KA7 Bios probleem

Pagina: 1
Acties:

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Ik heb net geprobeerd de nieuwe KA7 BIOS op mijn systeem te zeten, en dat leek goed gegaan te zijn, tot na de reboot, hij doet nu helemaal niks meer... hoe los ik dit op?

(PS: Zeg niet zet BIOS + autoexec op diskette, want dat werkt niet (hij wil diskettestation niet aanspreken))

Of zou ik op m'n AMD K6 die BIOS van de KA7 erin kunnen pluggen (beide Award) en dan opnieuw proberen te flashen? Zo ja, hoe haal je de BIOS uit het systeem? Is dat gewoon flik trekken aan de bovenkant van het blokje??

Please help me, I want my Athlon online... :(

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Je kunt proberen om hem te flashen op je K6 mobo. Anders moet je effe naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Meestal hebben ze daar wel een apparaatje waarmee ze jee chip weer van eeen bios kunnen voorzien.

Trouwens, Abit heeft hele goeie service in Nl, dus als je die effe belt (tel. nummer effe op de www.abit.nl site zoeken), sturen ze je misschien wel een nieuwe bioschip op...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
YES!!! BIOS flashen op m'n P5A heeft gewerkt!! Maar m'n A-drive reageert nog steeds niet... hoe snel kan je zo'n ding kapot krijgen? :) (Of eigenlijk :()

If nothing is written below, I was the last to reply...