Antec one - top fan naar voren verplaatsen?

Pagina: 1
Acties:

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-01 18:20
Hey allemaal,

Ik krijg binnenkort mijn nieuwe Antec one case binnen (pricewatch: Antec One)

Hierbij zitten 2 fans, 1 aan de achterkant en 1 aan de bovenkant ( alle twee out neem ik aan)

Aangezien ik veel last van stof heb op mijn kamer, heb ik liever geen gat aan de bovenkant van mijn pc. Ik zat er dus aan te denken om die dicht te maken en dan die fan aan de bovenkant te plaatsen aan de voorkant (met een stoffilter die ik nog ergens vandaan moet halen :P )

Denken jullie dat dit goed gaat werken, of kan ik beter een stoffilter aan de bovenkant plaatsen en dan een 3rde ventilator kopen??

Alvast bedankt,

Gramash

Anoniem: 91626

Gaat wel werken maar denk ook dat de temperatuur in je kast met 10 graden zal stijgen. Maar als je low end spul erin propt ken het wol! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-01 18:20
Wow, Waarom zou die top fan 10 graden schelen met de front fan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:53
Lucht neemt de makkelijkste weg en gaat dus via de zijkant van de kast naar binnen. De zij- en binnenkant van mijn Antec 300 kast zaten namelijk helemaal onder het stof na een jaar en de voorkant was nog bijna gaaf. Wat je dus sowieso kunt doen is de zijkant dicht maken en/of er een stoffilter op zetten zodat de lucht via de voorkant van de kast naar binnen komt (ikzelf had ducktape gebruikt :P).

[ Voor 8% gewijzigd door PCBaas op 21-12-2012 23:08 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz