Routers met een houdbaarheidsdatum ?

Pagina: 1
Acties:

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Topicstarter
Ik had in gedachten een draadloos conceptronic routertje te installeren bij m'n ouders, ze zijn namelijk 'aan de tablet'
Maar nu geeft het 5 jaar oude ding geen kick meer als ik de stroom er in prik terwijl hij het 2 jaar terug nog prima deed.
Nou zal wel overleden zijn dan, dacht ik. Prik ik vervolgens een ooit gewonnen sitecom router van 3 jaar oud in de muur, óók geen teken van leven :|

Weet iemand of er een batterij in dergelijke apparaten zit die nog vol moet zijn om zo'n ding uberhaubt te laten functioneren?

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is het stopcontact niet gewoon dood :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Koop er een van een fatsoenlijk merk en dan zou het goed moeten gaan. Die sitecom dingen en consorten gaan stuk omdat ze, meestal, niet goed genoeg gekoeld worden. Moet goedkoop zijn dus word er bijvoorbeeld bezuinigd op de heatsink.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het kunnen ook gewoon de adapters zijn die je gebruikt. Kijk eens of hij het met een andere adapter wel doet?
Een andere adapter moet dezelfde aansluiting en voltage hebben. Het amperage mag ook hoger zijn dan de originele adapter, maar het liefst niet veel minder.

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Topicstarter
lijkt me toch sterk dat beide stuk zouden zijn terwijl de één nauwelijks is gebruikt en de andere maar één keer getest

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
Die batterij zit er niet in, en met Heuveltje.

Anders heb je gewoon dikke pech dat ze allebei overleden zijn.

Edit: dus iets aansluiten waarvan je weet dat het werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door KnoxNL op 19-12-2012 20:58 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:55:
Koop er een van een fatsoenlijk merk en dan zou het goed moeten gaan. Die sitecom dingen en consorten gaan stuk omdat ze, meestal, niet goed genoeg gekoeld worden. Moet goedkoop zijn dus word er bijvoorbeeld bezuinigd op de heatsink.
Heb ook verschillende van die dingen gehad, nooit problemen mee gehad.
Daarnaast zou het nogal vreemd zijn als die dingen overhitten terwijl ze ongebruikt in een kast liggen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:52

_Eend_

🌻🇺🇦

heuveltje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:58:
[...]

Heb ook verschillende van die dingen gehad, nooit problemen mee gehad.
Daarnaast zou het nogal vreemd zijn als die dingen overhitten terwijl ze ongebruikt in een kast liggen :)
Tenzij er, ik noem maar wat, de kat op heeft zitten zeiken. Maar dat ruik je meteen, en ze kunnen dan gelijk naar de COVRA..
Pagina: 1