Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Ik zit met een probleempje... nouja een vriendin van me.
Ze heeft haar eerste android telefoon (htc one x) maar bovenaan blijft maar de r staan (van roaming)
Ze weet niet of haar abbonement al geactiveerd is en wil daarom roaming nog uit hebben staan. Dat heeft ze gedaan en dat is hoe haar instellingen staan op dit moment, maar hoe krijgt ze die r dan weg? of maakt dat Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/262674_4698977525476_117396563_n.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Frozen op 18-12-2012 23:52 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:19
Het plaatje doet het niet. Welke provider heeft ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
akerssies schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:46:
Het plaatje doet het niet. Welke provider heeft ze ?
Tele 2, het plaatje laat zien dat:
Gegevensroaming = uit
Geluid bij dataroaming = uit
netwerkmodus: gsm/WCDMA automatisch
mobiele providers: tele 2
en dat mobiele netwerk verbindingstekentje (van die balkjes) met een ''R'' erboven

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 18-12-2012 23:53 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 21:51
Tele 2 is dat "normaal", had laatst ook al bij me oom en tante t zelfde probleem. Tele2 maakt gebruik van het kpn netwerk, en denkt daarom dat het aan het roamen is. Had klantenservice der nog over gebeld, scheen normaal te zijn...

Best krom, want bij andere virtuele providers heb je dit niet... Mooi klote als je aan de grens woont (of uberhaubt buitenland in wil)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoldenBatt schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:02:
Tele 2 is dat "normaal", had laatst ook al bij me oom en tante t zelfde probleem. Tele2 maakt gebruik van het kpn netwerk, en denkt daarom dat het aan het roamen is. Had klantenservice der nog over gebeld, scheen normaal te zijn...

Best krom, want bij andere virtuele providers heb je dit niet... Mooi klote als je aan de grens woont (of uberhaubt buitenland in wil)
Inderdaad, en dit had je met een simpele Google-search kunnen vinden. We verwachten eigenlijk dat je dat eerst doet voordat je hier een topic opent. Hier gaat dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.