Hulp nodig bij uitgeven 400 euro tegoed Mediamarkt Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:24
Verhaal gaat als volgt, mijn zusje had wat geld problemen dus ik heb van haar een Mediamarkt tegoed bon overgenomen van 400 euro. De bon blijkt alleen inwisselbaar te zijn bij de MM Groningen. (ik woon in Rotterdam, maar ben maandag in Groningen), ik was van plan om een Asus Transformer pad te gaan halen maar die blijkt al ruim een halfjaar nu niet leverbaar te zijn (in enkel Groningen, in Rotterdam liggen er tien) en op de webshop moet je gelijk afrekenen.
Is er een Tweaker die maandag voornemens is om een apparaat te halen van 400 of meer en mij kan helpen aan mijn geld....ik ben er zelf uiteraard bij.

Ik heb gebeld met de klantenservice maar daar heb je ook geen zak aan, daar kun je alleen maar online bestellingen doorgeven. Bellen met de MM Groningen had ook geen zin, daar geven ze aan dat ze niet eentje kunnen bestellen. Het tegoed weigeren ze ook op een gewone cadeau kaart te zetten, die wel inwisselbaar is te Rotterdam.

[ Voor 6% gewijzigd door Cobb op 21-12-2012 10:16 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:21
normaal kan je die bankkaart toch overal gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Nee, mij zusje heeft een telefoonabbo afgesloten met een geld terug verzekering (oid). Toen de ...telefoon in de plomp viel heeft ze dus een 400 tegoed bon gehad die alleen maar inwisselbaar is te Groningen, dat is iets wat ik en zij nog niet wisten voodat we ik die shit bon overnam. Het is ook geen kaart, gewoon een stuk papier. Bovendien ben ik inmiddels niet meer van plan om de pad te gaan halen bij enig MM, nu die sinds gisteren van 399 naar 449 is gegaan... :X

[ Voor 39% gewijzigd door Cobb op 21-12-2012 10:19 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Kan je niet gewoon iets kopen voor 400 en dat terugbrengen voor geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:58

Geckoo

Good news, everyone!

waarom trouwens in de HK? en niet SG? daar heb je een breder publiek.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Ik vond het meer iets voor de HK.
Iets terugbrengen zou kunnen maar ik vermoed dat ik dan weer een nieuwe bon terug ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-07 11:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Zou je met de bon een algemene cadeaukaart van 400 euro kunnen kopen, die je dan bij je eigen filiaal kunt gebruiken? Of zouden ze wel zo snugger zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Nee, dat mag niet. Staat in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Geckoo schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:20:
waarom trouwens in de HK? en niet SG? daar heb je een breder publiek.
Sterker nog, dit is meer voor het Shopping Forum.

move HK >> SF

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 16:57

Maximilian

You've been Maxxed...

Hmm, je kan t ook niet echt op marktplaats zetten, dan draai je altijd verlies.
Tenzij je het niet boeit en dan krijg je bijvoorbeeld 350 euries contant en die persoon heeft dan 400 te besteden bij de MM.

Voor de rest, wat je zou kunnen kopen bij MM...

Hmm, een Ipad 2 wit, 16GB voor 398
Ipad mini is 429, (voor die 30 piek erbij)
Een Philips 27" monitor 319
4x een samsung 840 SSD 120gb voor een leuke RAID0? 4x88 = 352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Dan koop je toch wat in Groningen en brengt dit in Rotterdam terug.
Krijg je misschien een tegoedbon in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 22:39

Eagle Creek

Breathing security

razorhead schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:19:
Kan je niet gewoon iets kopen voor 400 en dat terugbrengen voor geld?
Neem aan dat ze daar niet intrappen en je gewoon een bon van 400€ teruggeven.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:22
Eagle Creek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:45:
[...]

Neem aan dat ze daar niet intrappen en je gewoon een bon van 400€ teruggeven.
Bij terugbrengen krijg je normaliter wel een gewone "cadeaukaart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je kan een gekocht item bij elke mediamarkt omruilen voor een ander product binnen 14 dagen.
Dus gewoon iets kopen in Groningen voor 400 euro en dan in Rotterdam terugbrengen en die tablet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Hij wil die tablet niet meer omdat die ineens 50 euro duurder is geworden.

Zoals Maximilian al zei, je moet het wel aantrekkelijk maken voor de ander om jou te matsen in Groningen:
Spreek daar met hem af, regel zijn aankoop met je bon en vraag er 375 euro cash voor terug. Hij blij, jij blij.

Of hou het foldertje van Groningen in de gaten en als er een mooie aanbieding komt, afreizen en kopen met je bon.

PS: je zus mag blij zijn met zo'n lieve broer, wat een shitbon zeg.

[ Voor 80% gewijzigd door ago op 21-12-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
375 vind ik prima, dat is geen probleem. Was het maar alleen 400 euro. Ook nogeens 1200 euro geleend om wat schulden af te lossen, uiteindelijk 800 maar kwijtgescholden. Gelukkig is alles weer aardig op de rails.
Ach ik mis het geld niet en zij zijn uit de shit.

[ Voor 10% gewijzigd door Cobb op 21-12-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
Waarom doe je zo moeilijk? Koop iets wat waarde heeft en niet snel zal dalen oftewel een Apple product. Zet het product daarna hier of op marktplaats te koop voor 30 euro minder in je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximilian
  • Laatst online: 20-03 16:57

Maximilian

You've been Maxxed...

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:44:
Waarom doe je zo moeilijk? Koop iets wat waarde heeft en niet snel zal dalen oftewel een Apple product. Zet het product daarna hier of op marktplaats te koop voor 30 euro minder in je bent klaar.
Dat is ook nog een goeie, maar daar van weet je het ook niet eens zeker of je dat wel terug krijgt.

Hmm, hoe krijg je dat gegarandeerd terug, of beter gezegd.. Wat wil je eigenlijk met die 400 doen?
(Behalve op je rekening hebben)

Wat ook het probleem is, is dat als Cobb naar Groningen gaat om zijn bonnetje in te leveren, is hij ook de benzine/diesel kosten + afschrijving auto kwijt.
Schiet je eigenlijk minder mee op dan je denkt.

Anders, beter gezegd... Hoe lang is dat ding houdbaar? Anders leg je hem even op een bewaarplek tot je een keertje een weekend naar Groningen gaat met je vriendin/vrouw/leuke meid en koop je wat leuks als je daar toch bent?

[ Voor 28% gewijzigd door Maximilian op 21-12-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Heb je daar geen familie? Hoe komt je zus anders aan een bon van MM Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Ik ga eens in de twee maanden of familie bezoek, dus dat is het probleem niet. Helaas ben ik de enige van mijn familie die het financieel goed op de rails heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Een Samsung Galaxy Note 10.1 halen? Kost rond de 470 euro bij MM, nu met de cashback actie van Samsung krijg je 75 euro retour. http://www.samsung.com/nl/promotion/note-10-1-cashback/ De actie loopt t/m 31 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Cobb schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:21:
Ik ga eens in de twee maanden of familie bezoek, dus dat is het probleem niet. Helaas ben ik de enige van mijn familie die het financieel goed op de rails heb.
Als je financieel je zaakjes op orde hebt, verwen je jezelf bij je volgende bezoek in Groningen met een mooie tablet, leuk vooruitzicht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 10-07 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het verhandelen van kortingsbonnen hoort in V&A thuis, niet hier op het forum. Daar is (nog) niet echt een specifieke categorie voor, maar ik zou zeggen: aangezien je zelf aan een tablet zat te denken, zet hem in de tablet categorie, of in elk geval een categorie die past bij wat ze bij MM aan 400+ euro producten verkopen.

Excuus voor het kastje-muur gehalte van deze post (gezien de eerdere move van HK naar SF), maar dit topic gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.