Ik ben vandaag een aparte bug tegen gekomen. Ik wilde een korte review ala een beoordeling achterlaten op het spel Medal of Honor: Warfighter.
Wanneer ik het volgende stappenplan uitvoer gebeurd er het volgende;
1. Ga naar pricewatch: Medal of Honor: Warfighter, PC
2. Klik rechtsboven op de ''x beoordelingen''
3. Klik nu op beoordeling schrijven.
4. Resultaat van deze stappen is hieronder te zien, zelfde geld overigens ook voor de game FarCry 3.

In dit geval mag ik de game dus handmatig nog een keer gaan zoeken.
Wanneer ik echter naar een game als Dishonored ga en op deze pagina uitkom (stap 2) pricewatch: Dishonored PC en vervolgens klik op beoordeling schrijven (stap 3) krijg ik onderstaand te zien.

De tweede situatie, die van Dishonored, lijkt me de gewenste en de juiste. Nu kan je immers gelijk een beoordeling maken i.p.v. de game nog een keer te moeten zoeken met allerlei extra, onnodige, stappen als gevolg.
De eerste situatie lijkt me dan ook een bug, wel de vaagste bug die ik ben tegenkomen tot nu toe. Haha.
Wanneer ik het volgende stappenplan uitvoer gebeurd er het volgende;
1. Ga naar pricewatch: Medal of Honor: Warfighter, PC
2. Klik rechtsboven op de ''x beoordelingen''
3. Klik nu op beoordeling schrijven.
4. Resultaat van deze stappen is hieronder te zien, zelfde geld overigens ook voor de game FarCry 3.

In dit geval mag ik de game dus handmatig nog een keer gaan zoeken.
Wanneer ik echter naar een game als Dishonored ga en op deze pagina uitkom (stap 2) pricewatch: Dishonored PC en vervolgens klik op beoordeling schrijven (stap 3) krijg ik onderstaand te zien.

De tweede situatie, die van Dishonored, lijkt me de gewenste en de juiste. Nu kan je immers gelijk een beoordeling maken i.p.v. de game nog een keer te moeten zoeken met allerlei extra, onnodige, stappen als gevolg.
De eerste situatie lijkt me dan ook een bug, wel de vaagste bug die ik ben tegenkomen tot nu toe. Haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 19-12-2012 16:50 ]