Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Verwijderd
Je kan hybernate eventueel uitschakelen (en andere powersave functies inschakelen) of een keer opnieuw instellen? Gebruiken beide systemen SSD's? Nu weet ik te herinneren dat deze ook tijdens de hybernation zelfs nog automatisch getrimd (SSD defragmentatie) worden? Dit kan uitgeschakeld worden dacht ik?
Hibernate is S4, Oftewel, alles in het geheugen wordt naar disk geschreven, en het systeem gaat ook echt uit.
Wat hier boven staat klopt totaal niet.
Wat hier boven staat klopt totaal niet.
Ey!! Macarena \o/
Uit hibernate kan een pc anders wel aangaan door bijvoorbeeld een logitech draadloze muis, deed mijn vaio 2 dagen geleden nog.
Dat is ofwel hybrid sleep, waarbij het geheugen onder stroom wordt gehouden en het wordt weggeschreven naar de disk (in geval van power outage).Sj44k13 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:48:
Uit hibernate kan een pc anders wel aangaan door bijvoorbeeld een logitech draadloze muis, deed mijn vaio 2 dagen geleden nog.
Ofwel, als het volledige hibernation is, een instelling in jouw BIOS van wake on mouse (zou ik heel gek vinden voor mousemovement).
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8