MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
daar willen trouwens ook alleen oude drivers echt goed werken (openGL)
ik heb nu: 4.12
This message was sent on 100% recyclable electrons.
heb nu een verzameling drivers da wil je nie weten maar goed hoop doet leven
weet alleen niet meer welke
Verwijderd
Werkte die 650 niet ??? (zie mijn vorige post)Op vrijdag 01 juni 2001 22:07 schreef wizzard het volgende:
Bizarra waar heb je die 631 weg ik heb geprobeert bij the-ctrl-del.com maar die zip file is niet goed
WEL als ik de nieuwe drivers installeer maar ja dan kan ik fifa2001 weer niet spelen
wel een grappig probleem vind ik
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Me vader heeft een tnt2 64 32MB in windows 2000 professional, daar doet ie het gewoon.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Sorry maar hieruit kan ik nog niet opmaken of je nou professional of server hebt..Op zaterdag 02 juni 2001 15:03 schreef wizzard het volgende:
zal ff reageren op de tips ik heb een evaluatie versie van windows2000 kreeg hem bij de studie boeken voor mcse curses is wel de volledige met alles erop en eraan en fif2001 is onoficieel wel compatible met win2000 het rare is dat win 2000 zwart scherm krijgt bij het instaleren van een oudere driver bij de opstart alen dat de direct 3d test van direct x zwart scherm krijgt bij het testen
Zou je iets meer info kunnen geven ?
Aangezien ik die tnt2 m64 32MB bij me pa het geconfigged, kan ik je helpen als je iets meer info hebt....
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.