[poll / mening] Groot of klein window?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Hallo,

Ik ben op het moment nog steeds bezig met mijn casemod en ik wil graag jullie mening over het volgende:
Ik heb nu een raam zo groot (zie foto):
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/Casemod/P8270012.jpg
En nu vraag ik mij af: zal ik de strip in het midden ook weghalen? Deze zit namelijk net voor het bovenste pci slot, waar ik graag de videokaart in heb. Met deze strip er uit, heb ik een groter raam en kan ik meer kijken. Maar zal het niet te groot worden?

~Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

D4NG3R

kiwi

:)

Ik vind de window nu eigelijk al te groot, let alone als die strip ook nog eens weg gaat :X ..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou die strip er lekker in laten zitten.
Anders zie je nog meer van je drivebays, en die zijn lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinkeLouie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09-2023
wel handig om je bovenste PCI slot te gebruiken, ik weet niet precies welk mobo je hebt, maar dat is vaan de snelste slot.

ik zou het laten! super tof die lijnen, past goed bij de case en is even wat anders :)

maar het is persoonlijk, ik zou het houden!

*edit:

inderdaad jammer dat het window eigenlijk al te breed is, je had je drive bays beter bedekt kunnen laten...
begin nu ook aan deze case te denken voor een mod, bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door LinkeLouie op 19-12-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Die drivebays vind ik niet zo erg om te zien, de kabels ga ik nog sleeven. De videokaart, hier op de foto (hoop ik want 2e slot is x8 geloof ik) in het derde slot, of tweede slot zit wil ik echter wel erg graag zien.. vandaar dit dilemma..

Zelf nijg ik erg naar er uit halen.

stiekem vind ik die drivebay wel sexy :$

[ Voor 14% gewijzigd door JustMitchie op 19-12-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes gesleevede kabels erin en mooi een grote window maken, midden strip ertussen uit.
Boven en onderkant een ledstrip ertegen aan, eventueel een beetje donkerdere window erin.
Zeker het aanpakken waard om er een grote window in te bouwen.
Je kan dan eventueel na een plaat maken mog je je drivebays willen wegwerken, genoeg opties maar een window heeft altijd iets, vooral dat je alles kan zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Dat was ook mijn inzet, netjes sleeven en heel grote window zodat ik alles kan zien :) maar aangezien mijn vorige idee (zeikanten geel) heel lelijk uitpakte wou ik toch bevestiging...

Anyway: ik wil dus zo veel mogelijk zien in de kast, dit bereik je door een groot raam, maar is dit nog wel mooi? De onderste en bovenste lijnen blijven uiteraard.

Het word ook clear plexiglas, met licht (blauw)

[ Voor 6% gewijzigd door JustMitchie op 19-12-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Ik ben er uit, na overleg met mn real life maten: het word een groot window. Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

D4NG3R

kiwi

:)

Gesloten welistwaar, maar je kan er wel doorheen kijken :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de windows zo gelaten die lijn in midden heeft iets waardoor het niet 1 zo groot window is wat er dus zo beter uitziet aangezien ik mooi zicht vind hebben .
Maar is altijd beste wat je zelf mooi vind , kan best zijn als je verandert dat dan ook top uitziet ;)
Pagina: 1