Heb hier al eerder wat rond gevraagd en gezocht in de voorbereiding op een nieuwe laptop en ben inmiddels wat stappen verder. Hopelijk lukt het met jullie hulp een definitieve en goede keuze te maken.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
* Dagelijks internetgebruik en words (voor studie)
* Veel downloaden en branden. Ik ben van plan er een externe blu ray brander bij te kopen
* Muziek luisteren doe ik ook vaak, dus een goede geluid kwaliteit vind ik ook belangrijk
* Snelheid vind ik belangrijk
* Mijn voorkeur gaat uit naar 17inc hd laptop omdat ik er veel films en series op kijk. Ik ga er weinig mee op stap
Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Al zoekend kwam ik op de Sony Vaio E17. Ziet er uit als een mooi en degelijk toestel die aan mijn wensen voldoet. Mijn vraag is of mensen hier ervaringen mee hebben of evt nog andere modellen weten die ik zou kunnen overwegen??
Veel dank!!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
* Dagelijks internetgebruik en words (voor studie)
* Veel downloaden en branden. Ik ben van plan er een externe blu ray brander bij te kopen
* Muziek luisteren doe ik ook vaak, dus een goede geluid kwaliteit vind ik ook belangrijk
* Snelheid vind ik belangrijk
* Mijn voorkeur gaat uit naar 17inc hd laptop omdat ik er veel films en series op kijk. Ik ga er weinig mee op stap
Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Al zoekend kwam ik op de Sony Vaio E17. Ziet er uit als een mooi en degelijk toestel die aan mijn wensen voldoet. Mijn vraag is of mensen hier ervaringen mee hebben of evt nog andere modellen weten die ik zou kunnen overwegen??
Veel dank!!