Welke webshop

Pagina: 1
Acties:

• Marcel403
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 15:47
Hallo medetweakers.

Mijn pc is alweer een paar jaar oud dus ik wil binnekort weer een nieuwe pc in elkaar zetten.
Nou vroeg ik me eigen af wat volgens julie de beste/betrouwbaarste/goedkoopste webshop is.

ik hoor graag van julie !

Anoniem: 91626

Dit is goed zichtbaar in de shop reviews hier op Tnet wat men ervan vind. Overal worden wel is fouten gemaakt dus niks is zeker. Meestal neem je een winkel waar je of ervaring of de prijs het beste is?

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:53

skoozie

SCSI

Iets meer eigen inbreng mag wel,
wat heb je zelf al gevonden?

kijk in de pricewatch wat je wilt hebben, stel een lijst samen (wenslijst) en je ziet zo waar er veel te halen is.
klik op de shop en je vind wat "men" er van vindt. heeft het te veel negatieve adviezen kies je een andere, zijn er een paar artikelen niet bij die shop te vinden kijk je bij die shop wat het kost om ze te vervangen of om je bestelling op te splitsen.

zelf heb ik wel goede ervaringen met Alternate en Informatique, maar is het ergens een paar euro goedkoper bestel ik het toch bij de goedkopere...

hmm, zoeken op shop reviews blijkt (momenteel?) niet te werken?

http://tweakers.net/tag/Shopreview/

[ Voor 8% gewijzigd door skoozie op 20-12-2012 14:10 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Marcel403
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 15:47
Bedankt voor de snelle reacties!
Anoniem: 91626 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:02:
Dit is goed zichtbaar in de shop reviews hier op Tnet wat men ervan vind. Overal worden wel is fouten gemaakt dus niks is zeker. Meestal neem je een winkel waar je of ervaring of de prijs het beste is?
Ik wist niet dat er ook reviews waren over webshops, bedankt hiervoor!
skoozie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:07:
Iets meer eigen inbreng mag wel,
wat heb je zelf al gevonden?

kijk in de pricewatch wat je wilt hebben, stel een lijst samen (wenslijst) en je ziet zo waar er veel te halen is.
klik op de shop en je vind wat "men" er van vindt. heeft het te veel negatieve adviezen kies je een andere, zijn er een paar artikelen niet bij die shop te vinden kijk je bij die shop wat het kost om ze te vervangen of om je bestelling op te splitsen.

zelf heb ik wel goede ervaringen met Alternate en Informatique, maar is het ergens een paar euro goedkoper bestel ik het toch bij de goedkopere...

hmm, zoeken op shop reviews blijkt (momenteel?) niet te werken?

http://tweakers.net/tag/Shopreview/
Het probleem is dat ik alle oude componenten bij een klein bedrijfje bij mij in de buurt heb gekocht, maar ik
ben er dus achter gekomen door wat vergelijkingen dat ik gewoon 20 % meer betaalt heb destijds dan dat het gewoon bijvoorbeeld op alternate stond.

ik zit op dit moment nog te wachten op de nieuwe generaties GPU's dus een wenslijst maken heeft nog niet veel zin voor mij.

Daarom wou ik graag weten welke webshops er vaak worden aanbevolen en de redenen hierachter

P.S bedankt voor julie snelle reacties!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 15:29
Nieuwe generatie GPU's... daar kan je altijd op wachten. Net nu de huidige generatie wat in prijs gezakt is is het nu misschien wel de moment om te kopen. Als je wacht op de nieuwe generatie is die de eerste maanden overpriced en daarna kan je weer wachten op een volgende generatie... Zo koop je nooit iets nieuws :)