Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Installeer gewoon de data counter widget en hou het zelf in de gaten, en als ik me goed herinner heeft de S3 een 'data counter' limiter oid ingebouwd die je zelf aan kan zetten/ringelen/meldingen geven zodra je xxxxmb bereikt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Instellingen --> Onder "'Draadloos en netwerken' --> Gebruik. Op mijn HTC One X kan ik hier ook het limiet instellen en een waarschuwingsmelding laten komen als ik over mijn datalimiet heen ga.
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
@xaph zie hierboven
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Die limiet en waarschuwing instellen kan met de S3 ook. Ik snap ook niet dat je dit niet zou gebruiken.Xaph schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:51:
Bij Android kan je toch zien welke applicatie zoveel data gebruikt?
Instellingen --> Onder "'Draadloos en netwerken' --> Gebruik. Op mijn HTC One X kan ik hier ook het limiet instellen en een waarschuwingsmelding laten komen als ik over mijn datalimiet heen ga.
zijn er mensen die in zo'n zelfde soort situatie zijn beland en hoe hebben zij dit opgepakt?
Wat je wel kan doen is op KlachtenKompas een klacht in kunnen dienen dat T-Mobile je geen waarschuwing stuurd of je internet afsluit als jij 2.5Gig in een dag verbruikt en daarmee 2Gb over je bundel zit binnen een dag. Je zou het kunnen proberen maar verwacht er niet te veel van.
Misschien kan je dit ook eens door lezen, Klik.
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Tijd terug een topic gezien van iemand die een rekening kreeg van 2.000 euro. Uiteindelijk heeft hij met een soort van schikking een stuk minder betaald. Ik dacht dat het iets van 500 euro was.Geckoo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:00:
dat soort dingen worden nu ook ingesteld/gecheckt maar waar het mij nu om gaat is het volgende;
zijn er mensen die in zo'n zelfde soort situatie zijn beland en hoe hebben zij dit opgepakt?
Even vriendelijk contact opnemen met T-Mobile en kijken wat er mogelijk is dan. Met een beetje mazzel kan het dan een stuk goedkoper zijn.