Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budget gaming laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop om in mijn behoefte aan gaming ed. te voorzien tijdens een 6 maanden stage in het buitenland. Buiten die periode heb ik nooit de neiging om een laptop te gebruiken boven mijn desktop, dus ik wil niet te veel uitgeven aan dit ding. 500 euro is mijn absolute maximum. Dus ook geen 520. Ik verwacht geen Crisis max specs van deze prijs, maar ik wil wel graag uit dat budget halen wat er in zit. Awesomenauts, FTL, Dishonored op lage details, dat soort dingen. Moet kunnen, toch?

Mijn voorkeur gaat uit naar:

-Iets met een toegeweide graphics card, igg beter dan intel HD
-17.3 inch beeld

Ik had op het oog de HP G7 2054SD

pricewatch: HP Pavilion g7 2054SD

Maar ik vroeg me af of en nog andere (betere) opties zijn. Geen voorkeur qua merk. Accuduur maakt me ook niets uit.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Probeer een tweedehandslaptop te scoren. Verkoop die weer aan het eind van je stage.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas niet zulke goede ervaring met tweedehands laptops. Heb je suggesties voor een nieuw model in deze prijsklasse?

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Desktop kopen daar?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:29
Heb zelf een 16,4" laptop, maar 17,3"..... brrr moet er niet aan denken. Dat is echt veels te groot.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik heb echt een enorme 17 inch en zou niets anders willen...
17 inch te groot is persoonlijk,.. sterker nog, mijn volgende word een alienware m18x.. in 18 inch.

probeer iets met een amd apu of iets dergelijks te scoren.. die onboard gpu\s presteren best redelijk

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:40:
Ik heb helaas niet zulke goede ervaring met tweedehands laptops. Heb je suggesties voor een nieuw model in deze prijsklasse?
Geen HP iig. De G7 van een klasgenoot van mij gaat voor de 4e keer terug op reparatie, en ik maakte het vorige week live mee hoe een HP G6 overhitte en vervolgens weigerde op te starten. En hij was niet aan het gamen.

Als je wilt gamen in deze prijsklasse is een 2e-handse toch echt de beste keus. Je moet alleen goed zoeken om iets leuks te vinden.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:37
Je zou kunnen zoeken op een goede asus g53 dat is een lomp zwaar ding met slechte accu maar wel vaak rond de 600 euro op marktplaats met een beetje geluk full hd scherm goede cpu plus gpu. Op de accu na zijn ze niet stuk te krijgen zal jij geen spijt van krijgen ( mischien je rug :P )
Pagina: 1