Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Organiseren Web omgeving

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma geinstalleerd staan waarmee ik een lokale mirror van bepaalde websites maak.

Nu kom ik de volgende problemen tegen:
1. De sites die ik mirror blijken een bijzonder hoog aantal aan externe sites te hebben zodat ik een grote lijst van domein namen in het project heb. 3W.org komt veel voor en ik verwachte dan ook allemaal links naar doc-types. Rare is dat ik die er dus niet tussen zie staan. Iemand een idee wat een andere link laar 3w.org op een gewone (niet development) site met 3w.org links moet.

2. De directory die de mirror bevat is mega groot. Een plaatje in de image dir zal zeker een ref hebben in een html in een van de directories, maar is een hel om te vinden. Bestaat er niet een programma'tje waarmee ik reverse enginering kan doen, (het plaatje object aanklikken en zien vanuit waar hij wordt opgeroepen) Ik kan zelf programmeren maar wil niet het wiel opnieuw uitvinden. Ook lijkt het me zinloos dit allees voor eigen gebruik te maken. A:is er meer interesse in dit product B:heeft iemand een idee voor een plan van aanpak. Ik heb wel een idee maar ben benieuwd naar creatieve insteek die me kan verbazen.

Groetjes Michael