"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 19-12-2012 18:51 ]

[ Voor 18% gewijzigd door |sWORDs| op 20-12-2012 10:51 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Die heeft een leuke showroom met een hele rits aan oude en nieuwe Apple hardware.
Heb toen der tijd nog gevraagd of die het een en ander verkocht maar dat deed ie niet
@|sWORDs|: Wat bouw je met iPads?
Zie DM.TradeMarkNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:34:
Voor alle duidelijkheid: het gaat om particulieren, MacBizz valt dus af. Maar bedankt voor de inputWe zoeken dus echte verzamelaars waarbij we inderdaad vooral hopen op iemand die veel oude apparatuur heeft en als het meeste nog werkt is dat helemaal bonus.
@|sWORDs|: Wat bouw je met iPads?
[ Voor 148% gewijzigd door macmouse op 27-12-2012 11:49 ]
Verwijderd
Lol, ik denk dat tweakers niet mee verder hoeft te zoeken. Op de voorpagina van de telegraaf, niet verkeerd.
Ik zie het filmpje over twee weken wel van macmouse
Maar ik werk wel mee aan een apple museum in nederland.
Misschien is het iets?
www.applemuseum-nederland.nl
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
He, ik zag een tijdje terug inderdaad de aankondiging dat jullie binnenkort open zouden gaan. Wellicht is het leuk om een keer langs te komen ja. Kun je wat meer vertellen over wat jullie allemaal hebben staan?rohaantje schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:05:
Ik heb zelf geen apple verzameling.
Maar ik werk wel mee aan een apple museum in nederland.
Misschien is het iets?
www.applemuseum-nederland.nl
[ Voor 100% gewijzigd door klokkert1 op 03-01-2014 20:33 ]

[ Voor 86% gewijzigd door klokkert1 op 18-01-2013 20:21 ]
[ Voor 100% gewijzigd door klokkert1 op 04-06-2013 17:42 ]
Eigenlijk verzamelijk ik ze niet echt, ik heb gewoon die van mij & die van m'n pa bewaard
[ Voor 3% gewijzigd door krazzer op 26-01-2013 15:30 ]
Lijkt me leuk onderwerp voor GoT aflevering!
39

Opruimen...
Alweer paar jaar geleden, maar toch...volgens mij staat er hier en daar nog wat... (don't tell the wife
Apple:
G4 DP 450, 2 x PowerMac 8600, PowerMac 8500, PowerMac 8200, PowerMac 8100, 2 x PowerMac G3 233, Quadra 800, Quadra 650, 2 x Centris 660av, Mac IIfx, Mac II, PowerMac 9600 250 DP
Sun:
SparcStation 10, SparcStation Ultra 10
Commodore:
Amiga 2000
PC:
eh...
noem iets en ze hebben het staan.TradeMarkNL schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:42:
[...]
He, ik zag een tijdje terug inderdaad de aankondiging dat jullie binnenkort open zouden gaan. Wellicht is het leuk om een keer langs te komen ja. Kun je wat meer vertellen over wat jullie allemaal hebben staan?
Vanaf de lisa staan er modellen tot 2003.
Noem maar op. printers, schermen, muizen, camera's, alles..
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Even spammen, maar de eerste is niet de 3dfx verzameling, maar mijn Ericsson verzameling.Hoedje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:33:
In Gathering of the Tweakers gaan we op bezoek bij forumleden met een bijzondere collectie of een bijzondere vaardigheid. En we zijn nu op zoek naar fruitige tweakers voor een hele appelige aflevering van Gathering of Tweaker.
Gaat er nog geen lichtje branden, kijk dan hier voor de eerste aflevering: video: Gathering of the Tweakers - 3dfx-videokaarten.
Als je Apple's verzamelt of een goede tip hebt, neem dan contact op met zeef.
video: Gathering of the Tweakers - Ericsson-verzameling
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
*kzeef schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:45:
Gaaf. De hamvraag is: is er daar ook een Tweaker actief?
[ Voor 14% gewijzigd door w4v3g0d op 15-08-2013 23:21 ]
Verwijderd
Maar als ik een nieuwe mobiel neem, word het denk wel een iphone, dat duurt nog wel even. Ik ga mijn verzameling nog wel uitbreiden (:
Verwijderd
Af en toe is daar ook iets te koop en supporters van het museum helpen ze antieke Apples te reviseren.
Website : applemuseum-nederland.nl
Helaas is deze van een verzamelaar geweest die twee/drie maanden terug is overleden. Alle Macs zijn nu opgehaald door andere verzamelaars en musea. hij had van alles staan. Van verschillende (werkende!) Apple 2 series tot de latere iMacs. stuk of 30 had ie er zeker wel. Hele zolder stond vol. Prachtig om te zien. Helaas is deze beste man niet meer in staat het jullie te laten zien.
Dit topic is gesloten.