Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IIS] w3wp proces crash bij volle belasting netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07
Heren systeembeheerders,

Wij ervaren momenteel problemen op onze webapplicatie. In de event_log zien we regelmatig dat het w3wp proces gecrashed is.
Daarnaast zie ik dat de netwerkkaart van onze server op 100% draait. Kan dit een oorzaak zijn van het crashen van het w3wp proces?

We zijn al bezig naar de oorzaak te zoeken van de 100% belasting, maar ik wil even weten of dit een verklaring kan zijn voor het crashen van het proces.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg je niet gewoon een DDOS?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PdeBie
Het aantal verbindingen is vergelijkbaar met normaal. De 100% belasting is niet constant, maar met lange vlagen.

[ Voor 35% gewijzigd door PdeBie op 19-12-2012 14:00 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

pdebie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:57:
Daarnaast zie ik dat de netwerkkaart van onze server op 100% draait. Kan dit een oorzaak zijn van het crashen van het w3wp proces?
Je verbinding is een bottleneck. De oorzaak van een crashend proces kun je achterhalen door te debuggen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• PdeBie
inmiddels 2 dagen verder. Sorry dat ik geen reactie meer heb gepost, maar de problemen met de netwerkkaart zijn verholpen. Echter is de oorzaak nog niet gevonden, dus hier zijn we nog mee bezig.

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 14:41
Is de applicatie intern ontwikkeld?
ongeacht het antwoord, ik zou er een sniffer aan hangen en kijken waar die NIC zo druk mee is.

[ Voor 57% gewijzigd door Semt-x op 24-12-2012 16:20 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Je geeft vrijwel geen informatie en verwacht van ons een zinnig antwoord?

Wat is het merk server, type netwerkkaart, driver versie, OS versie, wat voor soort web app is het? Veel connecties, database erachter? Wat voor database? Oracle, MSSQL? Hoeveel mensen connecten er naar de webapp, wat zijn de netwerk snelheden?

Kortom, iets meer informatie zou ook handig zijn :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Pagina: 1