"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
We konden geen goede plek voor het icoon vinden en omdat er vrijwel geen gebruik van werd gemaakt hebben we het weggelaten. De meeste twitterclients verkorten zelf url's waardoor deze feature bovendien weinig toegevoegde waarde heeft.
Toch wel jammer, het is geen groot gemis, maar het was wel een detailtje die liet zien dat Tweakers redelijk serieus/professioneel is.
Dat het niet veel gebruikt werd vind ik niet zo heel gek, want het was een miniem icoontje, maar tenzij het echt heel veel meer werk is zou ik het er toch wel in laten/stoppen (zie m'n signature, de kleine details maken iets vaak toch af).
Dat het niet veel gebruikt werd vind ik niet zo heel gek, want het was een miniem icoontje, maar tenzij het echt heel veel meer werk is zou ik het er toch wel in laten/stoppen (zie m'n signature, de kleine details maken iets vaak toch af).
The devil is in the details.
opzich mis ik ook een link naar dit forum voor spel/type fouten o.i.d nu is het elke keer een omweg
ja, daag.
F*ck Twitter, die twk.rs was juist ideaal bij PWlinks. Nu krijg je een URL van een ziljoen karakters lang, dan was die twk.rs een stuk makkelijker.Femme schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:54:
We konden geen goede plek voor het icoon vinden en omdat er vrijwel geen gebruik van werd gemaakt hebben we het weggelaten. De meeste twitterclients verkorten zelf url's waardoor deze feature bovendien weinig toegevoegde waarde heeft.
Hetzelfde als je een tweakers URL in je signature wil zetten, daar ben je beperkt in de ruimte, dus dan is zo'n link makkelijk.
Kan het niet terugkomen? Evt als een karmaoptie? Ik heb hier best 10K karma per half jaar voor over
Ja jij wel he Karmahoer
[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 21-12-2012 16:08 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik mis 'm inderdaad ook wel. En alhoewel het voor nieuws en reviews e.d. wellicht minder relevant is, biedt het juist voor "saved searches" die je doorstuurt wel een mooiere oplossing dan bijv.:
http://tweakers.net/categorie/478/autonavigatie/producten/#filter:NY5NCsMgGETvMmsp_
iRoPUCgi666LFlYdWGxSdBQCsG79xPa1TDvwTAHHsUt4RIq7H0wnGkzMiG0nhnWEmKZUswB
FltJz4ofvK1lJ-aqJ0LGx6v7wArJ_zUtsFTqFv2U8h4L7R8wUvR4dQt14mgMYlCdvV2mBxjVmSaV
0hJza-0L
Hang ik er wel bit.ly tussen hoor, maar was "best handig" dat dat al voorgeschoteld werd.
http://tweakers.net/categorie/478/autonavigatie/producten/#filter:NY5NCsMgGETvMmsp_
iRoPUCgi666LFlYdWGxSdBQCsG79xPa1TDvwTAHHsUt4RIq7H0wnGkzMiG0nhnWEmKZUswB
FltJz4ofvK1lJ-aqJ0LGx6v7wArJ_zUtsFTqFv2U8h4L7R8wUvR4dQt14mgMYlCdvV2mBxjVmSaV
0hJza-0L
Hang ik er wel bit.ly tussen hoor, maar was "best handig" dat dat al voorgeschoteld werd.
[ Voor 16% gewijzigd door Roelant op 27-12-2012 21:38 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Pagina: 1