Ik heb vandaag de onderdelen voor mijn nieuwe computer binnen gekregen:
Deze ben ik aan het inbouwen in een Dell dimension 2400.
Na alles ingebouwd te hebben is het moment daar, ik druk op de aanknop en:
Helemaal niets
Als ik goed luister hoor ik stroom/spanning uit de voeding komen, ook gaat de aanknop van mijn computer kort aan en dooft na 1 seconde.
Voor de rest gebeurd er niets: geen enkele fan gaat draaien, geen piepjes, helemaal niets.
Hierop heb ik alles losgekoppeld wat los kan (in dit geval HDD, dvd brander en SSD) maar dit veranderde de zaak niet.
Nu denk ik dat dit kan komen door de moederbord header die ik zelf moest aanpassen ivm. dell, hieronder een plaatje:
links de diverse kabels die ik heb om in de header te prikken en rechts de lay-out zoals in de handleiding van mijn mobo staat met daaronder hoe ik alles heb aangesloten.

Is dit goed? Of moet ik dit anders doen? Is er iets anders waardoor mijn computer niet opstart?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 151,40 | € 151,40 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Club3D Radeon HD7850 1Gb royalKing | € 156,45 | € 156,45 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST500DM002, 500GB | € 50,94 | € 50,94 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 64GB | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 555,59 | |
Deze ben ik aan het inbouwen in een Dell dimension 2400.
Na alles ingebouwd te hebben is het moment daar, ik druk op de aanknop en:
Helemaal niets
Als ik goed luister hoor ik stroom/spanning uit de voeding komen, ook gaat de aanknop van mijn computer kort aan en dooft na 1 seconde.
Voor de rest gebeurd er niets: geen enkele fan gaat draaien, geen piepjes, helemaal niets.
Hierop heb ik alles losgekoppeld wat los kan (in dit geval HDD, dvd brander en SSD) maar dit veranderde de zaak niet.
Nu denk ik dat dit kan komen door de moederbord header die ik zelf moest aanpassen ivm. dell, hieronder een plaatje:
links de diverse kabels die ik heb om in de header te prikken en rechts de lay-out zoals in de handleiding van mijn mobo staat met daaronder hoe ik alles heb aangesloten.

Is dit goed? Of moet ik dit anders doen? Is er iets anders waardoor mijn computer niet opstart?