[PW] Dubbele series bij toevoegen product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 11:46
Als je een product wilt toevoegen (http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/), kun je een Serie kiezen. Leuke functie, maar zoekend op 'Nexus' krijg ik twee keer Nexus terug. Welke van de twee moet ik hebben?

Waarschijnlijk is er meer informatie over 'Nexus' die getoond kan worden, zodat onderscheid is te maken. Indien niet: waarom staat 'ie er dan twee keer in?

Klopt het overigens dat het niet mogelijk is om een serie toe te voegen? Ik zou graag wat producten aan elkaar willen koppelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door StephanVierkant op 19-12-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me een content-issue dus even --> Pricewatch :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Series toevoegen kan niet direct nee. Dus dat kan voorlopig domweg door hier in het forum een topic te maken of bij productspecificaties het verbeterlinkje te volgen en het als opmerking te plaatsen.

Verder wordt er geen filtering gedaan bij serie op het merk dat je opgegeven had, daar hebben we al een intern ticket voor om aan te passen. Nexus is een serie die waarschijnijk bij twee merken voorkomt :)

Maar het is dus geen content-issue, dus weer terug naar Lieve Devvers ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 19-12-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nope, geen contentissue, dit is echt een weergaveprobleem waar wij PW'ers niks mee kunnen.

Er zijn momenteel 2 series genaamd Nexus, eentje valt onder het merk Google en eentje onder het merk Samsung. Degene onder Samsung is later in onbruik geraakt, toen bleek dat de serie Galaxy Nexus ging heten. Helaas zit er fout in het zoekformulier waar je je serie intikt, deze houdt geen rekening met het merk wat je hebt gekozen. Je zou verwachten dat wanneer je merk Google hebt gekozen, je bij de series resultaten krijgt die onder dat merk vallen. Dat is dus niet zo, je krijgt alle series te zien die voldoen aan die zoekopdracht.

Deze bug is bekend en er gaat aan gewerkt worden om het aangepast te krijgen.

Series toevoegen gaat ook niet, mocht je een suggestie hebben bij een product wat je submit, zet het dan even in het Opmerkingenveld van het formulier waar je de specs invult.

Edit: grrr ACM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Degene onder Samsung is later in onbruik geraakt, toen bleek dat de serie Galaxy Nexus ging heten.
Lees ik hier niet uit af dat die ene serie (Samsung Nexus) dus eigenlijk weg zou moeten? :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ja eigenlijk wel, maar er kwam wat leuks op tv en toen ben ik het vergeten :+

Oh toen was ik nog niet thuis, dan ben ik in de war met iets anders. Enniewees, hij is weg :p

[ Voor 45% gewijzigd door Glaanie op 19-12-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nice :) Verder zou het inderdaad al veel schelen als de serie-suggest 'brand-aware' gemaakt wordt :)

Intentionally left blank

Pagina: 1