Android apps maken

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosinnagan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo Mede-Tweakers,

Ik ben na de zomervakantie een ICT studie begonnen en hier blijkt toch wel uit dat mijn passie bij het programmeren ligt. Ook al heb ik er zelf weinig ervaring mee, ik kijk wel vaak op TV of internet naar video's van programmeren. Excuses als dit in de verkeerde Thread terecht is gekomen, ik ben nog niet zo lang actief op het forum. Ik ben heel erg geïnteresseerd in het maken van applicaties. Ik heb al flink wat rondgeneusd, en stond ook bijna op het punt om een boek te kopen over Java om de basis te leren. Maar aangezien alles zo snel ontwikkeld, werd er vaak gezegd dat zo'n boek snel out-dated is. Mijn vraag is dus ook of er iemand in de omgeving van Emmen, Drenthe. Voor zijn werk of hobby Apps maakt. En dat ik daar misschien iets van kan leren door een keer langs te komen bijvoorbeeld. Ik wil er gerust wel voor betalen, ik vind het namelijk erg leuk en interessant. Ik heb toch wel ontdekt dat het leren van iets in de praktijk/realiteit makkelijker is dan via het internet of een boek. Als dit een onbegonnen zaak is voor iemand met weinig ervaring, laat dit dan weten. Of misschien advies over hoe ik ermee moet beginnen.

Advies is altijd welkom, en bedankt voor het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Mosinnagan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:02:
werd er vaak gezegd dat zo'n boek snel out-dated is.
Vind je dat zelf ook? Heb je je schoolboeken ook na een paar maanden weggegooid? Boeken die zich op bepaalde versies toespitsen zullen wellicht hun informatieve waarde sneller verliezen dan algemenere, beschouwende boeken, maar dat maakt de opgedane kennis en inzichten toch niet waardeloos?
Als dit een onbegonnen zaak is voor iemand met weinig ervaring, laat dit dan weten.
Het lijkt me vooral voor jou een onbegonnen zaak. Van een beetje meekijken krijg je geen goede basis mee; die kun je mijns insziens toch echt beter uit (meerdere!) boeken halen. Maar voor een zoektocht naar een leraar is V&A waarschijnlijk een betere plek.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar hier is PRG niet voor bedoeld:
Waar hoort mijn topic?
Programming

Problemen met applicatieprogrammering of serversided scripting.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Delphi geeft een access violation die je niet op kunt lossen.
  • Je sessie in PHP of ASP werkt niet, al dan niet in één bepaalde browser.
  • De 3D-wereld die je gemaakt hebt in C++ met OpenGL wordt verkeerd gerenderd.
Daarnaast is Programming ook het forum voor taalonafhankelijke ontwerpproblemen, bijvoorbeeld:
  • Het algoritme dat je ontworpen hebt krijg je niet efficiënt genoeg.
  • Je hebt twijfels bij de database-opzet die je ontworpen hebt.
  • Je weet niet zeker waar je in je OO-ontwerp de verantwoordelijkheden moet leggen.
Verder heeft dit topic wat overlap met werving en moet ik je dus teleurstellen en neigen je laatste zinnen naar Welke programmeertaal moet ik leren?-achtige zaken.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 19-12-2012 20:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.