Hallo allemaal,
Voor 2013 zou ik graag een game pc willen samenstellen, maar ben erg onzeker of dit een goede configuratie is en of het nog goedkoper kan voor dezelfde prestaties.
Deze computer ga ik niet overklokken aangezien ik er weinig kaas van gegeten heb.
Graag zou ik wat hulp willen hebben bij het samenstellen ervan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen denk maar aan World of Warcraft, Guild Wars 2, Battlefield 3, Call of Duty, daarnaast bewerk ik foto's en video's en zal ik hem ook nog gaan gebruiken voor school.(Word, excel etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 700-800 euro.
Mocht het er iets over gaan is dit geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een muis, toetsenbord en RAM geheugen, beelscherm mag ik overnemen van een kennis(weet het model/merk helaas niet)
- Razer Naga
- Razer BlackWidow
- Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Allemaal nieuwe componenten behalve een RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet bepaalt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ik heb weinig verstand van wat voor soort voeding erop moet komen en hoop dat een van jullie mij daarbij kan helpen.
Een SSD kaart mag erin als jullie mij dit aanraden, zelf heb ik niemand in de omgeving met een SSD kaart om te vergelijken of het wat uit maakt.
Als je een SSD kaart aanraad zou ik graag een 64 GB SSD willen hebben, dit omdat ik er alleen een paar programma's opgooi (o.a OS) en de rest op de harde schijf zet.
Dit is wat de lijst die ik met wat hulp heb samengesteld :
Alvast bedankt!
~Ricardo
Voor 2013 zou ik graag een game pc willen samenstellen, maar ben erg onzeker of dit een goede configuratie is en of het nog goedkoper kan voor dezelfde prestaties.
Deze computer ga ik niet overklokken aangezien ik er weinig kaas van gegeten heb.
Graag zou ik wat hulp willen hebben bij het samenstellen ervan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen denk maar aan World of Warcraft, Guild Wars 2, Battlefield 3, Call of Duty, daarnaast bewerk ik foto's en video's en zal ik hem ook nog gaan gebruiken voor school.(Word, excel etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 700-800 euro.
Mocht het er iets over gaan is dit geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een muis, toetsenbord en RAM geheugen, beelscherm mag ik overnemen van een kennis(weet het model/merk helaas niet)
- Razer Naga
- Razer BlackWidow
- Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Allemaal nieuwe componenten behalve een RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet bepaalt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ik heb weinig verstand van wat voor soort voeding erop moet komen en hoop dat een van jullie mij daarbij kan helpen.
Een SSD kaart mag erin als jullie mij dit aanraden, zelf heb ik niemand in de omgeving met een SSD kaart om te vergelijken of het wat uit maakt.
Als je een SSD kaart aanraad zou ik graag een 64 GB SSD willen hebben, dit omdat ik er alleen een paar programma's opgooi (o.a OS) en de rest op de harde schijf zet.
Dit is wat de lijst die ik met wat hulp heb samengesteld :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
1 | MSI H77MA-G43 | € 63,- | € 63,- |
1 | Sapphire HD 7950 3GB GDDR5 | € 254,30 | € 254,30 |
1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB | € 59,50 | € 59,50 |
1 | Aerocool Vs-3 | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 20,- | € 20,- |
1 | XFX Pro 550W | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Samsung 830 series SSD 64GB | € 61,- | € 61,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,69 |
Alvast bedankt!