laptop met TPM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493189

Topicstarter
hey mensen, ik ben opzoek naar een laptop met een TPM (trusted platform module) , zodat ik met bitlocker gewoon een wachtwoord kan gebruiken ipv zon irritante usb key de hele tijd die ik dan kwijtraak. Het liefst met 15 inch scherm en hoger dan 1366x768 resolutie en een SSD schijf. Ik zie nergens echt een site met een filter dus daarom vraag ik het hier ff. Neem aan dat windows ultimate er gewoon standaard op zit ook dan? Heb ff gegoogled en het staat er vaak niet bij of er een TPM chip in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik meende dat je niet meer tpm nodig had voor bitlocker,maar dat kon ook gewoon een hack zijn geweest, ik weet er het fijne niet van, zeg ik er eerlijk bij.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De Vaio S series bieden de TPM modules aan. Dan moet je kijken naar de Vaio S15 als je een acceptabele resolutie wilt hebben... Kun je samenstellen op www.sony.nl
Hou er rekening mee dat je de SSD en RAM upgrade niet moet kiezen, deze moet je juist achteraf zelf erin stoppen, daarmee scheelt het namelijk honderden euro's.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Anoniem: 493189 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:55:
hey mensen, ik ben opzoek naar een laptop met een TPM (trusted platform module)
Gewoon naar zakelijke types gaan kijken. Die hebben vaak wel TPM. In elk geval de zakelijke types van Lenovo maar dat zal bij HP en Dell vast niet anders zijn.
Anoniem: 493189 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:55:
Neem aan dat windows ultimate er gewoon standaard op zit ook dan?
Aangezien het meestal om zakelijke types gaat, ligt Windows Enterprise meer voor de hand.

[ Voor 27% gewijzigd door downtime op 19-12-2012 00:41 ]