Wijziging User Review - True lucasio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Hoi,

Hij heeft eens slechte feedback achtergelaten omdat hij het duidelijk niet eens is met deze post van mij op zijn profiel: gallery: lucasio > True in 'gallery: lucasio'

Dat was een reactie omdat hij daarbij in mijn ogen mensen oplichtte, dit is natuurlijk heel relatief gezien. Blijkbaar is er zelfs nog iemand 'in getrapt' die voor 10€ het van hem heeft overgenomen zonder de Saints Row 3 key(Humble Bundle THQ, 1$ voor steamkeys, meer dan gemiddelde voor SR3 er bij).
Mocht die reactie ook als ongewenst verklaard worden mag die gerust worden verwijderd.

Ik snap overigens niet waarom ik hem hier voor op de hoogte moeten brengen, er heeft immers geen transactie tussen mij en deze gebruiker plaats gevonden, en ik heb alleen een profiel post bij hem achter gelaten. Waarna hij bij mij nu deze feedback heeft achter gelaten.
*edit: ik heb dit inmiddels wel gedaan*

Ook de reactie van lucasio op zijn eigen profiel, gericht aan mij bevestigd in mijn ogen ook weer de vriendelijkheid van deze gebruiker. lucasio in 'gallery: lucasio'

Mochten de Modjes/adjes het nodig vinden dat ik lucasio op de hoogte stel. Zou ik dat ook zeker doen.

[ Voor 2% gewijzigd door True op 30-10-2015 02:12 . Reden: Toevoeging: Het op de hoogte brengen van de tegenpartij. ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Veel succes met je je verdere actie en ik hoop dat je hier veel plezier aan beleefd tijdens deze kerstdagen.
Hoogstwaarschijnlijk geniet je hiervan als een 3 gangen kerstdinee

Overigens zeg je dat je niet snapt waarom jij een reactie achter moet laten op mijn profiel , maar vervolgens doe je dit wel, het lijkt mij beter dat je je buiten dit soort zaken houd en je gaat focussen op je toekomstige carriere als proffesioneel stuk stront.

Met vriendelijke groet,

Een licht gepikeerde tweaker

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 16:47 ]

Verwijderd

Tjonge, gezien de sfeer van de heren krijg ik de neiging bij beiden een permanent stuk hang en sluitwerk in de accountkerstboom te hangen.

Ik wil _beiden_ voorstellen de attitude enigszins bij te stellen en te laten zien dat er ook fatsoenlijk met elkaar gecommuniceerd kan worden om de mening van deze kerstman nog te laten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@True, je hebt je niet te bemoeien met advertenties van anderen. Ben je het niet eens met een advertentie? Jammer dan, maar ga geen reacties achterlaten op iemand gallery.
Ik zal de betreffende reacties verwijderen en daarmee is het afgerond.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.