Alhoewel het gewicht zelf mij niets kan schelen.
Kostenplaatje/budget? Het liefst onder de €1000,- maar ik moet toch sparen, dus minder relevant.

Zo dat waren de verplichte punten. Nu de Laptop die ik op het oog heb en de vraag die daar aan gekoppeld is.
Ik heb namelijk de Acer Aspire V3-771G-736b121.5TMakk op het oog. (specifiek DIE editie van dat model)
The vinden hier in de pricewatch.

De vraag gaat enkel over de Harde schijf hierin.
Er wordt bij de specificaties beweerd dat hier een Enkele 1,5Tb HDD in zit, maar ik kan echt nergens vinden of dit ook echt zo is of dat er niet stiekem twee 750Gb schijven in zitten.
(Dit type schijnt 2 HDD bays te hebben en er zijn variaties met SSD+HDD combi's)
Daarnaast vind ik ook nergens welke schijf dat dan zou zijn.
Weten jullie of in de genoemde Laptop één schijf van 1,5Tb zit en welke schijf dat dan zou zijn?

Het is namelijk belangrijk voor mij dat het ook echt één enkele schijf is, omdat ik van plan ben de tweede bay te gebruiken om de 1Tb schijf van mijn oude Laptop te installeren. (en dus met minder moeite weer tot mijn steam library te beschikken)

De rest van deze Laptop zijn specificaties is nagenoeg perfect naar mijn wensen.

Trouwens. Mijn excuses als deze topic verkeerd geplaatst, benoemd of onduidelijk is.
Ik ben nieuw hier op de GoT forum.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Neem eens contact op met de winkel. Ik neem aan dat je het op google niet hebt gevonden, dus lijkt mij sterk dat mensen het hier gaan weten gezien er honderden verschillende modellen zijn van laptops.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.