Hallo,
Ik heb een MacBook Pro Mid 2012
i5 / 8GB
GraphicsL Intel HD Graphics 4000 512MB
OS X 10.8.2
Ik zou graag een VGA beamer aansluiten op mijn mac.
Ik heb een thunderbolt adapter ==> dvi ==> vga gebruikt.
Op het moment van het insteken van de adapter flikkert het scherm, dus hij herkent wel degelijk dat er extern iets wordt aangesloten. Alleen krijgt de beamer geen signaal.
Verschillende dingen heb ik geprobeerd zoals bijvoorbeeld:
- eerst opstarten, dan de beamer aan
- beamer aan, dan opstarten.
- alle twee aan en insteken
Deze oplossingen komen uit dit forum:
https://discussions.apple.../4111052?start=0&tstart=0
Veel problemen met dit type macbook zo te lezen.
Ik lees hier ook geen duidelijke oplossing. Het zou kunnen liggen aan een fout in de software / dvi signaal / adapter type.
Ook worden verschillende mini display adapters aanbevolen. Deze zijn er al op ebay vanaf een paar euro tot 30 - 40 euro. Graag wil ik natuurlijk weten of hier iemand wellicht een oplossing heeft, of hetzelfde alreeds heeft weten te tackelen.
Ik heb een MacBook Pro Mid 2012
i5 / 8GB
GraphicsL Intel HD Graphics 4000 512MB
OS X 10.8.2
Ik zou graag een VGA beamer aansluiten op mijn mac.
Ik heb een thunderbolt adapter ==> dvi ==> vga gebruikt.
Op het moment van het insteken van de adapter flikkert het scherm, dus hij herkent wel degelijk dat er extern iets wordt aangesloten. Alleen krijgt de beamer geen signaal.
Verschillende dingen heb ik geprobeerd zoals bijvoorbeeld:
- eerst opstarten, dan de beamer aan
- beamer aan, dan opstarten.
- alle twee aan en insteken
Deze oplossingen komen uit dit forum:
https://discussions.apple.../4111052?start=0&tstart=0
Veel problemen met dit type macbook zo te lezen.
Ik lees hier ook geen duidelijke oplossing. Het zou kunnen liggen aan een fout in de software / dvi signaal / adapter type.
Ook worden verschillende mini display adapters aanbevolen. Deze zijn er al op ebay vanaf een paar euro tot 30 - 40 euro. Graag wil ik natuurlijk weten of hier iemand wellicht een oplossing heeft, of hetzelfde alreeds heeft weten te tackelen.