URL forwarding versus 301 htaccess - invloed op SEO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantheman9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik zou graag mijn website A bij hosting provider x, willen forwarden naar een nieuwe website B en hosting bij provider y.

Een htaccess 301 redirecting ligt voor de hand maar is niet mogelijk met het statische hosting pakket dat ik bij provider x heb. Deze provider biedt wel een optie voor URL forwarding, welke is in te stellen binnen de beheermodule.

Ik ben echter een beetje huiverig voor de SEO ranking die ik met website A heb behaald, deze wil ik uiteraard behouden. Is in dit geval een URL forwarding aan te raden? Ik hoor het graag. Dit bepaald namelijk of ik mijn hosting pakket bij provider A moet aanpassen naar een dynamisch variant.

Een andere optie is het gehele domein te verhuizen naar een andere (goedkopere) provider. Wat is in dat geval de invloed op SEO? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit en dit al gelezen?

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 19-12-2012 23:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:42

André

Analytics dude

De Google Webmaster Tools kunnen je helpen. En in het geval dat een 301 redirect echt niet mogelijk is: gebruik het canonical elelement op elke pagina om naar de nieuwe locatie te verwijzen. Als daar exact dezelfde content staat zal Google het als een 301 opvatten.