Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus BX700 Bluetooth muis verbinding telkens kwijt

Pagina: 1
Acties:

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11 08:02
Beste,

Ik heb sinds kort een nieuwe muis, een Asus BX700 Bluetooth muis (pricewatch: Asus BX700).

Maar ik heb een probleem dat de verbinding niet werkend blijft. Normaal zou hij als je de muis een tijdje niet gebruikt in een soort slaapmodus moeten gaan en als je dan weer op een knopje drukt wakker worden en weer moeten werken. Nu is het zo dat als ik de muis niet gebruik de verbinding wordt gebroken en ik deze enkel weer kan repareren door de bluetooth op mijn laptop uit en weer aan te zetten.

Net een externe bluetooth dongel gebruikt op dezelfde laptop en nu werkt hij naar behoren. Het probleem zit hem dus in de interne bluetooth.

Kan je ergens in windows (7) instellen dat er een permanente verbinding ofzo gemaakt moet worden of heeft iemand anders een idee hoe dit op te lossen?

Verdere info: Laptop is een HP ProBook 6560b met Windows 7

[ Voor 8% gewijzigd door JustMyOpinion op 20-12-2012 10:38 ]

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Verwijderd

BT is best een stevige verbinding, Test op andere PC & in andre ruimte en met goed opgeladen batterij en kijk voor nieuwe software. Werkt dat niet > vervangen!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11 08:02
Wellicht heb ik het niet goed uitgelegd, maar de muis werkt nu goed met een externe usb bluetooth dongel. Het probleem zit hem dus in de bluetooth chip die in de laptop zelf zit. Kan ik ergens instellen dat hij altijd verbinding moet houden/maken o.i.d.?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Je kan bij hardware kijken in het configuratiescherm. of apparaten zit nu op me telefoon.
daar kan je meestal bij usb.bluetooth vinkje weghalen dat ie in slaapstand mag.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(