• gielles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:03
geachte tweakers,

ik heb nu een tijdje een iphone 4 en wat mij opvalt is dat de laad kabel in de connector scheef zit,
ik dacht zelf eerst aan stof, alle stof er uit gehaald maar hij zit nog steeds scheef.

het lijkt alsof die de ene kant wel vast clickt en aan de andere kant net niet waardoor het dus scheef zit.

ik heb het nu met verschillen de kabels getest maar geen verschil.

iemand nog een goede tip of oplossing ? of wordt het gewoon de connector vervangen ? :-(

mvg gielles

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 20:08

Joran

<3 natalee

Mijn iPhone 4 doet hetzelfde, de linkerkant van de connector lijkt niet helemaal te sluiten. Ik heb er verder geen problemen mee, aangzien opladen en syncen nog wel gewoon werkt. Connector vervangen lijkt me de enige optie als jij er wel last van hebt.

Send me your gameboys

• gielles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:03
nog echt last heb ik niet maar aangezien ik over 2 weken de iphone 5 binnenkrijg en ik deze wil verkopen wil ik hem in zo'n goed mogelijke staat verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-05 21:39
Hetzelfde viel mij een paar weken terug op. Er bleek toen toch nog 'n plukje broekzakpluisjes in een van de hoeken van de connector te zitten (in de iPhone dus, niet in het kabeltje). Met een speld heb ik dat er toen toch uit kunnen krijgen.