Advies na aanleiding Feedback Kall

Pagina: 1
Acties:

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 15:28

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Geachte moderatoren

Ik heb bij de volgende "tweaker" een beoordeling geplaatst en zou graag willen weten of ik verder nog actie zou moeten ondernemen.

gallery: kall

Ik voel me gewoon opgelicht door deze persoon maar het gaat maar om 30 euro (woede is er niet minder om)

Graag uw advies.

Alvast bedankt :

Serial

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 18:21
Aangifte doen, maar volgens mij heb je dat al gedaan :)

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Nog niet gedaan..kheb het al aangepast :P

Ergste vind ik wel dat het geld van mn maat is en hij daardoor zn set niet compleet krijgt nu terwijl ik adviseer om het 2ehands via tweakers te doen omdat dat veiliger is dan mp haha

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 10:00
Misschien een tip voor de volgende keer, kijk naar profiel van de persoon waarvan je het koopt. Hij heeft dit account misschien al meer als een jaar, maar hij heeft geen een forum post of reactie geplaatst op tweakers. En dan haak ik meestal wel af.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Jefrim schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:30:
Misschien een tip voor de volgende keer, kijk naar profiel van de persoon waarvan je het koopt. Hij heeft dit account misschien al meer als een jaar, maar hij heeft geen een forum post of reactie geplaatst op tweakers. En dan haak ik meestal wel af.
Precies, iemand met een account bij Tweakers is geen Tweaker. Iemand die een half jaar actief is vertrouw ik meer dan iemand met een account van 8 jaar en amper posts.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Ik normaal ook maar hij kwam tot en met de verkoop zeer betrouwbaar over (al had ik beter moeten weten toen hij zei dat zijn pc deze kaart niet trok, denk dat iedere pci-e pc dit kaartje wel trekt) en ik kan me er gewoon niets bij voorstellen opgelicht te worden voor 30 euro (schiet toch niets op?)

aanvulling : we zijn ook nog van plan om bij hem langs te gaan om nog 1x te proberen dit netjes op te lossen maar of dit wel verstandig is durf ik niet te zeggen (mezelf ook kennende)

[ Voor 43% gewijzigd door sir serial op 20-12-2012 15:39 ]

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door sir serial op 20-12-2012 15:34 . Reden: dubbel post ]

Pagina: 1