Steam Wintersale 2012 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 72.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 17:42
Rutger Mulder schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:35:
[...]

Als je een handeltje wil opzetten als middelman tussen die russen zou ik wel oppassen met je account. Voor eigen gebruik loop je geen risico maar de echte handelaren krijgen wel eens een steamtrade block of ban, het blijft een grijs gebied. Civ 5 + dlc etc inkopen voor 4 euro en verkopen voor meer is erg aanlokkelijk, maar ik loop het risico liever niet. Dus ik zou zeggen hou het bij eigen gebruik en vrienden.
Ik was het ook niet van plan, ik heb nu alleen LA Noire Complete&Saints Row complete die ik niet perse hoef.
Dit met keys inkopen was ook eenmalig voor mij, het is wel leuk maar ook veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:14
triesvan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:06:
[...]
Ik was het ook niet van plan, ik heb nu alleen LA Noire Complete&Saints Row complete die ik niet perse hoef.
Dit met keys inkopen was ook eenmalig voor mij, het is wel leuk maar ook veel werk :P
Keys regelen voor een goede prijs zonder veel rep kan klote zijn, maar daarna is het erg makkelijk. Maar ik dacht waarschuw je ff. Met die paar games die je door verkoopt zal echt niks gebeuren, maar ga je tientallen trades per dag oid doen ga je wel opvallen. Zolang je het maar voor jezelf doet hoeft het niet eenmalig te zijn. Ze pakken altijd de traders, nooit de kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik vind het wel heel typisch dat RUSE bij mij op de hoofdpagina de helft van de tijd met 2.49 staat, maar zodra ie in je basket ligt is ie 6.49 ;)

Is uiteraard een error maar een goede game er voor in elk geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja RUSE in de beta gespeeld en was een erg vermakelijke game. Nooit meer van gekomen om te kopen en stond nog altijd in mijn wishlist. Voor 2,50 is het een mooie deal (net zo duur als bij de russen).

Zo ff ruse dlc voor 2 TF2 keys er bij gekocht en ik ben weer klaar voor vandaag. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rutger Mulder op 05-01-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Rutger Mulder schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:59:
Ja RUSE in de beta gespeeld en was een erg vermakelijke game. Nooit meer van gekomen om te kopen en stond nog altijd in mijn wishlist. Voor 2,50 is het een mooie deal (net zo duur als bij de russen).

Zo ff ruse dlc voor 2 TF2 keys er bij gekocht en ik ben weer klaar voor vandaag. :)
Denk dat ik maar pass op deze game, toch niet helemaal mijn stijl denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:59:
[...]
Denk dat ik maar pass op deze game, toch niet helemaal mijn stijl denk ik.
Het is een RTS, dus dat moet je liggen. Ik moet wel zeggen dat die screenshots etc op de store page niet echt representatief voor de game zijn. Maar voor de mensen die twijfelen, er is een demo op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Hahn schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:47:
[...]

Als je Max Payne 1 en 2 hebt gespeeld en dat leuk vond, dan weet je hoe vet bullet time is en is het een no-brainer.
Kan ik beamen, voor de bullettime alleen al is het super maar het verhaal is wel wat sub par vergeleken met deel 1 en 2, daar paste de setting en het verhaal er ook echt in, in In 3 is de logica van max om in het verhaal door te gaan niet echt aanwezig maar ach, komt ook doordat Remedy Games niet meer heeft meegewerkt aan deeltje 3 helaas.. (damn you Rockstar) Neemt niet weg dat het een ontzettend vette game is.
Alan Wake is dan weer wel echt een aanrader gezien het de zelfde makers zijn als Max Payne (1+2), hoe die een verhaal in games kunnen neerzetten is echt ongelofelijk in my opinion. :D En gewoon een originele game daarbij ook, je moet er van houden maar is in de sale echt een aanrader om te proberen. :)

Daarom zelf Alan Wake op steam gekocht en MP1 en 2 gewoon omdat ik me daar wel mee opnieuw vermaak tot Max Payne 3 onder de 10 euro komt in de summersale oid :)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 05-01-2013 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
Mensen ervaring met de DLC van Trine 2? Want die is (in verhouding) wel duur: de DLC is duurder dan het spel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit echt te twijffelen over crysis package ... is het een goede prijs of ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Is Dishonored de €25,- waard? Ik twijfel er nog erg over....
Ik heb net DX:HR uitgespeeld, wat ik echt een geweldig spel vond... maar of Dishonored dat niveau kan bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:44
ed800 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 08:35:
Is Dishonored de €25,- waard? Ik twijfel er nog erg over....
Ik heb net DX:HR uitgespeeld, wat ik echt een geweldig spel vond... maar of Dishonored dat niveau kan bereiken?
Is 20 een betere prijs?
Zie sig.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 03:50:
Ik heb hem gekocht, dus ja. Imho dan natuurlijk.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Heb mezelf ook voorzien van Metro 2033 voor €2.49 en Crysis Maximum Edition Bundle voor maar €13.73 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 03:50:
Misschien helpt deze video je met je beslissing.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:11
BlackLightning schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 02:52:
Mensen ervaring met de DLC van Trine 2? Want die is (in verhouding) wel duur: de DLC is duurder dan het spel zelf :)
Heb zelf 65+ uur gameplay d'r op met zitten met Trine 2 en de bijbehorende DLC. Naar mijn mening is het echt iedere cent waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:59
Komen er nog nieuwe aanbiedingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
corewillem schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:24:
Komen er nog nieuwe aanbiedingen ?
Denk het niet.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Dacht ik ook al :( spijtig dat ze niets met de laatste dag doen ? komen dan niet meestal de beste sales terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

corewillem schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:27:
Dacht ik ook al :( spijtig dat ze niets met de laatste dag doen ? komen dan niet meestal de beste sales terug ?
Daar nemen ze een heel weekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is een heel Sale Weekend :)
edit:
Wat Pheace zegt dus :P

[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 05-01-2013 13:31 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
corewillem schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:27:
Ja, maar je vroeg om nieuwe sales :+

Ik heb ook nog even snel Dead Pixels en Mafia 2 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Daar nemen ze een heel weekend voor
Idd die begint om 7 uur vanmiddag en eindigt op maandag :)
Gamers will have a final opportunity to get their favorite games on Steam. A select number of the most sought-after titles from the Steam Holiday Sale will reprise their biggest discounts for two additional days. The Encore Weekend begins at 10am PST on January 5th (Saturday) and run until 10am PST on January 7th (Monday).

[ Voor 44% gewijzigd door JerX op 05-01-2013 14:25 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

7 uur lijkt me waarschijnlijker, dat is de normale tijd voor veranderingen en alle sales eindigen om 7 uur

[ Voor 55% gewijzigd door Pheace op 05-01-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Avioto schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Ja, maar je vroeg om nieuwe sales :+

Ik heb ook nog even snel Dead Pixels en Mafia 2 gekocht.
Is Mafia 2 in sale dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ja, maar geen daily/flash deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:31
BlackLightning schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 02:52:
Ik heb het hele pakket van Trine. Moet zeggen dat de DLC de meest uitdagende puzzels en bosses heeft. Daarnaast nog indrukwekkendere omgevingen en drie extra skills om te unlocken.
Als je Trine goed vind (vrijwel iedereen, inclusief mijn anti-gamer vriendin) dan moet je de DLC gewoon kopen, zeker in de huidige aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:48:
7 uur lijkt me waarschijnlijker, dat is de normale tijd voor veranderingen en alle sales eindigen om 7 uur
Ik las over "pst" hehe.. je hebt gelijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door JerX op 05-01-2013 14:26 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

edit

[ Voor 91% gewijzigd door Pheace op 05-01-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ruse gekocht. Erg leuk spel! Raar genoeg beter te spelen met een controller dan met een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
AlphaWierie schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:02:
Ruse gekocht. Erg leuk spel! Raar genoeg beter te spelen met een controller dan met een muis.
Vind je? Ik heb RUSE op Xbox&PC en vind het op PC veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
moet... stoppen.. met... steam... sale! |:(

Bijna voorbij, toch ook nog maar even RUSE aangeschaft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik zoek nog een goed spel voor rond de 5 euro. Liefst geen Indie. Zat te denken aan Rage of The Witcher 2. Nog meer suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier is de schade tot nu toe:
  • Left 4 Dead
  • Left 4 Dead 2
  • Sniper Elite
  • Sniper Elite 2 + DLC
  • Sniper: Ghost Warrior + DLC
  • Spec Ops: The Line + DLC (co-op gedeelte)

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 05-01-2013 15:58 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Schade van deze sale
-borderlands
-tropico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:55:
Ik zoek nog een goed spel voor rond de 5 euro. Liefst geen Indie. Zat te denken aan Rage of The Witcher 2. Nog meer suggesties?
Waarom geen indie game?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wat zouden jullie doen Witcher 2 of Walking dead?

[ Voor 54% gewijzigd door Workaholic op 05-01-2013 16:00 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Workaholic schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:59:
Wat zouden jullie doen Witcher 2 of Walking dead?
Ik zou voor Witcher 2 gaan, Walking dead vind ik maar saai. Of je moet het leuk vinden een soort interactieve film te spelen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Gewoon niet mijn genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dat slaat nergens op natuurlijk want Indie games heb je in allerlei genre's. Strict gesproken was Witcher ook indie.

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 05-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:04:
[...]

Dat slaat nergens op natuurlijk want Indie games heb je in allerlei genre's. Strict gesproken was Witcher ook indie.
Ik snap wel dat hij geen indie wil, het is meestal toch een andere ervaring dan de grote games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Mijn totale schade:

Bastion
Lone survivor
The binding of isaac
Batman arkham city
Mass effect 1
Mass effect 2
Thief deadly shadows

Alles gekocht toen het -75% was!

Ik heb nu nog 24 games op mijn wishlist, maar dat is voor de Summer Sale of nog later. Je moet wel gek zijn om games te kopen als die niet -75% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:04:
[...]

Als je echt niet snapt wat iemand daarmee bedoeld 8)7 . Beetje simpele reactie. Maar goed, hij bedoelt dat hij geen behoefte heeft aan kleine expirementele titels die je gemiddeld op 10 uur of minder uitspeeld en over het algemeen vrij weinig uitdaging inzit. Het zijn vaak geen echte games maar kleinere concept uitwerkingen. En als het succesvol is krijgen ze een commercieel vervolg in de vorm van deel 2, wat dan vaak wel een volwaardige game i.p.v. een probeersel.

En de term indie wordt tegenwoordig ook echt door iedereen misbruikt. Vroeger toen het nog nieuw was stond het gewoon voor een kleine ontwikkel studio zonder echt budget. De huiskamer enthousiastelingen. De Witcher 1 hoort hier echt niet onder, die had gewoon een normaal ontwikkel team van een ontwikkelaar die al langer op de markt actief was. Totaal niet indie. De naam indie komt ook van Independent. Onafhankelijk van (grote) uitgevers, nog iets wat de Witcher totaal niet is en was en waar destijds alle indie studio's zich door kenmerkte. Maar goed als we alles wat een kleiner budget heeft nu als indie gaan bestempelen is er ook geen einde aan. Het gaat erom dat er geen developer achter zit die een deadline zit te pushen of de creativiteit inperkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 05-01-2013 16:11 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er nog mensen die een Torchlight II 4-pack willen doen? Binnen 3 uur en anders hopen dat hij in het weekend voorbij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Postius schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:08:
[...]

Als je echt niet snapt wat iemand daarmee bedoeld 8)7 . Beetje simpele reactie.
Mijn punt was ook redelijk simpel. Een heel genre afschrijven terwijl dat genre veel verschillende types games heeft is ook overdreven (in veel gevallen). Soms zijn die games even goed of zelfs beter dan AAA varianten. (en anderen ook weer niet uiteraard)

[ Voor 39% gewijzigd door Pheace op 05-01-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Schade:
Bioshock
Bioshock 2
Civ5GOTY+Gods
Duke Nukem Forever
Plants VS Zombies GOTY
Payday: The Heist
Simcity 4: Deluxe
Torchlight

En nu schrik ik wel dat het zoveel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach ja, als je echt alleen maar "AAA" titels wil en niet eens een game met een ander soort gameplay of insteek dan is die keuze aan jouw. Ik zou er in ieder geval snel moe van worden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

Als je echt niet snapt wat iemand daarmee bedoeld 8)7 . Beetje simpele reactie. Maar goed, hij bedoelt dat hij geen behoefte heeft aan kleine expirementele titels die je gemiddeld op 10 uur of minder uitspeeld en over het algemeen vrij weinig uitdaging inzit. Het zijn vaak geen echte games maar kleinere concept uitwerkingen. En als het succesvol is krijgen ze een commercieel vervolg in de vorm van deel 2, wat dan vaak wel een volwaardige game i.p.v. een probeersel.

En de term indie wordt tegenwoordig ook echt door iedereen misbruikt. Vroeger toen het nog nieuw was stond het gewoon voor een kleine ontwikkel studio zonder echt budget. De huiskamer enthousiastelingen. De Witcher 1 hoort hier echt niet onder, die had gewoon een normaal ontwikkel team van een ontwikkelaar die al langer op de markt actief was. Totaal niet indie. De naam indie komt ook van Independent. Onafhankelijk van (grote) uitgevers, nog iets wat de Witcher totaal niet is en was en waar destijds alle indie studio's zich door kenmerkte. Maar goed als we alles wat een kleiner budget heeft nu als indie gaan bestempelen is er ook geen einde aan. Het gaat erom dat er geen developer achter zit die een deadline zit te pushen of de creativiteit inperkt.
Hoezo is The Witcher volgens jouw eigen definitie (die btw wel redelijk correct is) geen Indie game? CD Projekt RED is de uitgever (en ontwikkelaar) en dat is echt geen grote jongen. Sterker nog, het enige wat ze in eigen naam hebben gepubliceerd zijn de Witcher games, met binnenkort een nieuwe (eigen) IP. Kortom het is dus gewoon een ontwikkelaar die eigen uitgever speelt.

Dat ze nu dan ook een eigen distributiekanaal hebben (GOG) maakt ze niet een grotere uitgever,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Ja hoor, iemand heeft geen zin in indies (a.k.a. simpele rotspelletjes) dus diegene speelt alleen maar AAA spellen. De geeks voelen zich weer op hun teentjes getrapt als er minder dan lovend over indies wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
triesvan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:06:
[...]

Ik snap wel dat hij geen indie wil, het is meestal toch een andere ervaring dan de grote games.
Ja, een andere ervaring in die zin dat bij indies tenminste nog geïnnoveerd wordt. In tegenstelling tot de "grote games" zoals jij het noemt, die nauwelijks nog innoveren.

Indies puur afschepen omdat ze misschien niet allemaal in 3D zijn, vind ik te onnozel. Een game speel je vooral omwille van de gameplay.
Maar natuurlijk - en dat merk ik hier dus - zijn er veel gamers, die niet verder kijken dan hun neus lang is, en graag continu Assassin's Creed versie 59846546, Call of Duty versie 4587454646 ofzo spelen.
Ik vind het zonde.
[...]

En is dat een probleem dan? 10 uur is anders zeer lang!
Bij tal van Steam-gamers zie ik dat ze massaal veel games hebben die ze ocharme maar 2 uurtjes spelen. _O- Ik denk dat 80% van Steam-gamers een soort van aandachtsprobleem hebben en teveel van de ene game in hun backlog naar de andere springen. :X Bijgevolg zijn de meeste games die ze hebben, nooit uitgespeeld.

Wat ik hiermee wil zeggen: speelduur maakt voor mensen in dit topic, nauwelijks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha Paws, jij bent niet echt goed in dit forum gebeuren of wel? Indie games als simpele rotspelletjes benoemen geeft wel genoeg informatie over jouw "ruime blik" in de gamewereld. Het ging er in de eerste instantie niet om dat hij indie games niet leuk vindt, maar meer om de reden die die geeft.

[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 05-01-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
prutser001 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:03:
[...]

Ik zou voor Witcher 2 gaan, Walking dead vind ik maar saai. Of je moet het leuk vinden een soort interactieve film te spelen?
Ok! Zou het nog het wachten waard zijn tot 7 uur in de hoop dat de prijs nog lager gaat worden? Dus meer korting als 75% voor witcher 2?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Ik snap ook dat mensen Indies spelen, ik heb zelf ook erg genoten van sommige Indie games.
Wat ik zeg is dat ik me kan voorstellen dat sommige mensen graag een ander soort game spelen.
Maar zullen we weer Ontopic voor steam? :)

Ik hoop dat Far Cry 3 morgen weer terugkomt als Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
MrVegeta schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:21:
Haha Paws, jij bent niet echt goed in dit forum gebeuren of wel? Indie games als [b]simpele[b] rotspelletjes benoemen geeft wel genoeg informatie over jouw "ruime blik" in de gamewereld.
Ik ben nou eenmaal niet zo'n gamer die 180 games heeft en er dan maar 20 speelt. Als ik een game koop wil ik daar minimaal 50 uur in kunnen steken, en dat kan ik niet bij een indie. CoD en AC speel ik trouwens niet, wie is hier nou kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 00:44
Zullen we weer on topic gaan meiden?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Vind ik prima, als er nou niet zo gebitcht werd over het feit dat ik indies ruk vind (op een paar uitzonderingen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:24:
[...]

Ik ben nou eenmaal niet zo'n gamer die 180 games heeft en er dan maar 20 speelt. Als ik een game koop wil ik daar minimaal 50 uur in kunnen steken, en dat kan ik niet bij een indie. CoD en AC speel ik trouwens niet, wie is hier nou kortzichtig.
Het is gewoon niet waar dat je geen 50 uur in een indie-game kan steken. En waar haal je er uit dat ik zeg dat Call of Duty en Assassins Creed (wat beide toffe games zijn) speelt. Het klopt overigens wel dat ik je kortzichtig vindt, daar ben je dan wel weer uiterst scherp in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
MrVegeta schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Het is gewoon niet waar dat je geen 50 uur in een indie-game kan steken. En waar haal je er uit dat ik zeg dat Call of Duty en Assassins Creed (wat beide toffe games zijn) speelt. Het klopt overigens wel dat ik je kortzichtig vindt, daar ben je dan wel weer uiterst scherp in.
Dat was naar mij gericht. Nuja, ik noemde maar wat AAA titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Workaholic schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:22:
[...]

Ok! Zou het nog het wachten waard zijn tot 7 uur in de hoop dat de prijs nog lager gaat worden? Dus meer korting als 75% voor witcher 2?
Ik denk niet dat The Witcher 2 nog goedkoper gaat worden dan die 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53
En dat is ook echt wel een koopje! Ik heb het spel dit jaar gekocht voor 25 euro, en vaak is het bij mij zo dat ik een game maar iets van 8 uur speel, dan raak ik er alweer op uitgekeken, maar The Witcher 2 is zo lonend, omdat het in het begin wel een wat steilere leercurve heeft, het is een iets minder mainstream game, maar uiteindelijk weer wel, omdat het verhaal redelijk lineair is, je kunt wel genoeg missies naast de verhaallijn doen als je wilt, maar je wordt er wel lekker in meegesleept en de actie is erg bevredigend :)

Heb over de eerste playthrough 25 uur in totaal gedaan, en je kunt het hele spel pas helemaal meemaken met 2 playthroughs (door de keuzes die je maakt), dus er zitten genoeg uren in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:24:
[...]

http://store.steampowered.com/app/113200/

102.3uur aan gespendeerd. Overigens ooit gehoord van Minecraft? O-)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Struikrover schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:36:

Heb over de eerste playthrough 25 uur in totaal gedaan, en je kunt het hele spel pas helemaal meemaken met 2 playthroughs (door de keuzes die je maakt), dus er zitten genoeg uren in
En ik zelfs 38 uur. :D (ik deed wel (bijna) alle sidequests)
Inderdaad een topgame. Werkelijk niets over op aan te merken. In de zomervakantie wordt het is tijd voor de 2de playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
Het schijnt dat de sale doorgaat tot maandag.

http://steamunpowered.eu/...ter-sale-inside/#comments

Makes sense I guess, dat er weer encore dagen aankomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals gisteren al in dit topic is gepost: Steam Announces Weekend Encore to Its 2012 Holiday Sale

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Dus, ben met full price van mijn steamaccount 700$ om hoog gegaan :o
Dat is 530€ maar totaal: 118€ betaald, toch nog mooi een gemiddelde korting van ~75%. >:)

Overigens heb ik het merendeel van mijn games al 10x uitgespeeld toen ik ze gepirate had, maar vindt het toch wel zo moraal verantwoord ze toch nog even te kopen ;)

Games gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pzdnP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 01:53
True schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:40:
Dus, ben met full price van mijn steamaccount 700$ om hoog gegaan :o
Dat is 530€ maar totaal: 118€ betaald, toch nog mooi een gemiddelde korting van ~75%. >:)

Overigens heb ik het merendeel van mijn games al 10x uitgespeeld toen ik ze gepirate had, maar vindt het toch wel zo moraal verantwoord ze toch nog even te kopen ;)

Games gekocht:

[afbeelding]
En dat allemaal tijdens deze sale?? :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Mijn schade:
  • Anno2070
  • Awesomenauts
  • The binding of isaac
  • Company of heroes+OF en VOF
  • Darksiders
  • Footballmanager 2013
  • LIMBO
  • Mass effect 1
  • Mass effect 2
  • Metro2033
  • R.U.S.E
  • Red faction armegaddon
  • Civilization 5 goty +king&gods
  • Starwars KOTOR
  • Starwars KOTOR 2
  • Tropico 4 + Modern times
Pff.. Nu ff rustig aan. Heb alleen nog Tekken vs Streetfighter in mijn wenslijst staan.

[ Voor 9% gewijzigd door AlphaWierie op 05-01-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 01:19

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn schade deze sales:
  • Fortune Summoners
  • Torchlight 1 & 2
  • The Witcher 1 & 2
  • Civ 5 DLC voor GOTY en 2 andere om het compleet te maken
  • Civ 4 complete (gewoon om 'm op steam te hebben)
  • Civ 3 complete (gewoon om 'm op steam te hebben)
Was nog aan het twijfelen over trine, maar ik zag dat ik 1 en 2 al in m'n lijst had staan (indy humble bundle misschien?) en de laatste dlc is maar -50%, en ik wil die eigenlijk pas kopen met -75%

Gemist: dragon age II

Voorlopige conclusie: ik mis toch een beetje de achievement hunts, en dankzij de vele vele herhalingen heb ik veel minder gekocht dan gevreesd.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
weer 68 euro _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:44:
[...]

En dat allemaal tijdens deze sale?? :)
Yup... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
En wat ga je ook daadwerkelijk spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:18:
[...]

Daar loop ik nu ook een beetje tegen aan, waar ga ik mee beginnen. Heb maar in steam een categorie gemaakt: "to do!". :9

[ Voor 0% gewijzigd door R0y. op 05-01-2013 18:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 09-09 19:17
Verrek! Over het hoofd gezien!
Die is niet meer op Steam. Is er vanaf gehaald sinds het hele DLC debakel met Valve en EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Zo, heb The Witcher 2 maar besteld.

Mijn lijstje deze sale:

Battlefield 3 Premium Edition
Chivalry: Medieval Warfare
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:56:
Zo, heb The Witcher 2 maar besteld.

Mijn lijstje deze sale:

Battlefield 3 Premium Edition
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition
BF3 via steam??
Of bedoel je dat je die game ten tijde van de sale gekocht hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:03:
[...]

BF3 via steam??
Of bedoel je dat je die game ten tijde van de sale gekocht hebt? :+
Ja, daarom zei ik ook tijdens deze sale. Heb hem via onlinekeystore.com gekocht met fikse korting geloof ik. Die andere 2 wel via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Sleeping Dogs -91%, das een aardig koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:18:
[...]

Toch zeker wel de helft. Denk ik. Hoop ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Rudi schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:06:
Sleeping Dogs -91%, das een aardig koopje.
Inderdaad :D De DLC ook al ^^, dan gooi ik ze in mn mandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Woah, die sleeping dogs viel me ook op.
Als het geen fout is hengel ik die ook even binnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Voor die prijs doen we niet moeilijk, game + dlc is binnen :p

En de sims, natuurlijk, had ik beter kunnen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Dan gaan alle sleeping dogs DLC er ook even bij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dit is a la Gamersgate error, ben benieuwd of ze dit gaan honoreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Laatst online: 21:11
Sleeping dogs is al aan het installeren hier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:13:
Lijkt inderdaad wel een foutje te zijn. Alle andere sales zijn precies dezelfde prijs als de kortingen van afgelopen 2 weken(zo heb ik Sleeping dogs zelf gekocht voor 15 euro paar dagen geleden 8)7 ), dan maar wat DLC erbij halen.

Had dit 'foutje' liever gezien bij Far Cry 3..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Pheace schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:13:
Hij was laatst voor 9€ op GMG. Dus qua prijs is die misschien wel aan de lage kant maar misschien dat ze hem wel laten staan ;)

Heb hem helaas al, en ook al uitgespeeld denk niet dat ik hem nog een keer ga spelen dus laat de DLC ook liggen(had er al wat maar vind sowieso niet dat het mijn game beter maakt).

Je krijgt bijv. toegang tot een hele snelle politie wagen waar je races mee kan doen terwijl je normaal voor die races(class A(dacht ik)) zelf eerst een auto moet kopen á la 200.000$HK(minimaal). Ook het makkelijke vechten door outfits vind ik niet echt een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 01:19

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Voor die prijs pak ik 'm ook mee. Bedankt voor de headsup

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Laatst online: 20:28
Sleeping dogs is inderdaad wel prima, heb hem ook al binnen :) Was eerder een tientje toch? Toen vond ik het nog wat aan de hoge kant, maar lager dan 5 euro zal hij wel niet meer worden denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Mijn aankopen deze sale:

Dark Souls
Sleeping Dogs: Nightmare in North Point
Mafia II
Mafia II DLC - Jimmys Vendetta
Mafia II DLC Joe's Adventures
Dead Pixels
Overlord Complete Pack
Sniper Elite Franchise Pack
Need for Speed: SHIFT
Need For Speed: Hot Pursuit
Trine Complete Collection
Crusader Kings II
Devil May Cry 3 and 4 Bundle
Wargame: European Escalation
Resonance
Mark of the Ninja
Awesomenauts
Terraria
Football Manager 2013
Star Wars: Knights of the Old Republic II
Call of Duty Warchest
Call of Duty 4: Modern Warfare
Anno 2070 Pack
Legend of Grimrock
Dungeon Defenders Collection
Shank 2
Mount & Blade: Complete
RACE 07
Quantum Conundrum
Dead Island GOTY
Commandos Pack
Tom Clancy's EndWar
SimCity 4 Deluxe
THQ Complete Pack
Medal of Honor: Airborne
Batman Arkham City: Harley Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Avioto schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:18:
Mijn aankopen deze sale:

Dark Souls
Mafia II
Dead Pixels
Overlord Complete Pack
Crusader Kings II
Resonance
Mark of the Ninja
Awesomenauts
Terraria
Football Manager 2013
Call of Duty Warchest
Anno 2070 Pack
Legend of Grimrock
Shank 2
RACE 07
Quantum Conundrum
Dead Island GOTY
Commandos Pack
Tom Clancy's EndWar
SimCity 4 Deluxe
THQ Complete Pack
Sodeju! dacht dat ik veel had gekocht :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Huh? Sleeping dogs is nu van 49,95 naar 4,94 4,49 afgesprijsd, -91%?

Goed, voor die prijs laat ik dat niet liggen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door djunicron op 05-01-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

als ze dat niet snel veranderen zal het wel allemaal terug gedraaid worden, wat een verlies anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
djunicron schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:25:
Huh? Sleeping dogs is nu van 49,95 naar 4,94 4,49 afgesprijsd, -91%?

Goed, voor die prijs laat ik dat niet liggen natuurlijk.
Als je alle DLC er even bij gooit kom je op iets van 6.24 uit, niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Als je even de moeite had genomen om wat andere posts te lezen hierboven ;)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:32
Mijn vrouw wil graag Saints Row 3 hebben, zelf heb ik die al, maar dan zonder DLC.
Als ik die full package koop, is er dan een manier om zelf alle DLC te krijgen en de game zelf aan mijn vrouw te giften? :+

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
Ben blij dat ik Sleeping Dogs nog niet gekocht had gister. Voor dit prijsje hengel ik hem wel even binnen met alle DLC :)
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:08:
Woah, die sleeping dogs viel me ook op.
Als het geen fout is hengel ik die ook even binnen. :+
Het is sowieso een foutje, volgens mij was die deze sale -66% in het beste geval? Maar bij vorige sales had ik ook wel eens games met zo'n foutje, hoewel het toen minder scheelde als dit (was 2-5 euro of zo), bleven die games gewoon staan op m'n Steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Wat is de beste Sleeping Dogs DLC?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:15

Eagle Creek

Breathing security

Iemand deze al gekocht:
Buy Ubisoft Collection
Includes 10 items: Far Cry®, Far Cry® 2: Fortune's Edition, From Dust, Might & Magic® Heroes® VI, Anno 2070™, Assassin's Creed® Revelations, Rayman® Origins, Assassin’s Creed® III, Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier™, I Am Alive
?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

BerendBoon schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:26:
Mijn vrouw wil graag Saints Row 3 hebben, zelf heb ik die al, maar dan zonder DLC.
Als ik die full package koop, is er dan een manier om zelf alle DLC te krijgen en de game zelf aan mijn vrouw te giften? :+
Dat zit er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:15

Eagle Creek

Breathing security

Avioto schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:18:
Mijn aankopen deze sale:

Dark Souls
Mafia II
Dead Pixels
Overlord Complete Pack
Crusader Kings II
Resonance
Mark of the Ninja
Awesomenauts
Terraria
Football Manager 2013
Call of Duty Warchest
Anno 2070 Pack
Legend of Grimrock
Shank 2
RACE 07
Quantum Conundrum
Dead Island GOTY
Commandos Pack
Tom Clancy's EndWar
SimCity 4 Deluxe
THQ Complete Pack
Kanonnen.. Ik heb 4 games gekocht nu, en dat zijn er 3 meer dan ik had gedacht :+ .
Die Mafia II DLC's heb ik trouwens gemist! :o

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Workaholic schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:26:
Als je even de moeite had genomen om wat andere posts te lezen hierboven ;)
Mja, maar toen ik daar ten tijden van de post naar keek, was de titel niet meer beschikbaar, ik kreeg te zien dat het de aanbieding van gisteren was en kreeg ik nog maar 10% korting.

Dat is waarschijnlijk wat de bedoeling had moeten zijn, 90% van de prijs, niet 91% korting.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.