"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
DM anders even
Community Choice, Skyrim -50%
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hm net gekocht maar kan mij cd-keys niet zien?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ah yup, ik wist niet dat je het spel ook geinstaleerd moest hebben staan (of tenminste op downloaden eerst). Nu zijn de keys inderdaad zichtbaarGropah schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:15:
Als je Mass Effect hebt gekocht op steam kan je de codes zien door naar de game in je library te gaan en dan rechts op CD key te klikken
Ah ja, nu weet ik weet waarom ik dacht dat dat niet zo was, omdat Origin zo moeilijk deed met ME activeren voorheen. 1 in elk geval.Gropah schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:15:
Als je Mass Effect hebt gekocht op steam kan je de codes zien door naar de game in je library te gaan en dan rechts op CD key te klikken
Klopt inderdaad. CD-key die je kan opvragen via je steam library is niet te gebruiken in origin merk ik net.Pheace schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:17:
[...]
Ah ja, nu weet ik weet waarom ik dacht dat dat niet zo was, omdat Origin zo moeilijk deed met ME activeren voorheen. 1 in elk geval.
Er was wel een speciale link of zo waar sommige mensen zeggen dat het dan weer wel lukt. Was me toen ook "gelukt" op een gegeven moment. Ik zeg "gelukt" omdat het zei dat het activeerde maar niet in mijn Origin wilde verschijnen.Basekid schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:19:
[...]
Klopt inderdaad. CD-key die je kan opvragen via je steam library is niet te gebruiken in origin merk ik net.
Weet niet of dat ooit nog gebeurt is.
10 second ninja DONE
Niet via Steam. Je kan ze wel kopen maar dat moet dan via EA.Sagat schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:41:
Klopt het dat je geen dlc voor de mass effect games kan kopen via steam? Of is dat console exclusive ofzo?
Ik zag anders net in de Steam chat client de optie "Invite to trade"...
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
ruilen kan al tijden maar niet voor geld (binnen steam)Exar schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:19:
[...]
Ik zag anders net in de Steam chat client de optie "Invite to trade"...
PrutserShodan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:19:
[...]
Ja hallo, daarvoor moet ik helemaal naar buiten enzo.. Weet je hoeveel moeite!!.....
Ik ben op budgetbakken jacht:
FarCry
2,49 EUR
FarCry 2 Fortune's Edition
2,49 EUR
Oblivion Game of the Year Deluxe
6,24 EUR
SimCity 4 Deluxe
4,99 EUR
Galactic Civilizations II Ultimate Edition
3,74 EUR
Skyrim wacht ik wel tot volgend jaar, als alle DLC waves voorbij zijn en je ze als een Deluxe of GOTY compleet kan binnenhalen. Daarom zit ik nog ernstig te twijfelen over Tropico. Met alle add-ons minus Vendetta zit ie ook al op 13,93. Gezien het niveau van prijsdaling moet je die in de loop van volgend jaar wel voor een euri of 5 compleet hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Deze sale al twee keer voor 2.49 langsgekomen op Steam
Ik zit ook nog te twijfelen over Tropico, heb het als een gespeeld.. Maar nooit gekocht oid, en zou het toch weer eens willen oppakken. Hmm! Moeilijk.Senor Sjon schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:31:
[...]
Skyrim wacht ik wel tot volgend jaar, als alle DLC waves voorbij zijn en je ze als een Deluxe of GOTY compleet kan binnenhalen. Daarom zit ik nog ernstig te twijfelen over Tropico. Met alle add-ons minus Vendetta zit ie ook al op 13,93. Gezien het niveau van prijsdaling moet je die in de loop van volgend jaar wel voor een euri of 5 compleet hebben.
Tropico is echt een mustbuy!R0y. schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:34:
[...]
Ik zit ook nog te twijfelen over Tropico, heb het als een gespeeld.. Maar nooit gekocht oid, en zou het toch weer eens willen oppakken. Hmm! Moeilijk.
Het zit zoveel beter in elkaar dan deel 3, en als je het eerst wilt proberen gewoon alleen Tropico+Modern times kopen
Nee, die moet je dan hier invoeren, dan komt-ie wel in je Origin, geloof ik.Basekid schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:19:
[...]
Klopt inderdaad. CD-key die je kan opvragen via je steam library is niet te gebruiken in origin merk ik net.

Zit geen key bij dus ik kan hem niet aan steam toevoegen.
- Darksiders Franchise pakket (Darksider 1 + 2 + DLC's)
- Assassin's Creed 3 Deluxe Edition (25% korting)
Wat is daar het voordeel van? Je kan ze doorgeven aan een vriend ofzo?
Thanks, even Mass Effect 1 in Origin gezet. Handig wanneer Steam gehijacked wordt of failliet gaat ofzoanandus schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:36:
[...]
Nee, die moet je dan hier invoeren, dan komt-ie wel in je Origin, geloof ik.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
ik had need for speed hot pursuit via steam gekocht en geinstalleerd, daarna ging ik battlefield 3 spelen en toen kwam die game op een gegeven moment automatisch bij mijn gameslijst van origin er bij te staan...anandus schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:36:
[...]
Nee, die moet je dan hier invoeren, dan komt-ie wel in je Origin, geloof ik.
Verwijderd
moet je wel snel zijn actie loopt nog zo'n 35 minsit0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:16:
Koop dan gewoon de humble indie bundle. Wat maakt binding of isaac so leuk , want in het filmpje ziet het er erg flauw uit.
Ik geloof dat dit een 'feature' of tjah, spyware actie, is van Origin. Zoekt naar games op je harde schijven en voegt ze toe, zelfs van Steam. Dus niet aan Origin zelf gelinkt.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:24:
[...]
ik had need for speed hot pursuit via steam gekocht en geinstalleerd, daarna ging ik battlefield 3 spelen en toen kwam die game op een gegeven moment automatisch bij mijn gameslijst van origin er bij te staan...
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Het is inderdaad een beetje apart ja.C0nscious schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:30:
[...]
Ik geloof dat dit een 'feature' of tjah, spyware actie, is van Origin. Zoekt naar games op je harde schijven en voegt ze toe, zelfs van Steam. Dus niet aan Origin zelf gelinkt.
Verwijderd
Ah okay wel heel erg vaag dan, want ik heb in de tussentijd alweer clean install gedaan maar kan die game wel gewoon downloaden nu via origin. Dus neem aan dat cdkey dan wel gelinkt is? Maar waarschijnlijk dat het dan komt doordat die 'autolog' account weer aan die origin gelinkt is ofzo..C0nscious schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:30:
[...]
Ik geloof dat dit een 'feature' of tjah, spyware actie, is van Origin. Zoekt naar games op je harde schijven en voegt ze toe, zelfs van Steam. Dus niet aan Origin zelf gelinkt.
Verwijderd
Ah okay maar C0nsious zei dat het niet aan origin gelinkt was, maar dat is het dus blijkbaar wel, anders zou ik het toch ook niet kunnen downloaden nu? Maar maakt verder ook niet uit, ik vind het best wel een handige feature iig.Gropah schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:43:
NFS is van EA. Dit is gewoon een "feature" van Origin en was ook een deel van de ophef die was over Origin toen het uitkwam.
Back on topic: iemand ervaring met die 'the longest journey' game?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 00:50 ]
ora et labora
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Flash's zijn Hotline Miami -50% , Might and Magic Heroes VI -40-75%, Gamemaker Studio -66%
Tactische strategie. Wel veel micromanagement, maar da's ook de charme (bijv de inventory van elk soldaatje, etc.)
Ik ging zeggen dat ik hoopte dat de Sims wint want ik heb al spijt dat ik de expansions die ik wilde niet opgepakt had laatste keer maar realizeer me net dat die nu ook 50% zijn dus die community choice maakt niks uit >.<
[ Voor 35% gewijzigd door Pheace op 03-01-2013 10:46 ]
Voor die 2,27 euro wil ik best meedoen! Stuur maar een DM als je nog een 3e persoon gevonden hebt.BinaryRun schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:51:
Nogmaals een kleine oproep voor Awesomenauts / een 3 pack. Ik had al een DM gestuurd naar Pheace, maar helaas geen reactie ontvangen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Paar vraagjes:
Kun je een spel alsnog giften als je deze nog niet al geinstalleerd hebt?
Kun je sowieso slechts vanaf 1 plek/pc je steamaccount bijhouden en spelen (lijkt me wel)? en hoe zit het als je een nieuwe pc aanschaft, neem aan dat je je steamaccount+spellen kunt overzetten in dat geval.
Alleen als-ie nog niet in je lijst staat (en je hem, dus als gift in je inventory hebt)koelele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:43:
Paar vraagjes:
Als je hem 'gewoon' gekocht hebt, maar nog niet geïnstalleerd dan kan je hem niet meer weggeven.
Je kan Steam op oneindig aantal computers installeren, maar je kan maar op 1 plek tegelijkertijd ingelogd zijn.Kun je sowieso slechts vanaf 1 plek/pc je steamaccount bijhouden en spelen (lijkt me wel)? en hoe zit het als je een nieuwe pc aanschaft, neem aan dat je je steamaccount+spellen kunt overzetten in dat geval.
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 03-01-2013 11:45 ]
Je Steam account onthoud welke spellen jij bezit. Als jij inlogt op een andere computer krijg je die lijst gewoon weer te zien en kan je kiezen welke spellen je op die computer wilt installeren .
Edit: Gah, te langzaam xD
Edit2: Hah, hij is nog langzamer
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 03-01-2013 11:46 ]
1. Nee.koelele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:43:
Hier een steamnoob. Speel al jaren geen spellen meer, tijdens vakantie op topic/steam terechtgekomen en wat games gekocht:), toch weer erg vermaakt.
Paar vraagjes:
Kun je sowieso slechts vanaf 1 plek/pc je steamaccount bijhouden en spelen (lijkt me wel)? en hoe zit het als je een nieuwe pc aanschaft, neem aan dat je je steamaccount+spellen kunt overzetten in dat geval.
2. Je kan maar op 1 PC tegelijkertijd ingelogd zijn. Je kan op elke PC de games installeren, maar ze werken alleen wanneer je op je steam account bent ingelogd op de desbetreffende PC.
Volgens mij niet, maar dat weet ik niet 100% zeker.koelele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:43:
Nee, je kan gewoon vervolgens elders inloggen, en dan wordt je oude account uitgelogd. Bij een nieuwe PC download je Steam, log je in en je kan vrolijk in je games lijst gaan klikken wat je wil downloaden. Ik draai het hier ook op 3 systemen./Kun je sowieso slechts vanaf 1 plek/pc je steamaccount bijhouden en spelen (lijkt me wel)? en hoe zit het als je een nieuwe pc aanschaft, neem aan dat je je steamaccount+spellen kunt overzetten in dat geval.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Heb overigens een awesomenauts over voor de heb, dus zit/zat je krap, en wil je het spel graag, laat maar weten.
Dat doe ik ook, dan kan je later alsnog besluiten of je het wil houden, weggeven of ruilen met iemandkoelele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:51:
Erg rap en zeer bedankt mannen, best wel relaxte houding van Steam. Denk dat ik voortaan alles standaard als gift koop dan, aangezien ik al las dat je ook jezelf kunt giften.
Geeneens door heb dit account al jaren, en ook al jaren niet gebruikt. Heb nog mijn werkadres staan, zal dat vanavond aanpassen en openzetten.
Maar hij is van jou, zal je een berichtje sturen alsdan, mogelijk pas vanavond.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bedankt! Is het mogelijk om de game voor 17:00 te giften (mogelijk via mail - staat in profiel). Dit zodat ik nog even de DLC's met korting kan kopen.koelele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:08:
[...]
Geeneens door heb dit account al jaren, en ook al jaren niet gebruikt. Heb nog mijn werkadres staan, zal dat vanavond aanpassen en openzetten.
Maar hij is van jou, zal je een berichtje sturen alsdan, mogelijk pas vanavond.
Indien er geen proxy's hoeven te worden gebruikt is het dan wel legaal?MrVegeta schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:14:
Het is in ieder geval niet legaal want dan moet je via proxy's etc. gaan werken.
Hij staat er nu met 25% korting.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hij was 50% toen ik laatst keek. Reload anders een paar keer.AdmiralSnipe schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:21:
CS: GO community choice zou toch 50% off zijn??
Hij staat er nu met 25% korting.
Ik heb Overlord complete pack ook maar gekocht, wilde ik altijd al eens proberen.
Steam/XBL: Avioto
Had al een stuk of 10 keer de pagina gerefreshed, maar het staat nog steeds op 25%.Pheace schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:23:
[...]
Hij was 50% toen ik laatst keek. Reload anders een paar keer.
Misschien maar goed ook want ik heb nog genoeg andere spellen te spelen...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar CS: GO los kon gisteren wel gekozen worden als community choice dus het kan best dat het een foutje is.lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:30:
is 25%.. de complete pack is 50%, erg jammer
De vraag is dan wat de community choice dan werkelijk is nu.BinaryRun schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:35:
De aanbieding was inderdaad tot vanochtend, alleen heeft steam de community choice niet goed gereset.
Volgens mij heb ik je net een DM gestuurd...BinaryRun schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:16:
Bedankt! Is het mogelijk om de game voor 17:00 te giften..
Het is begrijp ik niet mogelijk om dlc te kopen zonder de game in je inventory.
Ze krijgen hoge cijfers op gamerankings.com, maar ik ben een beetje bang dat ze te gedateerd zijn.
The devil is in the details.
Ik had laatst Planescape Torment ook geprobeerd, maar als je het nooit gespeeld hebt is het lastig om er langs te kijken.
Heb ook het idee dat spellen van vroeger het beter doen op crt schermen.
Als ik het spel vroeger wel heb gespeeld dan lukt het wel, zoals diablo1 of fallout1&2 bijvoorbeeld.
Koop deel 2, installeer TSL restoration mod (http://www.moddb.com/mods...stored-content-mod-tslrcm), fix de graphics (http://www.rockpapershotg...s-of-the-old-republic-ii/) en je hebt geen reden om het niet te spelenSinned123 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:02:
Is Star wars knights of the old republic nog een beetje de moeite waard?
Ze krijgen hoge cijfers op gamerankings.com, maar ik ben een beetje bang dat ze te gedateerd zijn.
Ik ben zelf geen star wars fan (anders had ik hem bij de release wel gekocht
Ik zie dat ze ook bezig zijn met een Fallout2 restoration mod
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee, je kan deel 2 gewoon spelen zonder in de war te rakenSinned123 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:24:
Gaat deel2 niet verder met het verhaal uit deel1 dan?
En die restoration mod is geniaal, ze hebben nieuwe missies toegevoegd, nieuwe planeten, betere eindes, enz. Allemaal dingen die gewoon door de developer ontwikkeld zijn, maar de game nooit gehaald hebben omdat ze het veel te vroeg hebben uitgebracht vanwege druk van de uitgever.
Deel 1 is wel een hel om aan de praat te krijgen vista, 7 & 8. Het is me vorig jaar op vista wel gelukt, maar ik weet helaas niet meer wat ik toen had gedaan. Nu lukt het me (op windowsSinned123 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:02:
Is Star wars knights of the old republic nog een beetje de moeite waard?
Ik wil best een kind adopteren, als ik hem ook van een berg af mag "schreeuwen"
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bad Brains schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:56:
Kunnen die duffe skyrim DLC's niet voor -75%, meer vindt ik ze niet waard.
Ik wil best een kind adopteren, als ik hem ook van een berg af mag "schreeuwen"
:D:D
Ontopic: Toch ook maar even KOTOR2 (en deel 1, om de verzameling compleet te maken) gekocht, na het lezen van die restore mod
Tot nu toe:
Mirrors Edge
Civ 5: Gods + Kings
Kotor 1+2
Valt mee dus, maar had nog een zooitje games staan van de vorige sale.
Dat hebben we allemaal welmicrooo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:00:
[...]
Valt mee dus, maar had nog een zooitje games staan van de vorige sale.
Thxz! Ga ik zeker doen. Ik speel nu deel. Opzich prima te doen de grafix.Avioto schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:19:
[...]
Koop deel 2, installeer TSL restoration mod (http://www.moddb.com/mods...stored-content-mod-tslrcm), fix de graphics (http://www.rockpapershotg...s-of-the-old-republic-ii/) en je hebt geen reden om het niet te spelen
Zie DM, toch maar doen dan, want Torchlight 1 was ook erg leukhifigamefreak schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:25:
Nog 1 iemand voor een gezamelijk aanschaf van Torchlight 2? We zijn nu namelijk met z'n drieën en we hebben er nog één nodig. DM me maar bij interesse.
The devil is in the details.
BedanktBinaryRun schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:31:
Awesomenauts users, vergeet niet extra DLC te unlocken.
Of iemand die er nog eentje heeft voor mij uit een four-pack?
DM me even
TF2 is toch free-to-play?Rutger Mulder schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:39:
Ook maar ff torchlight 2 binnen gehaald voor 6 TF2 keys
Dit topic is gesloten.