Toon posts:

iPad 2 wordt niet herkend via usb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn ipad 2 wordt niet meer herkend via usb van mn laptop. Itunes synchroniseert wel. Ik wil de fotos op ipad via usb naar mn laptop hd copieten maar ipad 2 wordt niet herkend. Met zelfde kabel wordt iphone wel herkend via zelfde usb.
Ik heb itunes 2x verwijderd en opnieuw geinstalleerd = geen effect, DFU uitgevoerd =geen effect,

Ipad 2 is niet ge- jail breaked. Ipad doet het hartstikke goed, alleen met aansluiten op usb komt itunes automatisch tevoorschijn met syncen.
Maar: pc herkent ipad2 niet als externe hardeschijf , terwijl iphone wel wordtbherkend.
Vandaag ipad weer DFU uitgevoerd, alles weer hersteld, werkte prima. Maar helaas via usb weer geen herkenning.

Wie heeft voor mij aub nog tips. 8)7

Verwijderd

Is het een Win of MAC machine? Test is op een andere machine of het daar wel werkt? Heeft het ooit gewerkt? wat is er veranderd.. Dus geen piepjes of andere toontjes ook als je hem aansluit? en niks in het apparaat beheer? Test is met een Ubuntu CDtje (gratis OS) als bron,....
Itunes synchroniseert wel
Dus er is een werkende verbinding?

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:28

Sorbo

Uw hulp in huis!

En als je in itunes kijkt? Vanuit daar zou ie namelijk te benaderen moeten zijn, met een overzicht van je muziek/foto's/documenten etc. Voor zover ik weet worden de iOS devices nooit als externe HDD gebruikt, tot ergernis van een hoop mensen.

Kijk eens in itunes dus, of je daar door het apparaat heen kunt bladeren.

Verwijderd

Topicstarter
#larsiano
Het is een Win machine. Op laptop (vista) en Desktop (xp) zelfde probleem. Geen herkenning.
Maar: als ik itunes verwijder, dan is ipad wel zichtbaar maar de inhoud is dan leeg (fotos).

#Sorbo
In itunes kan ik alleen aantal fotos en mb zien, rest aan fotos niks.

Morgen maar naar een apple store gaan.