Toon posts:

tv en monitor clonen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou mijn beeld van mijn tv en mijn monitor exact hetzelfde willen maar met echter elk zijn eigen resolutie: monior 2550*1440 en tv 1920 * 1080, nu wanneer ik dat doe krijg ik altijd het volgende mijn monitor gaat naar dezelfde resolutie van mijn tv.
Kan iemand mij helpen hierbij?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:44:
Ik zou mijn beeld van mijn tv en mijn monitor exact hetzelfde willen maar met echter elk zijn eigen resolutie: monior 2550*1440 en tv 1920 * 1080, nu wanneer ik dat doe krijg ik altijd het volgende mijn monitor gaat naar dezelfde resolutie van mijn tv.
Dit is normaal, je kan immers niet clonen met 2 verschillende resoluties.
Kan iemand mij helpen hierbij?
Je TV vervangen door een monitor met hogere resolutie.

Met clonen is de hoogste resolutie van het kleinste scherm dus bepalend, in jouw geval bepaalt de TV dus dat je niet hoger kan dan 1920x1080.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
kan ik misschien op een of andere manier dit toch verwezelijken? Tv is nog maar nieuw dus vervagen doe ik niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je monitor op 1920x1080 draaien en dat op de monitor upscalen. Ziet er waarschijnlijk lelijk uit omdat je niet de native resolutie draait, maar dat is de enige manier om te clonen.
Anders moet je gaan draaien met een uitgebreid bureaublad.

Verwijderd

Topicstarter
opgelost met ultramon, dit mag hier gesloten worden

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Hoe heb je dit dan precies opgelost? Daar ben ik wel erg benieuwd naar, je kunt het namelijk niet doen zonder te scalen.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik denk dat hij gewoon aan het scalen is, of toch niet aan het mirroren. Mij lijkt het aan zijn posts te zien niet dat hij een of andere oplossing heeft gevonden voor dit probleem.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Er is geen andere oplossing dan scalen. Een pixel blijft een pixel, daar kun je niets aan veranderen.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TERW_DAN schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:15:
Er is geen andere oplossing dan scalen. Een pixel blijft een pixel, daar kun je niets aan veranderen.
Daarom dus, dus ik denk dat hij niets heeft opgelost.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1