Sinds kort zit ik met een probleem bij mijn MBP(Late 2008, 2.53). De MBP valt soms uit, waarna hij zegt dat er 0% battery life is. Als ik hem dan aansluit op de adapter kan ik hem aankrijgen, maar terwijl er staat 'charging' blijft hij op 0% staan(met battery health op 21%!). Wat ik dan doe is de MBP van netstroom halen, er weer aan doen en opstarten. Vervolgens staat hij op 63% charge, en 65% battery health. Tot slot, wanneer hij volledig is opgeladen, is staat de MBP vervolgens op een maximum van 100-73. Zie hieronder foto's:

Iemand die mij hier mee kan helpen? Ik zat er aan te denken om de batterij te vervangen, maar mocht het daar niet aan liggen ben ik zo 130,- kwijt, wat ik dan ook weer zonde vind. Overigens valt de MBP voornamelijk uit in de ochtend, nadat ik de laptop openklap om er mee te beginnen die dag.

Iemand die mij hier mee kan helpen? Ik zat er aan te denken om de batterij te vervangen, maar mocht het daar niet aan liggen ben ik zo 130,- kwijt, wat ik dan ook weer zonde vind. Overigens valt de MBP voornamelijk uit in de ochtend, nadat ik de laptop openklap om er mee te beginnen die dag.