Volgens mij ligt IDEAL er gewoon uit. Hij geeft nu elke keer pas error zodra ik richting de IDEAL pagina ga.
Misschien een domme vraag maar hoe moet ik dat dan weer aan jou betalen...True schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:59:
[...]
voeg me toe op steam: http://steamcommunity.com/id/true_ftw
~edit: Zat er ook al aan te denken om via DM verder te praten i.v.m. vervuiling van dit topic.
Maar doe maar geen moeite, ik heb nog genoeg andere games om te spelen dus ik laat het er maar bij zitten.
Bedankt voor het aanbod though.
[ Voor 32% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-01-2013 02:06 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Paypal, bankoverschrift, maar topic-wise is het misschien fijner, dat we hier verder op in gaan via DM of op steam/etc.AdmiralSnipe schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:02:
[...]
Misschien een domme vraag maar hoe moet ik dat dan weer aan jou betalen...
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik hou me aanbevolen, echter ik moet nu echt weg.True schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:04:
[...]
Paypal, bankoverschrift, maar topic-wise is het misschien fijner, dat we hier verder op in gaan via DM of op steam/etc.
Heb eventueel ook wel iets te ruil.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik mis de Flash/Community Sales nu al ;_;
Waarom wil iedereen zo graag die ARMA pack?
- Ik heb vernomen dat ARMA 2 echt wel een baggergame is en niet bepaald vloeiend is in animaties, etc. De engine is grondig verouderd.
- En waarom die bundle kopen? ARMA 2 is al slecht, waarom zou iemand dan ooit nog is ARMA 1 willen?
- Dit jaar komt ARMA 3 uit, die er - volgens de verschenen trailers - zeer goed uit ziet en waar zaken zoals animatie en lightning véél verbeterd zijn.
- DayZ standalone komt binnen nu en een half jaar uit. Deze zal veel verbeteringen bieden tov de huidige DayZ mod.
- Ik heb vernomen dat ARMA 2 echt wel een baggergame is en niet bepaald vloeiend is in animaties, etc. De engine is grondig verouderd.
- En waarom die bundle kopen? ARMA 2 is al slecht, waarom zou iemand dan ooit nog is ARMA 1 willen?
- Dit jaar komt ARMA 3 uit, die er - volgens de verschenen trailers - zeer goed uit ziet en waar zaken zoals animatie en lightning véél verbeterd zijn.
- DayZ standalone komt binnen nu en een half jaar uit. Deze zal veel verbeteringen bieden tov de huidige DayZ mod.
Asgaro schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:13:
Waarom wil iedereen zo graag die ARMA pack?![]()
- €4,99
- DayZ
- 6 games meer in je steamlijst om mee te pronken
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Haha das echt een niet te onderschatten factor.True schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:18:
[...]
• 6 games meer in je steamlijst om mee te pronken

Stuur maar een DM, of als true_ftw het wil regelen... jou heb ik alvast toegevoegd!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Schade:
Portal Bundle
The Basement Collection
The Binding of Isaac Soundtrack
Portal Bundle
The Basement Collection
The Binding of Isaac Soundtrack
"Above And Beyond The Call"
Is de Duitse gecensureerde editie, niet kopen dus.Bad Brains schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:42:
Uit een ander topic, wellicht interessant.
http://www.mcgame.com/de/store/game/10510028-saints-row-2
1 euro, is steam dus meertalig had ik begrepen.
Kijk anders hier even Bad Brains in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"
Op Amazon is The Walking Dead nu 7,49$ (mits je zo'n 5$ coupon hebt, anders 12,49$).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hier ook interesseVerwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:42:
Heeft er iemand nog de Arma X voor €4,99?
ARMA 2 is naar mijn mening echt niet een baggergame. De animaties/engine mag dan wel iets verouderd zijn, maar de gameplay en het realisme in dat spel is echt geweldig. DayZ is op dit moment ook al enorm vermakend, en dat voor een alpha mod. Ik heb in deze mod toch al zeker meer dan 150 uur vermakelijke gameplay zitten.Asgaro schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:13:
+ de in mijn ogen geweldige editor en mogelijke multiplayer oorlogvoering die je daarmee kunt creeeren. Helaas is arma X voor mij ook 25 euro, ook al heb ik CO al, anders zou ik je er zeker aan helpen.
Niets...
Schade:
Sleeping Dogs + DLC (-91%)
Left 4 Dead (Bundle 1&2)
Metro 2033
Thief Gold
Frozen Synapse: Complete Pack (fijne tip van dit Forum)
FarCry
FarCry 2 Fortune's Edition
Just Cause 2
Worms Complete Pack
Stronghold Collection Complete Pack
Race On - Expansion Pack
En alle delen van Simbin die ik wel had maar niet op Steam. zoals GTR2, GT Legends, Deze oude originele Cd's/DVD's zijn nl voorzien van Starforce beveiliging en dat werkt niet onder Win7.
Al met al iets van 60 euro o.i.d. Zijn wel wat oudere games bij maar het geeft een goed gevoel om titels rechtsgeldig in huis te hebben.
Tot op heden alleen Frozen Synapse geïnstalleerd maar dat is dan ook weer gelijk heel erg leuk om te doen.
Sleeping Dogs + DLC (-91%)
Left 4 Dead (Bundle 1&2)
Metro 2033
Thief Gold
Frozen Synapse: Complete Pack (fijne tip van dit Forum)
FarCry
FarCry 2 Fortune's Edition
Just Cause 2
Worms Complete Pack
Stronghold Collection Complete Pack
Race On - Expansion Pack
En alle delen van Simbin die ik wel had maar niet op Steam. zoals GTR2, GT Legends, Deze oude originele Cd's/DVD's zijn nl voorzien van Starforce beveiliging en dat werkt niet onder Win7.
Al met al iets van 60 euro o.i.d. Zijn wel wat oudere games bij maar het geeft een goed gevoel om titels rechtsgeldig in huis te hebben.

Tot op heden alleen Frozen Synapse geïnstalleerd maar dat is dan ook weer gelijk heel erg leuk om te doen.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Bij mij blijkt de schade heel erg mee te vallen, heb de sale wel actief gevolgd, maar er kwamen een hoop dingen voorbij die ik niet zocht.
De schade is geworden:
Sleeping Dogs (-91% ook, voor 17 had ik m niet gekocht)
Borderlands 2 Season Pass (-30% terwijl ie al 50% off was op GMG, voor een tientje dus)
Scribblenauts Unlimited (-75% op Amazon, omgerekend zo'n 5-6 euro)
Sine Mora (Ook met 30% korting, maar dan bovenop 75% korting, dus 1,80 betaald bij GMG)
De Humble Bundle (voor 10 euro gekocht)
Al met al dus zo'n 30 euro uitgegeven, voor heel wat vertier
Borderlands zit al 90+ uur in, zonder de DLC, scribblenauts is helaas nog niet beschikbaa, maar gaat zo vet worden, en Sleeping Dogs heeft nu zijn eerste uur speeltijd erop zitten, en blijkt veel toffer te zijn dan ik verwacht had
De schade is geworden:
Sleeping Dogs (-91% ook, voor 17 had ik m niet gekocht)
Borderlands 2 Season Pass (-30% terwijl ie al 50% off was op GMG, voor een tientje dus)
Scribblenauts Unlimited (-75% op Amazon, omgerekend zo'n 5-6 euro)
Sine Mora (Ook met 30% korting, maar dan bovenop 75% korting, dus 1,80 betaald bij GMG)
De Humble Bundle (voor 10 euro gekocht)
Al met al dus zo'n 30 euro uitgegeven, voor heel wat vertier
Ik ken nog wel een game waar de engine écht verouderd is maar toch iedereen de game koopt voor de volle prijsAsgaro schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:13:
Vloeiend in animaties dat ligt aan hoe goed je pc is, probeer maar alles te maxen dan zie je wel dat je een echt fatsoenlijke rig nodig hebt. Neem daarbij dat je dan ook mensen/tanks wat dan ook spot op een paar kilometer afstand omdat nou eenmaal in het echt ook niet iedereen voor je neus staat zoals ze ons wel laten geloven in de meeste games
Arma 1 + (arma 0.5 dan maar?) zijn ook nog steeds geniale games, Arma: Cold War Assault (operation flashpoint) mag dan uit 2001 zijn maar zelfs daar hadden ze de realisme al goed te pakken, ziet er met wat mods iets beter uit maar ach, om daar met 500 tegen 500 tanks of wat dan maar ook te gaan klooien in de edtitor trekt elke pc wel, dus altijd lol
Verder de Schade:
Age of Empires 3 : Complete Collection
Alan Wake + American Nightmare
Arma Collection
Cargo Commander (indie ftw)
C&C Red Alert 3: Uprising
Crysis 1 Maximum Edition
Crysis 2: Maximum Edition
Day of Defeat: Source
Deus Ex + DLC
Dishonored
TES 3: Morrowind (GOTY)
TES 4: Oblivion (GOTY)
TES 5: Skyrim + Heartfire
Fallout 3 GOTY
Fallout: New Vegas
GTA IV Complete
GTA 3
GTA SA
Hitman Collection -> 1, 2 en 4
Just Cause 2 + DLC
LA Noire + DLC
Max Payne 1 + 2
Mirrors Edge
RUSE + DLC
Saints Row: Complete (had m al maar was voor dlc net zo goedkoop
Simcity 4: Deluxe
Sleeping Dogs + Alle DLC
TC: Rainbow Six Vegas 2
TC: SC: Conviction
Tropico 3 + Absolute Power (faalt want moet mn 2de monitor disconnecten om het te laten werken)
Tropico 4 + DLC
Alle TES, Dishonored en Fallouts had ik van de Bethesda bundle fail dus goedkoop, Sleeping Dogs van een andere pricing error dus de DLC met 91% wel goedkoop aan kunnen schaffen
Wel heb ik gemist:
Max Payne 3: Mwa, was niet onder de 10 euro en 1 en 2 blijven voor mij de beste in de serie
GRID -> bleef maar 33%
Red Alert 3 -> net niet community choice dus bijven hangen op 50%
Uhhm.. ja dat was het wel, heb nog wel een wishlist maar dat vond ik of veel te duur of nu niet te doen en gewoon wachten op de summersale.
Al met al gewoon 2 weken mogen genieten hier
Ok, die 2 eerste puntjes kan ik nog inkomen.True schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:18:
[...]
- €4,99
- DayZ
- 6 games meer in je steamlijst om mee te pronken
Maar bij die 3de: LESS IS MOAR
Voor iedereen die een extra sleeping dogs gisteren heeft ingeslagen. Ik wil best een kopie van ARMA X ruilen voor sleeping dogs.
Had de bug gistere helaas net gemist.

hier nog 1, ik heb wel de arma X bundle maar geen sleeping dogs
Zo, aangenomen dat er geen verassingen meer komen vandaag was dat het voor mij waarschijnlijk deze winter sale 

2x Torchlight 2 was nog leuk geweest maar niemand wil XCOM blijkbaar xD
Daarnaast had ik bij Gamersgate nog een paar games opgepakt ook voor cheaps :3
- Patrician IV Gold
- Port Royale 3 + DLC's
- Drakensang: The River of Time + DLC
- Sims Medieval
- Garry's Mod
- Legend of Grimrock
- Chivalry Medieval Warfare
- Lume
- Age of Empires 3 Complete Edition
- Skyrim DLC (Dawnguard - Heartfire)
- The Walking Dead
- Devil May Cry 3 Special Edition + Devil May Cry 4 Bundle
- Tropico 4 + DLC
- Kohan Warchest
- Airline Tycoon 2: Gold
- M.U.D. TV
- Endless Space Emperor Edition
- Thomas Was Alone
- Dinner Date
- Fallen Enchantress
- Sims 3 Showtime
- Sims 3 Supernatural
- Sims 3 Seasons
- Evochron Mercenary
- Sleeping Dogs + DLC
2x Torchlight 2 was nog leuk geweest maar niemand wil XCOM blijkbaar xD
Daarnaast had ik bij Gamersgate nog een paar games opgepakt ook voor cheaps :3
- Liftoff Bundle (Zafehouse Diaries (geweldig), War of the Human Tanks, Will fight for Food, Zombie Shooter 2)
- Defender's Quest (leuke mix tussen RPG en Tower Defense)
- Age of Wonders 1
- Age of Wonders 2
- Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier Deluxe Edition x2
[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 06-01-2013 14:58 ]
Steam sale was niet echt bijzonder, maar via andere wegen toch mooi wat games weten op te pikken.
Winter Sales 2012 schade voor mij:
Wargame: European Escalation
I Am Alive
Orcs Must Die 2 - Complete Pack
Dawn of War Franchise Pack
Darksiders Franchise Pack
Serious Sam HD: The Second Encounter - Legend of the Beast DLC
Serious Sam 3: Jewel of the Nile
The Walking Dead
Saints Row: The Third - The Full Package
Sleeping Dogs: Limited Edition
Batman: Arkham City - Game of the Year Edition
The Lord of the Rings: War in the North
Devil May Cry 4
Alpha Protocol
Spec Ops The Line
Mount & Blade Collection
Dungeon Defenders: Penny Arcade Character Pack
Dungeon Defenders Lucky Costume Pack
Ace of Spades
Castle Crashers
Hotline Miami
Thief Collection
Giana Sisters: Twisted Dreams
Upgrade Civ V Standard to GOTY
Sid Meier's Civilization V - Gods and Kings
Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack
Age of Empires 3 Complete
Pendulo Adventure Pack (Runaway 1,2,3, The Next BIG Thing, Yesterday)
Torchlight 2
The Darkness 2
R.U.S.E.
R.U.S.E. - The Chimera Pack
R.U.S.E. - The Pack of The Rising Sun
ARMA X: Anniversary Edition
Ik zit nog ff te kijken of ik Crysis Collection en Chivalry nog mee pak deze sales.
Mijn wishlist is nu ook behoorlijk geslonken, nu vooral nog games die vrij nieuw en nog te duur zijn.
En zoals bij elke sales:
Wargame: European Escalation
I Am Alive
Orcs Must Die 2 - Complete Pack
Dawn of War Franchise Pack
Darksiders Franchise Pack
Serious Sam HD: The Second Encounter - Legend of the Beast DLC
Serious Sam 3: Jewel of the Nile
The Walking Dead
Saints Row: The Third - The Full Package
Sleeping Dogs: Limited Edition
Batman: Arkham City - Game of the Year Edition
The Lord of the Rings: War in the North
Devil May Cry 4
Alpha Protocol
Spec Ops The Line
Mount & Blade Collection
Dungeon Defenders: Penny Arcade Character Pack
Dungeon Defenders Lucky Costume Pack
Ace of Spades
Castle Crashers
Hotline Miami
Thief Collection
Giana Sisters: Twisted Dreams
Upgrade Civ V Standard to GOTY
Sid Meier's Civilization V - Gods and Kings
Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack
Age of Empires 3 Complete
Pendulo Adventure Pack (Runaway 1,2,3, The Next BIG Thing, Yesterday)
Torchlight 2
The Darkness 2
R.U.S.E.
R.U.S.E. - The Chimera Pack
R.U.S.E. - The Pack of The Rising Sun
ARMA X: Anniversary Edition
Ik zit nog ff te kijken of ik Crysis Collection en Chivalry nog mee pak deze sales.
Mijn wishlist is nu ook behoorlijk geslonken, nu vooral nog games die vrij nieuw en nog te duur zijn.
En zoals bij elke sales:

Je had beter je processor kunnen upgraden..Rutger Mulder schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:03:
Steam sale was niet echt bijzonder, maar via andere wegen toch mooi wat games weten op te pikken.
...
En zoals bij elke sales:
[afbeelding]
Haha ja, maar ik wacht nog ff op Haswell. Heb nog genoeg games die nog prima draaien hier. Voor het geld van al die games kan ik nog geen PC upgrade doen, denk dat ik iets van 100 euro heb besteed.
De Securom DRM voor Crysis 1, en dat die ook niet runt op 64bit systemen vond ik wel een afknapperRutger Mulder schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:03:
[...]
En zoals bij elke sales:
[afbeelding]
dan zou ik liever alleen voor Crysis 2 betalen ..
Mijn lijst:
- Skyrim
- Skyrim Heartborn+Dawnguard DLC
- Tropico 4
- Tropico 4 Alle DLC's
- RUSE
- Torchlight 2
- L4D 2 (via een tweaker overgenomen)
- Red orchestra 2 (heb hier nog 2 x een 3 day pass van, dm als je er 1 zou willen!)
- Counterstrike GO

Welke securom DRM? Ik heb 2 weken terug Crysis 1 + Warhead uitgespeeld maar naast een normale steam install geen extra DRM tegengekomen en werkt alles prima onder Windows 7 64bitKetho schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:06:
[...]
De Securom DRM voor Crysis 1, en dat die ook niet runt op 64bit systemen vond ik wel een afknapper
dan zou ik liever alleen voor Crysis 2 betalen ..
Prima game(s) imho, en ziet er gelikt uit. Verder sluit het verhaal mooi aan op Crysis 2 (de oorsprong van de Aliens in crysis 1+ warhead)
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 06-01-2013 16:20 ]
Heb vandaag ff de pirated versie van Dead Island gespeeld, alleen de Eyefinity werkte niet, zelfs niet met een fix. Schijnbaar werkt die alleen met de steam versie. Toevallig is Dead Island met alle DLC's in de sales, gelijk gekocht:)
Ik elk geval gekocht dan uiteindelijkthechib12 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:45:
Heb vandaag ff de pirated versie van Dead Island gespeeld, alleen de Eyefinity werkte niet, zelfs niet met een fix. Schijnbaar werkt die alleen met de steam versie. Toevallig is Dead Island met alle DLC's in de sales, gelijk gekocht:)
schade:
Arma2: CO (vanavond pas, mijn broertje wil dat ik DayZ ga spelen
oh well het is 50 procent korting)
awesomenauts
Just cause 2
painkiller: HD
Arma2: CO (vanavond pas, mijn broertje wil dat ik DayZ ga spelen
awesomenauts
Just cause 2
painkiller: HD
Hoe zit het eigenlijk met Sims3 tussen Origin en Steam? Mijn vrouw heeft de spellen in Origin, maar hoe gaat dat met Steam voor de DLC?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De DLC kan je op Steam niet kopen tenzij je de basis game op Steam bezit. Activeren ook niet zonder de basis game.Senor Sjon schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:51:
Hoe zit het eigenlijk met Sims3 tussen Origin en Steam? Mijn vrouw heeft de spellen in Origin, maar hoe gaat dat met Steam voor de DLC?
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 06-01-2013 17:53 ]
Toch nog maar even de laatste twee DLC (korea & wonders of the ancient world) voor civilization 5 gekocht. Vond de game eerst wat tegenvallen, maar hij is toch leuker dan ik dacht na nog eens te proberen. Heb nog geen gods & kings, wellicht bij de volgende sale.
Verder deze sale knights of the old republic II, Magic: duels of the planeswalkers 2013 en Tony hawk pro skater HD gekocht.
Verder deze sale knights of the old republic II, Magic: duels of the planeswalkers 2013 en Tony hawk pro skater HD gekocht.
De steamversie van Crysis 1 heeft wel degelijk een soort DRM, ik moest speciaal een uitzondering maken in mijn Peerblock, omdat hij zonder internet toegang niet wilt opstarten. Verder loopt de game inderdaad prima op windows 7 64 bit.MusicAddict schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:18:
[...]
Welke securom DRM? Ik heb 2 weken terug Crysis 1 + Warhead uitgespeeld maar naast een normale steam install geen extra DRM tegengekomen en werkt alles prima onder Windows 7 64bit
Prima game(s) imho, en ziet er gelikt uit. Verder sluit het verhaal mooi aan op Crysis 2 (de oorsprong van de Aliens in crysis 1+ warhead)
Helemaal niks nieuws in de aanbieding vandaag? Jammer
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Bij mij loopt Crysis 1 wel vast. Ik heb ook Windows 7 64 bits. Op het Steam forum zijn er massaal veel klachten over, wat wel te begrijpen is: Crytek zei indertijd dat de game "met PCs van de toekomst in het achterhoofd gemaakt was". Dan verwacht je wel dat Crysis 1 degelijk loopt op de nieuwere builds en dat ze de game eventueel nog is patchen.
Ik heb alle mogelijke tweaks gedaan en niets hielp. Na paar minuutjes spelen crasht de game naar desktop.
Ik heb alle mogelijke tweaks gedaan en niets hielp. Na paar minuutjes spelen crasht de game naar desktop.
Dat was het inderdaad blijkbaar, spijtig.
Ach, op de valreep, toch nog 2 extra aankopen gedaan.
Saints Row: The Third (Full Package)
Portal Package (1&2)
Verder geen nieuws meer dus voor mij zijn de wintersales nu echt over en uit.
Saints Row: The Third (Full Package)
Portal Package (1&2)
Verder geen nieuws meer dus voor mij zijn de wintersales nu echt over en uit.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Lol, toevallig net voordat ARMA X: Anniversary Edition nog €5,00 kostte een paar weten te bemachtigen. Blijkbaar is het nu verholpen en kost hij €24,99.
Verwijderd
De totale schade hier:
THQ bundle
And yet it moves
Chivalry - medieval warfare
Age of empires III - complete collection
Legend of grimrock
AVSEQ, 99 cent, moest wel kopen
Borderlands 2
Day of defeat: source
Dead Island: GOTY
Frozen Synapse
Devil may cry 4
Mirror's Edge
Civilization V GOTY
The Witcher 2
The witcher 1: enhanced edition
Snapshot
Awesomenauts
Cave story+
World of Goo
Universe Sandbox
Hotline Miami
Bastion
Dungeon Defenders
Wel een aardig lijstje achteraf gezien, maar dat komt wel goed
Mocht iemand tijdens de bug sleeping dogs dubbel hebben gekocht, zou ik deze graag kopen.
THQ bundle
And yet it moves
Chivalry - medieval warfare
Age of empires III - complete collection
Legend of grimrock
AVSEQ, 99 cent, moest wel kopen
Borderlands 2
Day of defeat: source
Dead Island: GOTY
Frozen Synapse
Devil may cry 4
Mirror's Edge
Civilization V GOTY
The Witcher 2
The witcher 1: enhanced edition
Snapshot
Awesomenauts
Cave story+
World of Goo
Universe Sandbox
Hotline Miami
Bastion
Dungeon Defenders
Wel een aardig lijstje achteraf gezien, maar dat komt wel goed
Mocht iemand tijdens de bug sleeping dogs dubbel hebben gekocht, zou ik deze graag kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 19:42 ]
Gelukkig is de schade deze ronde beperkt gebleven
Gekocht:
Gekocht:
- Alan Wake's American Nightmare
- Cubemen
- English Country Tune
- Ignite
- Monkey Island™ 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge™
- Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles
- Transformers: War for Cybertron
- Borderlands: Game of the Year
- Crysis 2 - Maximum Edition
- L.A. Noire
- Legend of Grimrock
- Magical Drop
- Puzzle Dimension
- RAGE
- Star Wolves 3
- The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik heb nog niet alles. Ik vind Skyrim nog te duur. Morrowind wilde ik nog halen, maar die heb ik al bij mijn GF4 videokaart eeuwen geleden gehad
Civ 5 zijn ze nog mee aan het tweaken, ik wacht wel net als bij CIV4 tot er ooit een compleet pakket is. Ik zoek zoveel mogelijk aanbiedingen inclusief alle DLC. Daarom heb ik ook Tropico4 laten liggen. Ach, er zijn nog genoeg kansen en ik heb zat backlog.
Civ 5 zijn ze nog mee aan het tweaken, ik wacht wel net als bij CIV4 tot er ooit een compleet pakket is. Ik zoek zoveel mogelijk aanbiedingen inclusief alle DLC. Daarom heb ik ook Tropico4 laten liggen. Ach, er zijn nog genoeg kansen en ik heb zat backlog.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb tijdens deze sale GoG ontdekt
Nu speel ik Rayman 2 terwijl ik allemaal steamgames gekocht heb. Aaargh
Even een update betreft ARMA X: Anniversary Edition. Ze hebben de prijs aangepast en hij is nu weer gewoon 24,99.
Zou het? Ik zie ook €24,99 maar ik heb dan ook geen Arma CO in bezit.Zane11 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:08:
Even een update betreft ARMA X: Anniversary Edition. Ze hebben de prijs aangepast en hij is nu weer gewoon 24,99.
Volgens mij was het niet echt te fixen vanwege die 40% discount, daarom verdween Arma X altijd tijdens de sale. Zie ook deze reactie van Bohemia paar week terug.
http://forums.steampowere...p?p=31889228#post31889228
Voor de liefhebbers van Settlers 7
http://shop.ubi.com/store...oductID.176972000?cid=104
6,80 voor de gold editon
6,80 voor de gold editon
Hele Steam sale op gewacht, ze kunnen blijven wachten nu, gooi hem maar on sale op Steam next timemaxers1973 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:40:
Voor de liefhebbers van Settlers 7
6,80 voor de gold editon
In het Steam Trading Topic zijn ook nog exemplaren te vinden.knoffy schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:13:
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Hier is arma X nog te koop voor 15
...en bij mij natuurlijk
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Jongens, de laatste uren zijn geteld...
Laat ons nog even party'en met...
Laat ons nog even party'en met...
Hier nog wel een Arma X: Anniversery Edition steam key als gift.
PM me maar als je interesse hebt
PM me maar als je interesse hebt
Vreemd, ik zag 91% er niet bij staan? Da's gek.
[ Voor 64% gewijzigd door Bad Brains op 06-01-2013 21:51 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik heb ARMA CO in bezit, het lijkt toch echt gefixed te zijn helaas.Rutger Mulder schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:34:
[...]
Zou het? Ik zie ook €24,99 maar ik heb dan ook geen Arma CO in bezit.
Volgens mij was het niet echt te fixen vanwege die 40% discount, daarom verdween Arma X altijd tijdens de sale. Zie ook deze reactie van Bohemia paar week terug.
http://forums.steampowere...p?p=31889228#post31889228
Op de laatste dag nog even Portal 2, Crysis 2 Maximum Edition en Borderlands meegepakt 
Voor weinag!
Voor weinag!
Wat games rijker geworden deze kerst!
Farming Simulator 2013
Skyrim Dawnguard + Hearthfire
Castle crashers
Binding of isaac
Wat minder dan de meeste maar ik heb me in moeten houden
Farming Simulator 2013
Skyrim Dawnguard + Hearthfire
Castle crashers
Binding of isaac
Wat minder dan de meeste maar ik heb me in moeten houden
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Weer een mooie oogst dit jaar:
Sleeping Dogs
Torchlight II
Dishonored (ROW)
R.U.S.E.
To The Moon
Overlord Complete Pack
Dark Messiah of Might and Magic (WR)
Napoleon: Total War - Units of the Coalition
Napoleon: Total War - Imperial Eagle Pack
Empire: Total War - Elite Units of the East
Empire: Total War - Elite Units of America
From Dust
Closure
Age of Empires III: Complete Collection
Civ V Wonders of the Ancient DLC
Civ V Gods and Kings Expansion
The Binding Of Isaac
Binding of Isaac Wrath of the Lamb
Orcs Must Die 2
Daedalic Bundle
Batman: Arkham Asylum GOTY
Spec Ops The Line (ROW)
Tropico 4
Penny Arcade's On the Rain Slick Precipice of Darkness 3
Max Payne 3 (ROW)
Tomb Raider Collection
Crusader Kings II Sword of Islam
Crusader Kings II: Legacy of Rome
Stronghold 3 - Gold
2013 wordt weer een mooi jaar. Nu nog de tijd vinden
Sleeping Dogs
Torchlight II
Dishonored (ROW)
R.U.S.E.
To The Moon
Overlord Complete Pack
Dark Messiah of Might and Magic (WR)
Napoleon: Total War - Units of the Coalition
Napoleon: Total War - Imperial Eagle Pack
Empire: Total War - Elite Units of the East
Empire: Total War - Elite Units of America
From Dust
Closure
Age of Empires III: Complete Collection
Civ V Wonders of the Ancient DLC
Civ V Gods and Kings Expansion
The Binding Of Isaac
Binding of Isaac Wrath of the Lamb
Orcs Must Die 2
Daedalic Bundle
Batman: Arkham Asylum GOTY
Spec Ops The Line (ROW)
Tropico 4
Penny Arcade's On the Rain Slick Precipice of Darkness 3
Max Payne 3 (ROW)
Tomb Raider Collection
Crusader Kings II Sword of Islam
Crusader Kings II: Legacy of Rome
Stronghold 3 - Gold
2013 wordt weer een mooi jaar. Nu nog de tijd vinden
Mijn schade:
* Dark Fall: Lost Souls
* Dear Esther
* Dungeon Defenders
* Frozen Synapse
* Scratches: Director's Cut
* Sniper: Ghost Warrior
* Spec Ops: The line
* Universe Sandbox
Nu even kijken waar ik de tijd vandaan kan halen...
* Dark Fall: Lost Souls
* Dear Esther
* Dungeon Defenders
* Frozen Synapse
* Scratches: Director's Cut
* Sniper: Ghost Warrior
* Spec Ops: The line
* Universe Sandbox
Nu even kijken waar ik de tijd vandaan kan halen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij heeft men Arma X er "tijdelijk" uitgehaald, met de zoek functie kon ik hem namelijk gisteravond tussen 23:00 en 0:00 de eene keer wel en de andere keer niet vinden. Vervolgens was hij voor geen mogelijkheid toe te voegen aan het "winkelmandje".Zane11 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:57:
[...]
Ik heb ARMA CO in bezit, het lijkt toch echt gefixed te zijn helaas.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Nog mensen geïnteresseerd in een 4-pack deal voor Chivalry?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb toch lekker de THQ Pack (Supreme Commander, Company of Heroes, Red Faction,...) kunnen scoren en daarnaast ook CS:OF. En nu eerst nog door een maand examens ploeteren

Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)
Ik zoek nog twee mensen voor een Torchlight II fourpack.
Mijn schade:
-Toki Torri (was me de 44 cent wel waard)
-Tales From Space: Mutant Blobs Attack
-Rocketbirds: Hardboiled Chicken
-AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome
En iets grotere titels
-Age of Empires III: Complete Collection (met dank aan Pheace)
-Ruse
-Commandos Collection
-Batman: Arkham City (GOTY) via GMG voor 5.25
-Half Life 2: Deathmatch
-Mirror's Edge
-Splinter Cell
-Splinter Cell: Chaos Theory
Totaal: 32.15
Toch wel stuk meer dan ik had verwacht, zo'n lijstje maken is toch wel confronterend al valt het vergeleken met sommige tweakers heel erg mee.
-Toki Torri (was me de 44 cent wel waard)
-Tales From Space: Mutant Blobs Attack
-Rocketbirds: Hardboiled Chicken
-AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome
En iets grotere titels
-Age of Empires III: Complete Collection (met dank aan Pheace)
-Ruse
-Commandos Collection
-Batman: Arkham City (GOTY) via GMG voor 5.25
-Half Life 2: Deathmatch
-Mirror's Edge
-Splinter Cell
-Splinter Cell: Chaos Theory
Totaal: 32.15
Toch wel stuk meer dan ik had verwacht, zo'n lijstje maken is toch wel confronterend al valt het vergeleken met sommige tweakers heel erg mee.
Dit is mijn "lijstje" die groter dan gedacht?verwacht uitviel, alsmede het eind bedrag!
Batman Arkham City GOTY 7.49 EUR
Deadlight 5.99 EUR
Tower Wars 4.99 EUR
Civ V 7.50 EUR
Civ V - Korea/Wonders DLC Combo 1.24 EUR
Civ V - Gods And Kings 6.00 EUR
Payday: The Heist 4.74 EUR
PAYDAY: The Heist Soundtrack 1.24 EUR
Evil Genius 4.99 EUR
Deponia 4.99 EUR
Jet Set Radio 2.71 EUR
Anno 2070 - Deluxe 21.99 EUR
Anno 2070 - Deep Ocean 14.99 EUR
Tower Wars 4.99 EUR
CameraBag 4.07 EUR
Totale schade 97.92 EUR
Dat viet nog vies tegen, wat deze sale me gekost heeft.
Batman Arkham City GOTY 7.49 EUR
Deadlight 5.99 EUR
Tower Wars 4.99 EUR
Civ V 7.50 EUR
Civ V - Korea/Wonders DLC Combo 1.24 EUR
Civ V - Gods And Kings 6.00 EUR
Payday: The Heist 4.74 EUR
PAYDAY: The Heist Soundtrack 1.24 EUR
Evil Genius 4.99 EUR
Deponia 4.99 EUR
Jet Set Radio 2.71 EUR
Anno 2070 - Deluxe 21.99 EUR
Anno 2070 - Deep Ocean 14.99 EUR
Tower Wars 4.99 EUR
CameraBag 4.07 EUR
Totale schade 97.92 EUR
Dat viet nog vies tegen, wat deze sale me gekost heeft.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Anno 2070 tikt wel aardig aan inderdaad in dat lijstje, sheesh. Lijkt me een leuk spel maar dat gaat me nog te ver op het moment
Persoonlijk heb ik me toch met Anno 2070 een stuk minder vermaakt dan de oudere Anno's (1404 ect.). Voor mij iets te futuristisch en het hele onderwater gebeuren trok mij niet zo. (Maar ieder zijn dingPheace schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:11:
Anno 2070 tikt wel aardig aan inderdaad in dat lijstje, sheesh. Lijkt me een leuk spel maar dat gaat me nog te ver op het moment
Ik heb me aardig ingehouden.
Had van te voren al besloten om de 2 uitbreidingen voor Skyrim aan te schaffen voor een schappelijk prijs.
Dus,
Skyrim Dawnguard
Skyrim met het huisje bouwen
Rage
Far Cry 1
Home
25 euro ongeveer.
Had van te voren al besloten om de 2 uitbreidingen voor Skyrim aan te schaffen voor een schappelijk prijs.
Dus,
Skyrim Dawnguard
Skyrim met het huisje bouwen
Rage
Far Cry 1
Home
25 euro ongeveer.
Mijn schade tot nu toe:
AoE 3: Complete pack
GTA: Complete Pack
The Witcher 2
ARMA X
RAGE
CIV V + G&K
Terraria
Dead Rising 2
Dead Island GOTY
Just Cause 2 (Weet nog niet zeker of ik de gift ook ga gebruiken)
Zit verder nog te twijfelen of ik Darksiders franchise pack nog moet gaan halen.
AoE 3: Complete pack
GTA: Complete Pack
The Witcher 2
ARMA X
RAGE
CIV V + G&K
Terraria
Dead Rising 2
Dead Island GOTY
Just Cause 2 (Weet nog niet zeker of ik de gift ook ga gebruiken)
Zit verder nog te twijfelen of ik Darksiders franchise pack nog moet gaan halen.
Gisteren alleen Ace of Spades gehaald, wat een geniaal spel haha
met Anno 2070 kan het nog gekker, hier komt die... ik had ze al on doos van de winkel.
Dus nuik de DVD en de steam versie.
spellen die ik heel lang speel wil ik wel eens meerdere keren hebben, Red Alert 2 heb ik iets van 3x Red Alert 3 2x. GTA Vice City 2x de boekversie en zo heb ik nog wel een aantal titels!
Dus nuik de DVD en de steam versie.
spellen die ik heel lang speel wil ik wel eens meerdere keren hebben, Red Alert 2 heb ik iets van 3x Red Alert 3 2x. GTA Vice City 2x de boekversie en zo heb ik nog wel een aantal titels!
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Hey ik heb ook aan de steamsale meegedaan. Zat echter in rusland met russisch IP en die prijzen waren toch een stuk aantrekkelijker dan de euro prijzen.
200 roebel (ca. 6 euro) ipv 16 euro voor Company of Heroes franchise (deel 1 + uitbreidingen)
Nu heb ik dus een russische CC gebruikt en adres etc dus ik was goedkoop uit zonder de zaak te bedotten... Maar zou dit nu ook gewoon vanuit nederland kunnen dat ik zeg in Rusland te wonen?
200 roebel (ca. 6 euro) ipv 16 euro voor Company of Heroes franchise (deel 1 + uitbreidingen)
Nu heb ik dus een russische CC gebruikt en adres etc dus ik was goedkoop uit zonder de zaak te bedotten... Maar zou dit nu ook gewoon vanuit nederland kunnen dat ik zeg in Rusland te wonen?
Nee dat gaat niet zonder de zaak te bedotten, om het maar zo te noemen. Dan moet je IP faken enzo voorts, dan is de kans groot dat je gebanned word.UdiBenLudi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:59:
Hey ik heb ook aan de steamsale meegedaan. Zat echter in rusland met russisch IP en die prijzen waren toch een stuk aantrekkelijker dan de euro prijzen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 07-01-2013 16:02 ]
De hele THQ was in de humble bundle uitverkoop voor minimaal $5 daar heb je wellicht wat gemist.UdiBenLudi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:59:
Dat andere moet je echt op het interweb uitzoeken, geloof niet dat gewenste vragen zijn naar "tweakers maatstaven".
Was alleen nieuwsgierig... Zoals gezegd hoef de zaak niet te bedotten maar vond het prijsverschil wel erg groot... Gok dat de belastingdienst hier dus meer dan 21% voor rekent of waar kan dat in zitten?Bad Brains schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:02:
[...]
De hele THQ was in de humble bundle uitverkoop voor minimaal $5 daar heb je wellicht wat gemist.
Dat andere moet je echt op het interweb uitzoeken, geloof niet dat gewenste vragen zijn naar "tweakers maatstaven".
Schade voor mij is:
Tropico 4
TDU2
DLC voor Shogun 2
dus dat valt wel mee deze keer.
Helaas was er niet veel meer in de aanbieding.
Alhoewel ik wel tijfelde over football manager 2013
Tropico 4
TDU2
DLC voor Shogun 2
dus dat valt wel mee deze keer.
Helaas was er niet veel meer in de aanbieding.
Alhoewel ik wel tijfelde over football manager 2013
PSN: McMillan0984
Schade:
Portal1 & 2
Mass effect 1 & 2
Crysis 1 & 2
op het laatste moment nog de Thq bundle
Gta san andreas
Die THQ bundle heeft straks wel wat download tijd nodig, 22 games, in totaal 120 GB haha!
Portal1 & 2
Mass effect 1 & 2
Crysis 1 & 2
op het laatste moment nog de Thq bundle
Gta san andreas
Die THQ bundle heeft straks wel wat download tijd nodig, 22 games, in totaal 120 GB haha!
Voor COH complete was 1 dollar al genoeg geweest, dat was geen BTABad Brains schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:02:
[...]
De hele THQ was in de humble bundle uitverkoop voor minimaal $5 daar heb je wellicht wat gemist.
Schade:
Nul, niks
Ben trots op mezelf, daarentegen had ik tijdens de autumn sale al ingeslagen dit jaar.
Nul, niks
De games zijn daar simpel weg goedkoper. De publishers verdelen de wereld gewoon in regions en zetten daar de prijzen. Vaak zijn games ook iets goedkoper in de UK bijvoorbeeld. Amerika is ook goedkoper, maar daar is ook een lagere/geen belasting. Maar Rusland/Brazilie etc is gewoon het goedkoopst.UdiBenLudi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:05:
[...]
Was alleen nieuwsgierig... Zoals gezegd hoef de zaak niet te bedotten maar vond het prijsverschil wel erg groot... Gok dat de belastingdienst hier dus meer dan 21% voor rekent of waar kan dat in zitten?
En zonder IP te faken en met russisch CC en adress is het dus niet te doen. Maar een zijn genoeg russen die voor een kleine fee via paypal of TF2 keys games aan je traden via steam. Dan doe jij in elk geval niks verkeerden en je betaald maar weinig extra tov hun prijzen.
heb me aardig ingehouden deze sale, maar in totaal was het al snel 46 euro aan schade D:
Saints Row: The Third | 7,49€ |
Civilization III & IV | 7,48€ |
Skyrim | 24,82€ |
Counter-Strike: Global Offensive | 6,99€ |
laatste moment nog even Sims Medieval Pirates and Nobles er bij... nu ben ik *echt* klaar met de sale
Medieval PiratesPheace schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:33:
laatste moment nog even Sims Medieval Pirates and Nobles er bij... nu ben ik *echt* klaar met de sale
Skyrim blijft prijzig helaas.Ketho schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:13:
heb me aardig ingehouden deze sale, maar in totaal was het al snel 46 euro aan schade D:
Saints Row: The Third 7,49€ Civilization III & IV 7,48€ Skyrim 24,82€ Counter-Strike: Global Offensive 6,99€
Ik hoop dat die bij de Summer Sale eindelijk eens -75% wordt. Dan koop ik 'em!
Ik wacht wel op de GOTY editie.Asgaro schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:59:
[...]
Ik hoop dat die bij de Summer Sale eindelijk eens -75% wordt. Dan koop ik 'em!
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Ook een optie...
Maar het enigste dat ik wil van die DLC is de optie tot huizen bouwen en kids adopteren... maar dat kan ook perfect (en zelfs nog beter) via mods... En aangezien ik een fan ben van games modding in't algemeen, kon ik het niet laten om al is naar Skyrim mods te zoeken. Bijgevolg heb ik nu reeds een lijstje mods gebookmarked terwijl de game nog niet in huis is.
GOTY zal voor mij niet echt nodig zijn dus.
Niet als je mazzel had met die Bethesda pack.
Zelf gekocht.
Bethesda Pack via Gamersgate €25,10
Arma II: Combined Ops €12,49
Fallout Collection €6,79
Star Wars: KoTR II €2,49
Arma X €4,99
Mass Effect 3 €6,44 via GMG
Mass Effect Collection en GTA Complete Edition voor €16,50 via pheace.
Totaal 74,80, meer dan beoogd maar ik heb wel erg veel waar voor mijn centen gekregen.
De enige goede deal die ik gemist heb was sleeping dogs voor 5euro.
Zelf gekocht.
Bethesda Pack via Gamersgate €25,10
Arma II: Combined Ops €12,49
Fallout Collection €6,79
Star Wars: KoTR II €2,49
Arma X €4,99
Mass Effect 3 €6,44 via GMG
Mass Effect Collection en GTA Complete Edition voor €16,50 via pheace.
Totaal 74,80, meer dan beoogd maar ik heb wel erg veel waar voor mijn centen gekregen.
De enige goede deal die ik gemist heb was sleeping dogs voor 5euro.
Voor hen die het bethesda pack hadden gehaald en dat ze het hebben teruggenomen, die hebben nu een jaar lang 20% korting bij gamersgate... lol what the hell is dat
Ik heb toen als een dolle alle keys geredeemed vlak voor de zaterdag boodschappen.
Bij terugkomst konden de meeste keys niet geredeemed worden.
Je hebt trouwens de keys die je wel kon redeemen dan gratis volgens mij.
Fallout Collection en ??
Bij terugkomst konden de meeste keys niet geredeemed worden.
Je hebt trouwens de keys die je wel kon redeemen dan gratis volgens mij.
Fallout Collection en ??
Heb net mijn borderlands 2 keys geclaimed waar ik de gift link nog van had terwijl ze mij een forced refund hadden gegeven. Rare boel daar.
Misschien voor sommige mensen wel interessant:
http://store.steampowered.com/app/227320/
"Above And Beyond The Call"
Alleen als die in de sale komt10K schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:30:
Is er een achievement voor als je over je budget gaat?...10K schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:30:
Bah, inderdaad geen achievementsAsgaro schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:35:
[...]
Is er een achievement voor als je over je budget gaat?...
Was on sale tijdens de sale zelfs als ik me niet vergis. Als hij niet zo'n vreselijk hoge start prijs had had ik hem misschien nog opgepakt ook, kan het zeker wel gebruiken >.<10K schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:30:
Ik kan het ook wel gebruiken.Pheace schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:38:
[...]
Was on sale tijdens de sale zelfs als ik me niet vergis. Als hij niet zo'n vreselijk hoge start prijs had had ik hem misschien nog opgepakt ook, kan het zeker wel gebruiken >.<
Je geeft al snel meer uit dan je denkt.

Arma II: Combined Operations € 12,49
ARMA X Anniversary Edition - € 5,01
Assassin's Creed II: Deluxe Edition € 3,74
Bastion € 3,49
Bastion Soundtrack € 2,49
Batman Arkham City GOTY € 7,49
Borderlands GOTY € 7,49
Commandos Pack € 2,79
Dead Island GOTY € 6,79
FarCry 2 € 6,49
FEAR Complete Pack € 12,96
Grand Theft Auto: San Andreas € 2,49
Grand Theft Auto: Vice City € 2,49
Overlord Complete Pack € 4,99
Serious Sam 3 BFE € 5,99
Sleeping Dogs + DLC € 13,24
Sniper Ghost Warrior Gold base + 2 DLC € 1,99
The Witcher: Enhanced Edition € 2,00
Totaal: € 94,40
Hah, heb mezelf voor de verandering eens in kunnen houden: helemaal niks gekocht in deze steam sale.
Wel Darksiders 2, Serious Sam 3 en Batman Arkham City als gifts gekregen.
En Devil May Cry 4 en Sine Mora op green man gaming gekocht voor respectievelijk € 2,40 en € 2,00.
Amazon.com had ook belachelijk goeie aanbiedingen maar ik had geen zin een nieuw account met fake adres daarvoor te maken.
Steam backlog is nu nog maar 108 onuitgespeelde games
Wel Darksiders 2, Serious Sam 3 en Batman Arkham City als gifts gekregen.
En Devil May Cry 4 en Sine Mora op green man gaming gekocht voor respectievelijk € 2,40 en € 2,00.
Amazon.com had ook belachelijk goeie aanbiedingen maar ik had geen zin een nieuw account met fake adres daarvoor te maken.
Steam backlog is nu nog maar 108 onuitgespeelde games
[ Voor 7% gewijzigd door Volv op 07-01-2013 23:09 ]
Dit topic is gesloten.