Beste Tweakers,
Graag zou ik jullie om wat opheldering willen vragen.
Zoals in de titel al wordt aangegeven wil ik graag alle meningen bij elkaar raapen om voor eens en altijd mijn keuze te kunnen maken tussen deze 2 CPU coolers.
Ik hoor zo veel verschillende reacties op deze coolers dat ik er een beetje van ga twijfelen.
H100i:
Zou erg veel geluid maken, op zomerdag minder coolen aangezien het wel eens erg warm kan worden in de kamer, wat probleemen heeft met de fans, en het toerental wat lastig is aan te passen.
Mugen 3:
Hierbij heb ik minder problemen gelezen als de H100i, alleen hoor ik mensen dan weer zeggen dat je beter af bent met een H100i.
Wat is jullie mening hier bij? ik ben namelijk erg benieuwd wat de uiteindelijke conclusie nu zal zijn.
Mijn specs:
Moederbord: Asus M5A97 R2.0,socket AM3+
CPU: AMD FX-8150 Black Edition,sAM3+ Met stock cooler
Ramm: Corsair Vengeance BLUE,1600-8GB KIT
Videokaart: AMD 5850 XFX
Voeding: Corsair 750 watt
Case: Corsair Carbide 400R
Ik hoor het graag !
Met vriendelijke groet
Tom
Graag zou ik jullie om wat opheldering willen vragen.
Zoals in de titel al wordt aangegeven wil ik graag alle meningen bij elkaar raapen om voor eens en altijd mijn keuze te kunnen maken tussen deze 2 CPU coolers.
Ik hoor zo veel verschillende reacties op deze coolers dat ik er een beetje van ga twijfelen.
H100i:
Zou erg veel geluid maken, op zomerdag minder coolen aangezien het wel eens erg warm kan worden in de kamer, wat probleemen heeft met de fans, en het toerental wat lastig is aan te passen.
Mugen 3:
Hierbij heb ik minder problemen gelezen als de H100i, alleen hoor ik mensen dan weer zeggen dat je beter af bent met een H100i.
Wat is jullie mening hier bij? ik ben namelijk erg benieuwd wat de uiteindelijke conclusie nu zal zijn.
Mijn specs:
Moederbord: Asus M5A97 R2.0,socket AM3+
CPU: AMD FX-8150 Black Edition,sAM3+ Met stock cooler
Ramm: Corsair Vengeance BLUE,1600-8GB KIT
Videokaart: AMD 5850 XFX
Voeding: Corsair 750 watt
Case: Corsair Carbide 400R
Ik hoor het graag !
Met vriendelijke groet
Tom