Filters pricewatch kloppen niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
Op zoek naar een multifunctionele laserprinter: http://tweakers.net/categorie/922/printers/producten/#filter:VY3NCsMgEITfZc8ejPYvPkCgh55yDDmI7sEiTVApheC7Z6QttJdZ5vsGdqMleU5D4OjJ0JrCPZN4w3FJBcxmBwLj-GZfZLSW3xoeZFAyR3aF_biyu_pMZlK6UwJxaHGeMYEaQiycoDdqvt2njVhTL0940csLzVU0qf-k_mAlf_Cxk8C17g

Niet zo vreemd dacht ik.
Toch werkt het niet helemaal. Ik krijg namelijk allerlei inktjet printers in mijn zoekresultaten terwijl ik toch duidelijk inktjet uit heb staan en alleen Laser + multifunctioneel aan heb staan.

Dit is vrij vervelend.

Edit: er blijken nu dus ook nog eens niet multifunctionele laserprinters tussen te staan. Nog vervelender..

[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 19-12-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat komt omdat het filter standaard op OF staat, dus je krijgt nu alle printers te zien die OF laser OF multifunctional zijn. Als je het filter op EN zet, krijg je alle laser EN multifunctionals te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
Ah, duidelijk. Weer wat geleerd. Bedankt, slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Voordat ik 'm op slot gooi, nog even een ander vraagje. Je hebt de en/of schakelaar nu gevonden, na sturing van mij. Had je deze echt niet gezien of dacht je dat het een andere functie had? Kan het naar jouw idee duidelijker?

De reden waarom ik het vraag, is dat we in de loop van volgend jaar willen kijken hoe de filters beter kunnen, en alle input is welkom, zeker van gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
De "NOT" functie terugbrengen (en liefst onafhankelijk van de en/of functie)

Concreet voorbeeld:formfactor bij cases: ITX maar NIET ATX of micro ATX
De ITX groep op zich is soms niet afdoende.

[ Voor 44% gewijzigd door IceTeaGX op 19-12-2012 17:54 ]