•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken, wat photoshoppen en gamen. Ik speel niet grafisch fabeltastische spellen dus lijkt deze pc nu wat overbodig, maar ik probeer ook vooruit te denken.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
1200,- inclusief office, windows en monitor. Mag iets uitlopen
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben wat ik nu heb samengesteld. Alleen ben ik nogal onzeker aangelegd enzo.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik had gelezen dat de GPU's van MSI met een paar driver updates die van AMD de baas zijn. Dat megenomen is die geloof ik ook stiller. Ik wil namelijk graag een stille computer.
Om diezelfde rede heb ik er ook voor gekozen om niet te gaan overklocken. Het is waarschijnlijk met behulp van internet aardig eenvoudig te doen en deze ruige jongen gaat ook voor het eerst een systeem bouwen, maar het is dus uiteraard minder stil en heb ik de extra snelheid ook niet nodig.
Een SSD heeft mij ook nooit getrokken. Je mag me gerust proberen te overtuigen.
Dit is hem dan
Past alles? Werkt een MSI GPU beter in combinatie met een MSI moederbord ipv een ander moederbord? Word Windows 8 aangeraden?
Films kijken, wat photoshoppen en gamen. Ik speel niet grafisch fabeltastische spellen dus lijkt deze pc nu wat overbodig, maar ik probeer ook vooruit te denken.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
1200,- inclusief office, windows en monitor. Mag iets uitlopen
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben wat ik nu heb samengesteld. Alleen ben ik nogal onzeker aangelegd enzo.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik had gelezen dat de GPU's van MSI met een paar driver updates die van AMD de baas zijn. Dat megenomen is die geloof ik ook stiller. Ik wil namelijk graag een stille computer.
Om diezelfde rede heb ik er ook voor gekozen om niet te gaan overklocken. Het is waarschijnlijk met behulp van internet aardig eenvoudig te doen en deze ruige jongen gaat ook voor het eerst een systeem bouwen, maar het is dus uiteraard minder stil en heb ik de extra snelheid ook niet nodig.
Een SSD heeft mij ook nooit getrokken. Je mag me gerust proberen te overtuigen.
Dit is hem dan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 277,01 | € 277,01 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 249,89 | € 249,89 |
| 1 | Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit | € 78,37 | € 78,37 |
| 1 | Microsoft Office Home and Student 2010 PKC NL | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,99 | € 16,99 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,99 | € 54,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.185,40 | |
Past alles? Werkt een MSI GPU beter in combinatie met een MSI moederbord ipv een ander moederbord? Word Windows 8 aangeraden?