• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 21:31
Afbeeldingslocatie: http://thetvdb.com/banners/posters/258541-2.jpg

Geen beroep is zwaarder en gevaarlijker dan dat van de brandweermannen, deze mannen lopen rechtdoor terwijl andere elk een andere kant op rennen! Zij zorgen er voor dat indien er een brand is, ongeluk gebeurd of andere gevaarlijke situaties zich voor doen. Zij lopen door en doen hun uiterste best om in elk gevaar een ander weer veilig buiten te krijgen.

PLOT
Telling the lives of the firefighters, rescue squad and paramedics of Chicago Firehouse 51. Following the death of Fireman Andrew Darden the loyalties fracture and divide as the leader of Truck 81, Lt. Matthew Casey and the leader of the elite rescue squad, Lt. Kelly Severide both blame each other. But despite the differences the firehouse comes together after a near death of Firefighter Christopher Herrmann. New to the firestation is Candidate Peter Mills who is following in the footsteps of his father and trying to find his place in the station. With Paramedics Gabriela Dawson and Leslie Shay and under leadership of Battalion Chief Wallace Boden, the team face life or death decisions every day but look to each other like family, making sure to look out for each other.

Spoiler alert!
Alles waar informatie over bekend is voor afleveringen die nog niet zijn uitgezonden in de Verenigde Staten moet in de zogenaamde spoilertag. Of afleveringen die net via internet te zien zijn geweest. Het kan voorkomen dat anderen dit dan nog niet gezien hebben. Gebruik hiervoor dan de volgende code:
code:
1
2
3
4
[spoiler]Inhoud
van
de
spoiler[/spoiler]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• To_Tall
Gereserveerd

(iemand die zich nog wil aanmelden als mede auteur???)

Ik had nog geen eigen topic gevonden over deze serie.. Vandaar nu 1 aangemaakt :+

[ Voor 37% gewijzigd door To_Tall op 20-12-2012 18:57 ]

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Leuke serie ik volg hem sinds het begin.
Ook omdat het mijn leven is brandweerman.

Echter sommige dingen zijn wel iets over the top maar wel mooi in elkaar gestoken

PSN: McMillan0984

• To_Tall
Wat ik wel mooi vind is dat er eindelijk een serie is die eens wat anders laat zien dan schietende politie agenten of individuen.

Zelf ben ik hellemaal gek van brandweer films na de film Backdraft uit 94 dacht ik.

Anyway.. Ik vind het einde van afgelopen aflevering wel erg vervelend... een clifhanger oke.. maar om zo een EP te eindigen..

• Clavat
bedoel je ep10 of 9?
Want 10 heb ik nog niet gezien omdat ik geen HD versie heb

• To_Tall
EP 10 ja :) ga maar kijken ik vond hem wel spannend..

spoiler:
Deze aflevering laat ook de band zien tussen de Cruz en zijn broer. Ook geeft het je een beeld over hoe Cruz tegen over de bende staat

• Clavat
spoiler:
Een enorme cliffhanger op het laatst.
ook begrijp ik Casey gewoon niet hij had er een mooie avond van kunnen maken en wel met iemand verder kunnen gaan waar hij meer toekomst mee heeft.

Ook wat Cruz te zeggen had gaat hij nu de moord opbiechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Was het even vergeten maar inmiddels zijn er al weer 5 afleveringen van S02! Heb ik weer wat in te halen!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:00
Ik vind het nog steeds een erg leuke serie om te kijken, doet me een beetje denken aan Third Watch van heel wat jaartjes geleden en daar heb ik ook echt met plezier naar gekeken.

Ook ben ik wel benieuwd naar de Spin-off Chicago PD.

[ Voor 22% gewijzigd door Slaapje op 24-10-2013 11:06 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Third Watch was ook altijd erg leuk ja! Afgelopen 4 afleveringen waren weer leuk.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:07
Ik vind het nieuwe seizoen een stuk boeiender beginnen! Ik kijk het nu met meer plezier dan aan het einde van seizoen1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 11:52
Sinds een maand of wat pas bekend met deze serie maar we schieten er doorheen :-) . Sinds gisteren helemaal bij met de serie :) . Ik zag door het beeld heen ook de aankondiging voor Chicago PD die deze wk start dus SB maar ff klaar gezet. Ben benieuwd.
Pagina: 1