Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
upvote
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik stem voor....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mag ik deze nogmaals onder de aandacht brengen? Geen idee of dit een functie is die men wil overwegen, maar zou er zelf wel waarde aan hechten
Dit staat erg hoog op m'n persoonlijke verlanglijstje 
Het liefste wil ik een compleet notificatiecentrum hebben voor allerlei interessante zaken die zich afspelen op Tweakers (zonder een information overload uiteraard
)
Het liefste wil ik een compleet notificatiecentrum hebben voor allerlei interessante zaken die zich afspelen op Tweakers (zonder een information overload uiteraard
Geen idee of ik dit weer onder de aandacht mag brengen, maar zie het nog steeds als waardevolle toevoeging.
Op de frontpage werkt het sinds afgelopen dinsdag. 
Waarvoor hulde! Mag ik dan aannemen dat het doorgetrokken gaat worden naar het forum?
Tof dat die functie erbij is gekomen Zeef en Crew
39
Dat gaat tzt komen, maar die klus is zo omvangrijk (en de backlog zo vol) dat dit echt 2014 2e helft wordt.Wom schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:49:
Waarvoor hulde! Mag ik dan aannemen dat het doorgetrokken gaat worden naar het forum?
Antwoord waar ik mee kan leven
Goed te weten dat het in ieder geval ergens op een lijstje staat. Bedankt!
Moet zeggen dat hij erg fijn werkt. Heb zat notificaties ontvangen van reacties met additionele info op mijn reactie
Pagina: 1