Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12
Na 2,5 jaar trouwe dienst begint mijn Desire toch echt tegen zijn einde te lopen. Alleen home en on/off knop werken nog, geen trilfunctie. Oftewel niet zo functioneel meer.

Daarom ben ik dus opnieuw op zoek naar een mobiel maar tegenwoordig zit ik er niet zo meer in en zie dus door de bomen het bos niet meer :(

Waar zoek ik naar:
Een stevige telefoon: Echt degelijk stevig, ik ben onhandig en laat met redelijke regelmaat mijn telefoon vallen.
Snelheid Vergelijkbaar of sneller dan mijn Desire
Opslag genoeg ruimte voor apps
OS Android
Kosten Betaalbaar met abbonement (ik betaal nu 30e per maand, ik wil best meer betalen mar zie 35e wel een beetje als maximum) Mocht je een abbonement vinden dan graag KPN of Vodafone netwerk ivm dekking.

Natuurlijk is er veel om uit te kiezen, maar ik heb het vooral lastig met de stevigheid en de betaalbaarheid.
De Nexus 4 zou een goede kandidaat zijn, maar die schijnt veel glas verwerkt te hebben. Zelf zat ik nog te kijken naar de Xperia P die lijkt me ook wel wat.

Maar eigenlijk heb ik gewoon even wat van jullie advies nodig. Wat is een beetje de betaalbare Desire van deze tijd die het weer 2 jaar kan overleven bij deze man?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Xperia P is een kwalitatief goed toestel, wordt ook nog geupdate naar 4.1 als het goed is.

Een wat duurdere maar wel een toestel die op de meeste punten meer high end is is de HTC One S. Net iets kleiner dan de One X, maar ook een stuk betaalbaarder.

Als je ook over 2 jaar nog een redelijk toestel wilt zou ik voor de One S gaan, denk je dat je over 2 jaar ook nog met iets minder tevreden bent zou de Xperia P ook een mooie keus zijn denk ik zo.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12
Oke dan moet ik daar dan toch nog eens goed naar kijken. Weet jij toevallig ergens een lijstje met providers op het kpn/vodafone netwerk te vinden?

Mijn Desire heeft het vandaag begeven. Hij verbind niet meer met het gsm netwerk :(

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-10 21:02
Wat wil je voor bel-/sms-/internetbundel voor 30 (max 35) euro per maand? Dan kunnen we beter bepalen wat voor een toestel je erbij zou kunnen krijgen.

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11 23:07
Ik heb precies hetzelfde. Heb momenteel de HTC Desire maar vooral omdat ik weinig apps erop kan installeren ben ik op zoek naar een vervanger.

Ik had een oogje op de Nexus 4, maar hij is slecht verkrijgbaar en daarnaast ook veel glaswerk. Ik heb mijn HTC Desire regelmatig laten vallen en hij kon er goed tegen, ik vaar mij af hoe dat met de Nexus 4 zal zijn.

Een alternatief is volgens mij ook de One S. Zeker nog betaalbaar vergeleken met S3 en One X+

• SvL88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik had hetzelfde probleem als dat jij hebt. Zelf heb ik echter gekozen voor de One X, degelijke aanbieding bij Tele2 gevonden via studentmobiel.nl

Voor de One S is er niet veel meer te vinden. Ik vond dit: http://www.gsmacties.nl/a...id=562&maandkosten_max=35
Pagina: 1