"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
druk en typefouten voorbehouden
Dat dacht ik ook, maar kijk eens op de 2e regel aan het eind: KLM naast elkaar...johanneslol schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:00:
Dit is gewoon een qwerty toetsenbord ?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hoi.
In Frankrijk gebruikt men Azerty. Als ik moest gokken zou ik denken dat het iets zwitsers of Scandinavisch is.NitroX infinity schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:02:
Volgens mij is het een Frans tobo met al die è é à en ç dingen.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ik ga er voorlopig niet van uit. De combinatie op de 9 en 0 toets en de toets rechts van de N doen mij denken dat dit een legitieme indeling is.basdej schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:02:
heeft een grappenmaker niet gewoon je toetsjes omgewisseld?
[ Voor 12% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 18-12-2012 22:17 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Scandinavisch niet, deze heeft aparte toetsen voor de a a met bolletje en a, ae, o met streepjesFreeaqingme schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:06:
[...]
In Frankrijk gebruikt men Azerty. Als ik moest gokken zou ik denken dat het iets zwitsers of Scandinavisch is.
Mooi zo'n link.
Alleen jammer dat dit layout daar niet bij staat
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ik had hem ook al doorgespit. Op zich typisch trouwens, dat er nergens op het wereld wijde wachten niet gewoon een lijst met indelingen staat.Freeaqingme schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:15:
[...]
Mooi zo'n link.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 213% gewijzigd door Chip. op 18-12-2012 22:24 ]
Hoeft niet, zoek maar is een Nederlands toetsenbord in de winkel. Volgens mij bestaan ze niet maar Windows installeert wel toetsenbord: Nederlands op veel pc's.Wouser schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:21:
Ja dan is ie dus omgedraaid.... Sjees had je dit niet gewoon eerst even kunnen testen ofzo? Zo moeilijk is dat echt niet.
[ Voor 58% gewijzigd door Termi op 18-12-2012 22:23 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Heb er wel eens een gezien, je kan het op een gewoon qwerty-toetsenbord ook activeren door control en shift in te drukken.Termi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:21:
Kan je het niet laten analyseren door de IBM-software, volgens mij moet het programma of de orginele pakbon wel terug te toveren zijn bij ibm.
[...]
Hoeft niet, zoek maar is een Nederlands toetsenbord in de winkel. Volgens mij bestaan ze niet maar Windows installeert wel toetsenbord: Nederlands op veel pc's.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Tot die conclusie kwam ik ookFreeaqingme schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:15:
[...]
Mooi zo'n link.
Denk je? Zie B.V. die "+ = ~ +" knop links van de rechter shift.redfoxert schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:27:
[...]
Tot die conclusie kwam ik ookErg raar. Ik vermoed dat de eigenaar gewoon wat toetsen heeft zitten verwisselen.
Is geloof ik belgies maar dan qwerty i.p.v. azerty
[ Voor 25% gewijzigd door Chip. op 18-12-2012 22:33 ]
I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Gewoon iemand die een BE-azerty had, maar er een qwerty wou van maken dus
Ja dit dusTwazerty schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:34:
Dit is volgens mij een belgisch toetsenbord met qw en az omgewisseld handmatig zodat het een beetje op qwerty lijkt:
[afbeelding]
Denk trouwens wel dat je dit makkelijk zelf had kunnen vinden.
-edit-
Net even gekeken bij Ubuntu keyboard layout bij Belgie. Er zijn 8 verschillende Belgische toetsenborden. En geen daarvan met Qwerty. Dus die gast heeft gewoon de qw omgedraaid terwijl de rest van z'n toetsen ook probs nog fout zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Chip. op 18-12-2012 22:41 ]
Verwijderd
//
Ah lamaar. Was dus al opgevallen
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 22:37 ]
Heb ondertussen een volledig blanco toetsenbord, doet wonderen hiervoor
Practische insteek 2: keycaps van de toetsen en naar eigen voorkeur terugzetten.
Oslik blyat! Oslik!
Dat zijn natuurlijk de tekens voor het nummerieke gedeelte, dat verklaart dat iig.
[ Voor 28% gewijzigd door its_Muppet op 19-12-2012 10:19 ]