Hoi,
Voor familie wil ik proberen (een soort van overtuigen) een systeempje in elkaar te zetten met een budget van EUR 200.
Gezien de info vanuit de familie neem ik even aan dat er en kastje/behuizing, scherm, invoer aparatuur aan wezig is.
Ik heb even naar het systeempje van BBG NOV gekeken.
De SSD heb ik even vervangen door een HDD.
De behuizing met voeding heb ik weg gedaan en een voeding apart gekozen.
Het idee is dat de PC kan worden gebruikt voor:
- Standaard internet, (email/surfen misschien een beetje youtube een muziekje hier en daar.
- Office (of iets in het idee)
- Windows 7
Het doel is niet voor games of zo.
Wat denken jullie hiervan of zijn er zaken die eventueel vervangen kunnen worden of zo om het nog goedkoper te maken (ik heb al pen en papier voor gesteld)
Willem
Voor familie wil ik proberen (een soort van overtuigen) een systeempje in elkaar te zetten met een budget van EUR 200.
Gezien de info vanuit de familie neem ik even aan dat er en kastje/behuizing, scherm, invoer aparatuur aan wezig is.
Ik heb even naar het systeempje van BBG NOV gekeken.
De SSD heb ik even vervangen door een HDD.
De behuizing met voeding heb ik weg gedaan en een voeding apart gekozen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G860 Boxed | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | MSI H61MA-E35 (B3) | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Samsung Spinpoint M7 HM641JI , 640GB SATA-300, 8MB, 5400rpm | € 50,88 | € 50,88 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,99 | € 16,99 |
| 1 | be quiet! System Power S6 300W | € 29,90 | € 29,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 202,67 | |
Het idee is dat de PC kan worden gebruikt voor:
- Standaard internet, (email/surfen misschien een beetje youtube een muziekje hier en daar.
- Office (of iets in het idee)
- Windows 7
Het doel is niet voor games of zo.
Wat denken jullie hiervan of zijn er zaken die eventueel vervangen kunnen worden of zo om het nog goedkoper te maken (ik heb al pen en papier voor gesteld)
Willem